Miten ne rokkimakkaran sanat ihan oikeesti menee, minä kun luulen kuulevani jotain ihan outoja, sillä ei kai se Pauli ureaan viittaavasta kuumasta rokkimakkarasta laula?
Miten rokkimakkaran sanat menee?
3
1008
Vastaukset
- Nimby2
Vieläkö muistat rokkimakkaran, jonka mä sulle hain
vuoksi sen kuuman rokkimakkaran omaksein sut sain- Huonokuulo
No niinhän se tietysti olikin (=vuoksi sen), tämmöisellä vääristyneellä mielikuvituksella ja huonolla kuulolla kuulin moneen kertaan kuunneltuna ihan muuta. Täytynee ehdotella tätäkin sinne väärinkuultujen sarjaan...
- Nimby2
Huonokuulo kirjoitti:
No niinhän se tietysti olikin (=vuoksi sen), tämmöisellä vääristyneellä mielikuvituksella ja huonolla kuulolla kuulin moneen kertaan kuunneltuna ihan muuta. Täytynee ehdotella tätäkin sinne väärinkuultujen sarjaan...
... hän tekee niistä kirjoja; mm. "Villejä rubiineja" ja "Minä suojelen sinua taiteelta".
Virhetulkintoja voi lähettää osoitteisiin:
Nonparole Oy
Antti Isokangas
PL 190, 00251 Hki
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818