cpi oliver city

ostaja

olen ostamassa cpi oliver cityä miten on cpi toiminut ja millaisia varusteita tuossa skootterissa on onko esim. kypärän säilytys tila penkin alla ja kysyisin vielä paljollako te olette ostaneet tuon cpi oliver cityn

10

2660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melda

Kysele lisää www.motot.net/forum

• jomppe

kaveri osti ja ennen 1000km takarenkaan laakerit oli paskana, bensamittari paskana, jarrut paskana ja putki poikki, ja nämä kaikki aivan normaalissa ajossa. kypärä mahtuu penkin alle, mutta voi tehdä naarmuja, koska se penkki pitää lyödä kiinni. ja cpin maahantuontikin tosiaan loppuu parin vuoden sisään, joten varaosien saanti mahtaa olla vaikeaa. osta ennemmin vaikka joku keeway.

• selkeä neuvo

Älä osta. Pistä 200 euroo päälle ja saat esim piaggion. Käytetty merkkimopokin on parempi ku uus CPI. Maahantuonnin hiipuminen ei ole koskaan hyvä merkki.

• Mopomies

Ei kannata ostaa cpi oliver city koska itse ostin ja on ollut 6 kertaa huollossta alle 700km aikana. ja olen ajanu hyvin varovasti muutenkin koska "kunnioitan" sisään ajoa. eka skobo heittää öljyt pihalle, takajarrut paskaks, sammuu yht äkkii (tukehtu(i)u) ja kypärä tila on aika pieni

• viertolan jykke tuusulasta ...
        Mopomies kirjoitti:

Ei kannata ostaa cpi oliver city koska itse ostin ja on ollut 6 kertaa huollossta alle 700km aikana. ja olen ajanu hyvin varovasti muutenkin koska "kunnioitan" sisään ajoa. eka skobo heittää öljyt pihalle, takajarrut paskaks, sammuu yht äkkii (tukehtu(i)u) ja kypärä tila on aika pieni

Puhutte ihan kakkaa. Mul on Oliver city ja oon ajanu sillä jo 3800 tänä kesänä eikä yhtään vikaa. kaveri ajanu samanlaisel 7700 eikä oo vikaa. me ei viritellä näitä niinku te tampiot.

• Mopomies
        viertolan jykke tuusulasta ... kirjoitti:

Puhutte ihan kakkaa. Mul on Oliver city ja oon ajanu sillä jo 3800 tänä kesänä eikä yhtään vikaa. kaveri ajanu samanlaisel 7700 eikä oo vikaa. me ei viritellä näitä niinku te tampiot.

ei oo viritetty mun cpi!!!!!!!! alle 2kk vanha

• Mopomies
        viertolan jykke tuusulasta ... kirjoitti:

• Kimi
        Mopomies kirjoitti:

Monta kilometriä sä pystyt ajamaan yhdellä täydellä bensatankillisella bensaa??????

• cpi-tyttö
        Kimi kirjoitti:

Monta kilometriä sä pystyt ajamaan yhdellä täydellä bensatankillisella bensaa??????

mun mielestä cpi on kyllä hyvä skootteri, itte oon nyt ajanu 3000 km, eikä mitään vikoja. se johtuu vaan siitä että käytätte niitä johonkin muuhun kuin mihin se on tarkoitettu

• jogetus
        cpi-tyttö kirjoitti:

mun mielestä cpi on kyllä hyvä skootteri, itte oon nyt ajanu 3000 km, eikä mitään vikoja. se johtuu vaan siitä että käytätte niitä johonkin muuhun kuin mihin se on tarkoitettu

Oon jo periaatteessa päättäny ostaa kevääksi CPI City Oliverin. Sen hinta-laatu suhde on loistava ja siinä on ihan laadukkaat osatkin. Se 2 vuoden takuukin on lostava homma! Olis kuitenki viel kiva kuulla, millä tavalla toiminu muilla NORMAALIKÄYTÖSSÄ ilman mitää typerii virityksiä! Kun mä sen hommaan nii en todellakaan viritä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2607
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1912
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1488
    Aihe