Uusimpien tutkimusten mukaan, jotka on mahdollistanut DNA teknologian kehittyminen, jopa joka kymmenes isä, joka uskoo olevansa lastensa biologinen isä ei olekaan sitä vaikka, niin hänelle on uskoteltu.
Nykyteknologia mahdollistaa kuitenkin isyyden testaamisen postin välityksellä tilattavissa olevalla testillä sylkinäytteiden avulla, jonka jälkeen isyys voidaan kumota tai varmentaa englantilaisessa laboratoriossa vertaamalla sylkinäytteiden DNA:ta, jopa 99,9999% varmuudella.
http://www.verkkoapteekki.fi/advanced_search_result.php?keywords=isyystesti
Mikäli epäilette isyyttä ennen kuin tunnustatte sen 300 euron hintaisella testillä voitte säästää, jopa 50 000 - 60 000 euron edestä elatusmaksuja.
Todennäköisesti suomestakin löytyy vähintään 50000 isää, jotka maksavat elatusmaksuja tai elättävät lasta, joka ei ole heidän. Miksi kenenkään isän pitäisi elättää heidän petollisten vaimojensa känniseksillä hankkimia lapsia?
Samalla saattee varmuuden isyydestänne tai vastaavasti todistettua, että ette ole isä ja oikeudessa todisteeksi kelpaavän näytön naisenne petollisuudesta. Muistakaa huolehtia myös siitä, että otatte sylkinäytteet riippumattomien todistajien läsnäollessa.
Isyys
8
1316
Vastaukset
- Mies
Joka viidennellä parilla on vaikeuksia lapsensaannissa. Puolet johtuu naisesta ja puolet miehestä.
Joka kymmenes lapsi on muun kuin aviomiehen siittämä.
Onko tämä matematiikka niin vaikeaa?- Oikeusturva
"Joka viidennellä parilla on vaikeuksia lapsensaannissa. Puolet johtuu naisesta ja puolet miehestä."
Noin 30 %:lla hedelmättömistä pariskunnista hedelmättömyyttä aiheuttava poikkeavuus löytyy
miehestä. - http://www.hedelmallisyys.fi/finland/concern/Infertility_in_Males/Sperm_Creation.jsp
Ottaisit edes selvää asioista ennenkuin tulet esittämään väitteitä. Kaikilla miehillä ei miehuus vain riitä lasten siittämiseen.
Kysymys on miesten oikeusturvasta ja sen toteutumisesta miehellä on oikeus selvittää esim. geenilaboratorien testien avulla elättääkö hän omaa jälkeläistään vai jonkun muun jälkeläistä.
Jos joku mies elättää jonkun muun jälkeläistä ja tietää sen silloin tämä ei perustu petokseen vaan vapaaehtoisuiteen.
- NERO
JOS MINÄ OLISIN MIES OLIN AVIOSSA TAHI EN TEETTÄISIN KYSEISEN TESTIN.
äIDISTÄ ET VOI IKINÄ EREHTYÄ MUTTA ISÄSTÄ KYLLÄKIN.- Miki
Mitä nuista jupisee kenen muksu on vaan vaatikoon koko suomen kansa aina testin niin ei tule jupinaa jälkeen. Avoliitossa elävillä miehillä tai äideillä on aina oikeus vaatia testi,niin myös naimisissa olevilla on aikaa 5 vuotta valtion piikkiin saada testi. Minulla itelläni on kyseen olevia kokemuksia asiasta kunj olen viisikertaa käynyt testissä ja kolme kertaa on vahvistettu isyys dna testin perusteella. Mitä nuita muiden jätkien siittämiä muksuja rupeaa elättään. Naiset ovat pojut kavalia...........
- harkintaa
Miki kirjoitti:
Mitä nuista jupisee kenen muksu on vaan vaatikoon koko suomen kansa aina testin niin ei tule jupinaa jälkeen. Avoliitossa elävillä miehillä tai äideillä on aina oikeus vaatia testi,niin myös naimisissa olevilla on aikaa 5 vuotta valtion piikkiin saada testi. Minulla itelläni on kyseen olevia kokemuksia asiasta kunj olen viisikertaa käynyt testissä ja kolme kertaa on vahvistettu isyys dna testin perusteella. Mitä nuita muiden jätkien siittämiä muksuja rupeaa elättään. Naiset ovat pojut kavalia...........
Isyyden vahvistamiseksi tarvitaan aina makaamisnäyttö ja ellei ole lapsia ennestään (eka testi), niin pitää ola varma siittämiskyvystä.
DNA-tsti on ainakin (kansanterveyslaitoksella tehtynä) vain todennäköisyysnäyttöä, joten tarkkana isän täytyy olla isyytensä DNA:n suhteen. Miki kirjoitti:
Kyllä kansanterveyslaitoksessa selvittämään isä 99.9% varmuudella. Elikkä on täysin selvä jos tulos on yli 99%. Tiedän tapauksen missä oli isä ja poika isä ehokkaina ja asiaa sumplitiin käräjillä niin asiantuntija lausunto oli selvä kun lapsen isällä eli pojalla oli prosentti 99.8% ja taas pojan isällä 57.2% niin eipä tuota todistus voimaa pystytty kumoamaan millään tavalla käräjäoikeudessa eikä tapauksella ollut edes valitus oikeutta. Katso, kansanterveyslaitos dna. Siellä ovat selvät faktat dna-testistä. Eri asia on jos on tehty muita testi systeemiä niin ne ovat vain todennäköisiä oletuksia.
- Nimetön
Miki kirjoitti:
...valtion piikkiin saada isyystutkimus maksutta?
Siihen saakka kun lapsi täyttää viisi vuotta???
- Mikki Hiiri
Tuo on vanhaa tietoa. Moni isä todella luulee olevansa isä vaikkei ole isä. ennen v 1990 tehdyt lapset voivat olla kenen vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1457321- 604217
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233852Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383820Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253135Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413075Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383058- 482723
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422680- 492434