Olen veivannut monen lajin peruskurssit ja pitempään treenannut karatea(3.vuotta) judoa ja jujutsua(4 vuotta), mutta nyt olen löytänyt Krav magan ja se kolahtaa.
Mielestäni Krav maga vastaa, sitä kuvitelmaa mikä ihmisillä on itsepuolustuslajeista, myöskin jujutsussa on samaa, suurin osa muista kamppailulajeista keskittyy, vain kilpailuun tai näyttäviin korkeisiin potkuihin ym, mutta Krav maga keskittyy oikeaan itsepuolustukseen ja tositilanteiden harjoittelu on ykkönen.
Lajin syntyjuuret ovat muodostuneet todellista taistelua varten ja se näkyy.
Krav maga on hieno idea ja tehokas lähitaistelujärjestelmä.
Hieno laji
4
1144
Vastaukset
- maga aloittelija
Totta puhut. Huonona puolena on vaan korkeat harjoitusmaksut. Opiskelijan kukkarolle ne ei oikeen sovi.
- Magaa vuodesta -97
Krav Maga otti vika-askeleen silloin kun rupesivat pikku kinoihin keskenään. Tuli Danilovin suuntaus ja Tactical.
Ja hups, 10 tasosta hypättiin 18:sta. Money talks, lisäksi tuli tasotesteihin sellaisia liikkeitä,joita matkittiin muista lajeista.
Pirun kallis harrastus, hinta ja laatu eivät enää kohtaa. Suosion myötä hinta noussut pilviin.
Jos kukkaro kestää, siitä vaan treenaamaan!- ....
Yanilov
18:aan
- Zacharias RK
Samaa mieltä, joskin tuo sanan järjestelmä 8system) hokeminen koko ajan on vähän vitsi, eikö? Niin tietenkin saadaan aikaan mekaanista tunnetta, koneisto-fiilistä.
Huono puoli on se, että vaikutti ainakin minulla psyykkisesti negatiivisesti aikoinaan: maailmankuva alkoi perustua uhkakuville, havainnot peloille.
Soisin vähän lisää tervettä järkeä treeneihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268