Valitettavasti

MM-kisoissa ei paljoa suomalaisten puolesta jännättävää ole.
Tunnustaako kukaan katsovansa jotain miesten/naisten lajia melkeinpä vain, koska niissä on iloa silmälle ;)
Miesten/naisten juoksut esim. 100-400 m.

9

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katson 10-ottelua ihan tän suomalaisen komistuksen takia.on niin söötti ja kiltin näkönen....

    • sunmaid

      Pahus kun on tullut huonosti seurattua kisoja. Just nuo pikamatkat on mieleeni... silmänruokaa ja persoonallisia tyyppejä. Maurice Greene ja sen kieli... hih, tässähän voisi jo kuvitella vaikka mitä..;)

    • keskiyonkehraaja

      Ainakin noi pikamatkat. On niissä senverran silmäniloa...
      "Normaali" elämässä ei enää kehtaa tämänikäisenä ketään niin pitkään tuijottaa.
      Justin Gatlin, nam nam..

    • noista kisoista saa niin naiset kuin miehetkin.

      Ainakin noitten pituushyppääjänaisten takapuolet ovat olleet pitkään filmauksen kohteina.

      Itsekkin kyllä syyllistyn tirkistelyyn, noissa ihonmyötäisissä haalareissahan miehiltä näkyvät kaikki paikat.Sen pitäisi olla pakollinen asu kaikkiin lajeihin..:)))))))

      • sinkku55

        kun olen hullu penkkiurheilija:))
        Nytkin televisio on tossa auki,kun seuraan samalla kun tätä kirjoitan:)))
        Onhan siellä silmän ruokaa varsinkin miehissä:))))


      • mirham
        sinkku55 kirjoitti:

        kun olen hullu penkkiurheilija:))
        Nytkin televisio on tossa auki,kun seuraan samalla kun tätä kirjoitan:)))
        Onhan siellä silmän ruokaa varsinkin miehissä:))))

        on ihan ok....mutta miesten keihäänheitto ei sekään ole hassumpaa....:))


    • ..on joissain lajeissa aika 'anteliaita'.
      Ei jää miesten trikoissa paljoa arvailujen varaan ;)
      Kiva kuulla, että muutama muukin on huomioinut saman, ja katsoo mielellään, jos sopivasti tv:n ääreen osuu.
      Katsoishan sitä itse urheiluakin, jos vois olla enemmän hengessä mukana.
      Koskahan muuten naiset juoksee/hyppää stringeissä, on jo nyt niin pieniä alaosia, että miten mahtavat päällä pysyä.

    • ggnojoP

      Varsinkin naisten venäläinen 400m aitojen haukka
      on oikea ilmestys, nami.

      :D

      Kauneimpia olivat kuitenkin(karsiutuivat) naisten
      200 m Jamaikan Stoddard ja Unkarin ***-haenz tai
      jotain. Myönnän, että silloin en kannustanut
      erän voittajaa. :*

      • Sani

        Hei sinä rohkea uros ;))
        Olihan kiva saada yksi miehinen näkökulmakin!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe