Tiesittekö että Marko Terva-aho eli moottoriurheiluselostaja tvstä on kiinnostunut myös oman sukupuolensa edustajista.Tulisi jo kaapista ulos,eikä olisi tuollainen lipevä limainen lurjus.
Marko Terva-aho
8
7304
Vastaukset
- niitänäitä
Eipä taida olla "niitä" miehiä..asuu Järvenpäässä kauniin naisen kanssa, joka on ollut mm. missiehdokkaana...käy usen pelaamassa biljardia ystävieni kanssa, ihan normaalia sellaista..ei siis ole tietääkseni homo...
- anniina
Totesinkin että on kiinnostunut MYÖS oman sukupuolensa edustajista! Eli ei pelkästään "niitä" miehiä,vaan bi.
Luuletko että tietäisit sen jos ystävän ystäväsi on hänen ystävänsä...
"salaisuushan" se onkin.
- naurulokki
Olen kuullut samaa että lähenteli kaveriani kerran baarissa.
- Vode 3
Provo !!! Turhaa louskutusta.
- seiskaaaa...
Vode 3 kirjoitti:
Provo !!! Turhaa louskutusta.
sitä minäkin mietin..
- seiskaaaa
Pitääköhän tämä paikkansa
- Ystävä
IHAN ON VAAN NAISISTA KIINNOSTUNUT,VARMAA TIETOA ON
- Tahvo
Mistä sinä tiedät? Oletko kysynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745