vanhat neron versiot...

Taavi

Muistanko ihan väärin vai onko niin ett jostain saa vanhoja nero poltto-ohjelmia,ei mitään trial versioita.Jos saa mistä?

Tai tarviisin jonkun "helppo käyttöisen" ja ilmaisen poltto softan,pitäis saada tavaraa dvd-levylle ! !

12

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteli
      • Taavi

Löytyi elikkä kiitos...

• Taavi
        Taavi kirjoitti:

Löytyi elikkä kiitos...

Kiitelin liian aikaisin,ne olikin trial versioita eli apua YHÄ kaivataan kiitos...

• Tytteli
        Taavi kirjoitti:

Kiitelin liian aikaisin,ne olikin trial versioita eli apua YHÄ kaivataan kiitos...

Tätä nyt ei täällä sais sanoa, mutta warettamalla jollain ohjelmalla saat muitakin versioita ainakin.

• rikokseen
        Tytteli kirjoitti:

Tätä nyt ei täällä sais sanoa, mutta warettamalla jollain ohjelmalla saat muitakin versioita ainakin.

Kaupallisten ohjelmien waretus on rikos.
        Sinun mielestäsi varmaan rahaakin saa helposti pankkiryöstöllä...?

• Mieti sitä
        rikokseen kirjoitti:

Kaupallisten ohjelmien waretus on rikos.
        Sinun mielestäsi varmaan rahaakin saa helposti pankkiryöstöllä...?

Warettamistakin voi harrastaa laillisesti. Nyt en todellakaan puhu esim satoja jopa tuhansia euroja maksavista ohjelmista. Itse "waretin" Opera selaimesta mainoksen pois joka olisi maksanu jopa parikyt euroa muuten. En tunne siitä huonoa omaatuntoa :P

• on eroja
        Mieti sitä kirjoitti:

Warettamistakin voi harrastaa laillisesti. Nyt en todellakaan puhu esim satoja jopa tuhansia euroja maksavista ohjelmista. Itse "waretin" Opera selaimesta mainoksen pois joka olisi maksanu jopa parikyt euroa muuten. En tunne siitä huonoa omaatuntoa :P

Voit tehdä pelkän kioskimurron, tai sitten aseellisen pankkiryöstön, jossa ammut ohimennen pari pankkivirkailijaa.

• xyz
        Mieti sitä kirjoitti:

Onpahan sekin raha poissa tukemasta Operan kehitystyötä. Joutaa paska kuollakin pois.

• rikos
        on eroja kirjoitti:

Voit tehdä pelkän kioskimurron, tai sitten aseellisen pankkiryöstön, jossa ammut ohimennen pari pankkivirkailijaa.

Waretus esim musan haussa EI ole suomessa laitonta omaan käyttöön. Jakaminen sen sijaan on ja jakamista ei tarvitse harrastaa lainkaan kun osaa fiksusti ohjelman valita.

• Poro1
        Mieti sitä kirjoitti:

Ei se ollut warettamista vaan KRAKKEROINTIA! Se onkin paljon pahempaa kuin waretus (joka ei ole laillista sekään kaikilta osin).

• ?? Aloittelija

Hei,
        viittiks muutamalla virkkeellä kertoa, miten toimii? Tarkoituksena on jossain vaiheessa polttaa valokuvia cd:lle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe