Audin lukitus

Audi-100

Missähän mahtaa olla vika, kun keskuslukitus avaa lukot, mutta ei sulje, kun lukitsen kuskin oven? Millainen systeemi näissä on? Onko joku moottori takakontin "sisällä"? Tietääköhän kukaan?

2

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nupaha

sama vika. Siinä toimi toi keskuslukitus paineilmalla ja peräloosterissa oli kompura/ohjainyksikkö joka ohjailee systeemiä. En tiedä onko Audi 100:ssa samanlainen systeemi.
      No mulle sanottiin merkkiliikkeessä että ohjausyksikkö paskana ei voi korjata. Uusi maksoi vuonna -97 n 2500mk. No en heti lannistunut ja etsin elektroniiikan paremmin ymärtävän henkilön käsiini ja se tutki sitä yhden illan ja löyti hajallisen diodin ja vaihtoi sen. Vaivan palkaksi pyyti 100mk. No mä annoin 200mk, kun oli sen verran suuri helpotus ja silti säästin 2300mk.
      Tässä oma kokemukseni samanlaisesta viasta. Minkähän vuotinen auto kyseessä ? Meneekö siinä napit sillälailla hitaasti ylös ja alas vai menöökö "kolahtamalla" äkkiä eli onko sähköinen vai just toi paineilmalla toimiva ? Paineilmasysteemi toimii sillälailla "pehmeästi" eikä "kolahda" kuten sähköiset.

• japo

Mulla oli 100 -98 ja siinä oli kompura takapenkin alla. Apukuskin ovesta rupesi pätkimään avain toiminto joten vika diagnoosi oli että johdot poikki oven saranan ohiviennissä. En korjannut. Se että ei sinulla lukitse mutta avaa viittaisi avainpesän ongelmaan ??.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81