salarakas;)

taipei

Ns. salarakkaani tällä hetkellä siellä maailmalla ko. joukoissa. Kummasti on luonne alkanut muuttumaan vuoden aikana. Olen saanut vähän sellaisen kuvan, että fyysisesti homma ei ole kovin rankkaa. Mutta se henkinen puoli on jäänyt vaivaamaan...
Kuinkas teillä muilla?
Huom. Ei sitten mitään "Marita tai Martina" -kommentteja...!

9

3802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfor

..Sitä tapahtuu miltei kaikille että luonne/muu olemus muuttuu suuntaan tai toiseen.Mut älä välitä,kun salarakaasi kotiutuu sieltä,alkaa se luonnekin muuttumaan..ehkä??

• taipei

Kiitos;) nimimerkkisi tosin turhan tuttu....

• Kähtis

Sitä ei ehkä itsekkään huomaa muuttuneensa.(Tai ainakaan myönnä sitä.) Mutta kyllä totuus on että reissut muuttavat ihmistä. Silmät ikäänkuin aukeavat ja tajuaa että elämässä on paljon muutakin...ongelma vaan on se kotiin paluu. Tuntuu siltä että kukaan muu kuin joku toinen "käivärä" ei ymmärrä mitä on kokenut yms.
      Oletteko samaa mieltä?

• sellaista...

...olet kokenut, mitä joku "ulkopuolinen" ei voisi ymmärtää. (suhteellisuudentajun katoamisen lisäksi)

• sellaista... kirjoitti:

...olet kokenut, mitä joku "ulkopuolinen" ei voisi ymmärtää. (suhteellisuudentajun katoamisen lisäksi)

pientä kulkijaa...

Sforit sun muut on vähän eri aaltopituudella.

Ei ole helppoa "salastella" alhaalla olleita miehiä, jotka aikusten oikeesti välillä on taputelleet muutakin kuin paskaa.

Paras neuvo on vetää syvään henkeä,laskea arabiaksi/serbiaksi kymmeneen ja keskustella sen jälkeen.

• miehet....
        marella kirjoitti:

pientä kulkijaa...

Sforit sun muut on vähän eri aaltopituudella.

Ei ole helppoa "salastella" alhaalla olleita miehiä, jotka aikusten oikeesti välillä on taputelleet muutakin kuin paskaa.

Paras neuvo on vetää syvään henkeä,laskea arabiaksi/serbiaksi kymmeneen ja keskustella sen jälkeen.

"jotka aikusten oikeesti välillä on taputelleet muutakin kuin paskaa. "

- Joopa joo, Sforrit ovat Pecsissä harrastaneet, paljonkin taputtelua, ehkä jopa läpsimistä. Eikä ihan paskoja muijia ole olleetkaan. Menestys on toki maksuttomalla puolella parempi, jos ei paljasta olevansa rt-mies, vaan väittää olevansa esim. Noksulla töissä.

Jos ukkosi väittää olevansa täysin muuttunut mies ja höpisee sinulle arabiaa ja serbiaa, kannattaa varata hänelle aika terapiaan. Joidenkin on pakko yrittää pärjätä isoisälle sotajutuissa, vaikka aiheet pitäisi sitten kaivaa kiven alta.

• myös kokenut...

Täytyy myöntää, että noin se vähän on. Tietty se muutos johtuu vaan ihan omasta psyykestä. Toisilla pää kestää ja toisilla ei. Todella oon tavannu paljon niitä, joille se alhaalla käynti jätti pysyviä merkkejä. Kummastelen vaan, että miksi jo hakuvaiheessa ei karsita pois niitä, joilla pää ei ole tehty kestämään. Hulluimpia on ne joille se reissu on elämää suurempi asia ja sitten sillä elvistellään koko loppu ikä. No kukin taaplaa tyylillään, itse en havainnut keikalla mitään niin läyhyä, että oisin jäänyt siihen koukkuun, vaikka niitä oli silloin paljon joille niin kävi. Ehkä sekin vaikuttaa, että sinne mennään suoraan äidin hoidosta.

• ihminen

voe reppana riepu. Mahdat olla ihan 16 vuotias.

• taipei

Valitettavasti joudun sinulle toteamaan, etten ole todellakaan 16-vuotias. Elämänkokemusta löytyy ja vuosiakin enemmän kuin mainitsemasi. Sinusta taas voisin todeta, että kypsyhän vielä vähän ja tule sen jälkeen juttelemaan uudestaan.
        Katsotaan sitten tuleeko sinulta vähän aikuismaisempaa tekstiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      68
      1103
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      936
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      932
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      905
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      868
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      868
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      799
    Aihe