Kuinka nopeasti on mahdollisuus saada Niiralankulmalta asunto (yksiö tai kaksio) Kuopion keskustasta? Jos ei ole mitään jonon ohittavaa perustetta, kuten työpaikka tms...?
Niiralankulma
16
1532
Vastaukset
- jööö
nikulla ei ole kuin 2 taloa "keskustassa" ja niissä ei pahemmin asukkaat vaihdu. jos kämmppää nikulta haluut niin tuossa tapauksessa saat jonottaa aika pitkään, petoselle pääset parissa kk:ssa
- niku sucks!
et muuten pääse petosellekaan parissa kuukaudessa. minä olin nikun jonossa yli vuoden, eikä sieltä annettu minulle minkäänlaista asuntoa. mikä tahansa yksiö tai kaksio mistä tahansa olisi kelvannut, mutta mitään en saanut. meikäläisen pärstäkerroin ei vissiin miellyttänyt nikun ämmiä...
- Kuopioon muuttava
No ei sen nyt ihan ihan keskustassa tarvitse olla, esim Puijonlaakso tai Männistö on ok matkan päässä...
Ei mistään Petoselta asti kuitenkaan!!! - ei opiskelijoille
Kuopioon muuttava kirjoitti:
No ei sen nyt ihan ihan keskustassa tarvitse olla, esim Puijonlaakso tai Männistö on ok matkan päässä...
Ei mistään Petoselta asti kuitenkaan!!!Kaveri haki asuntoa erottuaan poikaystävästä, myös Niiralan kulmalta. Soitettuaan kysyäkseen tilanteestaan, virkailija oli tuuminut että kyseessä siis on kiireinen tapaus kun asuntoa ei tällä hetkellä ole. Huomattuaan että kyseessä on opiskelija, virkailija oli maininnut etteivät he ensisijaisesti vuokraa asuntoja opiskelijoille, eikä asuntoa ole vielä tänäkään päivänä sieltä kuulunut....aikaa on tainnut kulua puolitoista vuotta...että en laskisi asunnon hakua Nikun varaan, varsinkaan jos olet asunnon hakijana pääsääntöisenä opiskelijana...
- kuopioon muuttava?
ei opiskelijoille kirjoitti:
Kaveri haki asuntoa erottuaan poikaystävästä, myös Niiralan kulmalta. Soitettuaan kysyäkseen tilanteestaan, virkailija oli tuuminut että kyseessä siis on kiireinen tapaus kun asuntoa ei tällä hetkellä ole. Huomattuaan että kyseessä on opiskelija, virkailija oli maininnut etteivät he ensisijaisesti vuokraa asuntoja opiskelijoille, eikä asuntoa ole vielä tänäkään päivänä sieltä kuulunut....aikaa on tainnut kulua puolitoista vuotta...että en laskisi asunnon hakua Nikun varaan, varsinkaan jos olet asunnon hakijana pääsääntöisenä opiskelijana...
En ole opiskelija, vaan työtön, mutta pidemmän päälle olen Kuopioon hakemassa töihin/kouluun!
Tiedän kyllä että jos sen työpaikan saisin ensin niin laittasivat Nikulla jonon ohi... mutta ei ole vielä! - on ihan
kuopioon muuttava? kirjoitti:
En ole opiskelija, vaan työtön, mutta pidemmän päälle olen Kuopioon hakemassa töihin/kouluun!
Tiedän kyllä että jos sen työpaikan saisin ensin niin laittasivat Nikulla jonon ohi... mutta ei ole vielä!Ok mun mielestä. Minä ja poikaystävä haettiin huvikseen asuntoa päätoimisina opiskelijoina. Meni 3 pv niin nimet oli paperissa ja saatiin kolmio petoselta. Tästä on vähän yli vuosi ja töihinkin ollaan jo siirrytty. Joskus sieltä löytää näitä "helmiä". Sitäpaitsi petosella on oikeasti hyvä asua, ne tappelut ja nää on vaan legendaa. Niin ne meillekin sano et saattaa kestää keskustassa asunnon saanti. Voithan sä ottaa kämpän vastaan muualta ja vaihtopörssissä koittaa vaihtaa parempaan? Ei sen jonon ohi pääse kun hätätilanteessa.
- kuopioon muuttava?
on ihan kirjoitti:
Ok mun mielestä. Minä ja poikaystävä haettiin huvikseen asuntoa päätoimisina opiskelijoina. Meni 3 pv niin nimet oli paperissa ja saatiin kolmio petoselta. Tästä on vähän yli vuosi ja töihinkin ollaan jo siirrytty. Joskus sieltä löytää näitä "helmiä". Sitäpaitsi petosella on oikeasti hyvä asua, ne tappelut ja nää on vaan legendaa. Niin ne meillekin sano et saattaa kestää keskustassa asunnon saanti. Voithan sä ottaa kämpän vastaan muualta ja vaihtopörssissä koittaa vaihtaa parempaan? Ei sen jonon ohi pääse kun hätätilanteessa.
Niin!
Äsken juuri kävin tiputtamassa postilaatikkoon hakemukset Nikulle. Katsotaan nyt miten pitkään menee... - kuopioon muuttava?
on ihan kirjoitti:
Ok mun mielestä. Minä ja poikaystävä haettiin huvikseen asuntoa päätoimisina opiskelijoina. Meni 3 pv niin nimet oli paperissa ja saatiin kolmio petoselta. Tästä on vähän yli vuosi ja töihinkin ollaan jo siirrytty. Joskus sieltä löytää näitä "helmiä". Sitäpaitsi petosella on oikeasti hyvä asua, ne tappelut ja nää on vaan legendaa. Niin ne meillekin sano et saattaa kestää keskustassa asunnon saanti. Voithan sä ottaa kämpän vastaan muualta ja vaihtopörssissä koittaa vaihtaa parempaan? Ei sen jonon ohi pääse kun hätätilanteessa.
Kuinkahan paljon vaikuttaa kiireellisyyteen se että asun nykyään huitsin kalliissa asunnossa... tosin eri paikkakunnalla?
- Neljä
Asunnot huonoja,kukaan nikulla ei puutu asiaan.ps.onko kellään kokemuksia nikusta työpaikkana?
- Suomi_työllistää
Jos kaamos ahistaa olet paremminkin potentiaalinen asukasehdokas!
Sulla kun taitaa riittää työtä vanhojen ketjujen nostamisessa! - nouseevaan
Vuokrat alkavat Nikulla olla niin korkealla tasolla, että yksityiseltäkin voi saada edullisemmin.
- asukkaatmaksaatämän
Löysä jobi, ei ainakaan hiki valu Nikun hommissa. Niku saisi ulkoistaa kiinteistöhoidon, siivouksen ja pienet remppahommat, liian vetelää touhua!!!
- muuttaja159
Eihän niiralankulma vuokraa perusjanttereille kämppiä kun siinä on riskinsä ettei vuokraa maksa, jos on soskun asiakas (ts. puli, narkkari tms) niin saa samana päivänä, koska vuokra tulot tulee suoraan valtionkassasta ja ne ei valita asuntojen kunnosta. Itselläni ollut nikulle hakemus jos pari vuotta eikä mitään ole kuulunut, yksityiseltä markkinoilta sain samantien kämpän.
- uusittavahakemus
Totta turiset. Asuntohakemus pitää uusia kolmen kuukauden välein, muuten putoaa jonosta. Ei tosiaan kuulu mitään sen jälkeen, kun eka aikaraja menny umpeen jos ei ole uusinut hakemusta ja uusittava uudelleen ja uudelleen.
- Perikunta1869
Toivottavasti et saa koskaan, koska olet juntti jostain vitun böndeltä. Helsinki on sinunlaisille taunoille oikea paikka.
- vböndeläinen
Entäs sinun lääkitys, koska on tarkastettu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196618- 51034
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192917- 36868
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47841- 267834
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20781- 63762
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36726Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo25721