onko joku rakennuspiirtäjänä tai suunnitteluassistenttina? Olis kiva kuulla vähän palkkatasoa? Lähinnä meinaan arkkitehtitoimistoissa, mutta esim. kunnalla tai muussa suunnittelutoimistossa olevat kertokaa myös kokemuksia.
Kertokaa myös työllisyystilanteesta jos on tietoa.
Kiitoksia etukäteen jo. :)
rakennuspiirtäjä
4
6282
Vastaukset
- avustaja
Parahin Mara
Cad-apinan palkka yksityisellä on 1300-1700 e/kk, talotehtailla ehkä 1400-1600, kunnissa 1500-1900, noin-arvio. Mallintajat (3dstudio, Archicad, Microstation) 1500:sta ylöspäin.
Kokemusta olisi hyvä olla joltakin rakennusalan saralta vuositolkulla. Pelkkä vastavalmistunut piirtäjä on valitettavasti mopin korvike.
Töitä löytyy kyllä tällä hetkellä kaikille, mutta piirtäjille maksetaan niin vähän palkkaa kuin työministeriö ikinä sallii. Jos kouluun olet vasta menossa, mene tekuun opiskelemaan inssiksi, valtaosa niistäkin on valmistuttuaan piirtäjiä mutta saattavat saada parisataa euroa enemmän palkkaa ja kutsua itseään insinööriksi. - designpuutalot
Etsimme suunnitteluassistenttia tai teknistä piirtäjää. Archicad osaaminen välttämätön. Työpaikka sijaitsee Järvenpään Puunäyttelyalueella. Myös osa-aikatyö voi olla mahdollista. Lisätietoja www.sunhouse.fi Kalle Oikari. Ilmoitus voimassa 15.6.2010 asti.
hakusanat: työpaikka kesätyö osa-aikatyö suunnitteluassistentti piirtäjä - mä sain
Viimeksi sain 2150€, edellisessä paikassa olin dokumentoijana (vähän tein myös autocadillä) ja sain 2000, joten tajusin pyytää enemmän. Näiden kahden työn välissä oli 2 kk ja palkka 1900€. Olisivat tarjonneet lisääkin, mutten tuolla palkalla uutta 2 kk jatkosopparia ryhtynyt allekirjoittamaan. Paikka on Helsinki ja koulutus tosin on aika korkea, joten siksi uskallan pyytää enempi.
- 123?
Mikä mahtaa olla nykyään palkka ja työtilanne rakennuspiirtäjällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399