Muistanko ihan väärin vai onko niin ett jostain saa vanhoja nero poltto-ohjelmia,ei mitään trial versioita.Jos saa mistä?
Tai tarviisin jonkun "helppo käyttöisen" ja ilmaisen poltto softan,pitäis saada tavaraa dvd-levylle ! !
vanhat neron versiot...
12
992
Vastaukset
- Tytteli
Katsos täältä löytyykö.
http://www.oldversion.com/- Taavi
Löytyi elikkä kiitos...
- Taavi
Taavi kirjoitti:
Löytyi elikkä kiitos...
Kiitelin liian aikaisin,ne olikin trial versioita eli apua YHÄ kaivataan kiitos...
- Tytteli
Taavi kirjoitti:
Kiitelin liian aikaisin,ne olikin trial versioita eli apua YHÄ kaivataan kiitos...
Tätä nyt ei täällä sais sanoa, mutta warettamalla jollain ohjelmalla saat muitakin versioita ainakin.
- rikokseen
Tytteli kirjoitti:
Tätä nyt ei täällä sais sanoa, mutta warettamalla jollain ohjelmalla saat muitakin versioita ainakin.
Kaupallisten ohjelmien waretus on rikos.
Sinun mielestäsi varmaan rahaakin saa helposti pankkiryöstöllä...? - Mieti sitä
rikokseen kirjoitti:
Kaupallisten ohjelmien waretus on rikos.
Sinun mielestäsi varmaan rahaakin saa helposti pankkiryöstöllä...?Warettamistakin voi harrastaa laillisesti. Nyt en todellakaan puhu esim satoja jopa tuhansia euroja maksavista ohjelmista. Itse "waretin" Opera selaimesta mainoksen pois joka olisi maksanu jopa parikyt euroa muuten. En tunne siitä huonoa omaatuntoa :P
- on eroja
Mieti sitä kirjoitti:
Warettamistakin voi harrastaa laillisesti. Nyt en todellakaan puhu esim satoja jopa tuhansia euroja maksavista ohjelmista. Itse "waretin" Opera selaimesta mainoksen pois joka olisi maksanu jopa parikyt euroa muuten. En tunne siitä huonoa omaatuntoa :P
Voit tehdä pelkän kioskimurron, tai sitten aseellisen pankkiryöstön, jossa ammut ohimennen pari pankkivirkailijaa.
- xyz
Mieti sitä kirjoitti:
Warettamistakin voi harrastaa laillisesti. Nyt en todellakaan puhu esim satoja jopa tuhansia euroja maksavista ohjelmista. Itse "waretin" Opera selaimesta mainoksen pois joka olisi maksanu jopa parikyt euroa muuten. En tunne siitä huonoa omaatuntoa :P
Onpahan sekin raha poissa tukemasta Operan kehitystyötä. Joutaa paska kuollakin pois.
- rikos
on eroja kirjoitti:
Voit tehdä pelkän kioskimurron, tai sitten aseellisen pankkiryöstön, jossa ammut ohimennen pari pankkivirkailijaa.
Waretus esim musan haussa EI ole suomessa laitonta omaan käyttöön. Jakaminen sen sijaan on ja jakamista ei tarvitse harrastaa lainkaan kun osaa fiksusti ohjelman valita.
- Poro1
Mieti sitä kirjoitti:
Ei se ollut warettamista vaan KRAKKEROINTIA! Se onkin paljon pahempaa kuin waretus (joka ei ole laillista sekään kaikilta osin).
Kokeile CDBurnerXP Pro-softaa. Sillä polttaa cd:t ja dvd:t eikä maksa mitään.
http://www.cdburnerxp.se/- ?? Aloittelija
Hei,
viittiks muutamalla virkkeellä kertoa, miten toimii? Tarkoituksena on jossain vaiheessa polttaa valokuvia cd:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1293463Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752266Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592185- 1411970
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v681498- 1001404
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611293
- 611260
- 711141