rakennuspiirtäjä

Mara

onko joku rakennuspiirtäjänä tai suunnitteluassistenttina? Olis kiva kuulla vähän palkkatasoa? Lähinnä meinaan arkkitehtitoimistoissa, mutta esim. kunnalla tai muussa suunnittelutoimistossa olevat kertokaa myös kokemuksia.
Kertokaa myös työllisyystilanteesta jos on tietoa.
Kiitoksia etukäteen jo. :)

4

6336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avustaja

Parahin Mara

Cad-apinan palkka yksityisellä on 1300-1700 e/kk, talotehtailla ehkä 1400-1600, kunnissa 1500-1900, noin-arvio. Mallintajat (3dstudio, Archicad, Microstation) 1500:sta ylöspäin.

Kokemusta olisi hyvä olla joltakin rakennusalan saralta vuositolkulla. Pelkkä vastavalmistunut piirtäjä on valitettavasti mopin korvike.

Töitä löytyy kyllä tällä hetkellä kaikille, mutta piirtäjille maksetaan niin vähän palkkaa kuin työministeriö ikinä sallii. Jos kouluun olet vasta menossa, mene tekuun opiskelemaan inssiksi, valtaosa niistäkin on valmistuttuaan piirtäjiä mutta saattavat saada parisataa euroa enemmän palkkaa ja kutsua itseään insinööriksi.

• designpuutalot

Etsimme suunnitteluassistenttia tai teknistä piirtäjää. Archicad osaaminen välttämätön. Työpaikka sijaitsee Järvenpään Puunäyttelyalueella. Myös osa-aikatyö voi olla mahdollista. Lisätietoja www.sunhouse.fi Kalle Oikari. Ilmoitus voimassa 15.6.2010 asti.

hakusanat: työpaikka kesätyö osa-aikatyö suunnitteluassistentti piirtäjä

• mä sain

Viimeksi sain 2150€, edellisessä paikassa olin dokumentoijana (vähän tein myös autocadillä) ja sain 2000, joten tajusin pyytää enemmän. Näiden kahden työn välissä oli 2 kk ja palkka 1900€. Olisivat tarjonneet lisääkin, mutten tuolla palkalla uutta 2 kk jatkosopparia ryhtynyt allekirjoittamaan. Paikka on Helsinki ja koulutus tosin on aika korkea, joten siksi uskallan pyytää enempi.

• 123?

Mikä mahtaa olla nykyään palkka ja työtilanne rakennuspiirtäjällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe