...eriol:illa? siis ihmisten rasvalla?
Voiko tassut rasvata...
12
1796
Vastaukset
- Emppu123
eli siis vain erioil:illa?
- Sunnikka
Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä. - minä
Sunnikka kirjoitti:
Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)
- mie vaan
minä kirjoitti:
Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)
mitä sw sieltä maksaa?
siis eläinkaupasta.... - Emppu123
Sunnikka kirjoitti:
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.kiitos! en llut varma asiasta ja saan marsun tällä viikolla... kiitos
- tinna80
käytetään pikkuisiin tassusiin (ainakin talvisin) Tummelia. Hyvää ja halpaa :)
- 2marsua
Täällä käytetään pienien jalkojen rasvaukseen lehmien tissi rasvaa. (tummelia)
- ...
mää oon näyttelyis kuullu et huulirasvallakin voi...
- Nanha
Itse käytin marsulle koirien tassutar-nimistä anturavoidetta. Se toimii muuten hyvin ihmisenkin kantapäihin, näin vinkkinä. Tahmaa tosin hieman, ei imeydy ihan sekunnissa. Se on vähän sellaista natusan-tyyppistä.
- <33marsu<33
tummelia suosittelen,ainakin jossain marsu-sivustolla luki et tummeli ja helosan ovat todella hyviä marsun tassurasvoiksi :)
- fridde
paras mitä olen marsuihini käyttänyt on helosan :D
- Asukki
Helosan on hyvää ja sopii hyvin myös ihan ihmistenkin kuivien jalkojen rasvaukseen. Ainakin meidän lähi S-marketissa myydään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709