Voiko tassut rasvata...

Emppu123

...eriol:illa? siis ihmisten rasvalla?

12

1725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu123

eli siis vain erioil:illa?

• Sunnikka

Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)

Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.

• minä
        Sunnikka kirjoitti:

Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)

Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.

Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)

• mie vaan
        minä kirjoitti:

Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)

mitä sw sieltä maksaa?

siis eläinkaupasta....

• Emppu123
        Sunnikka kirjoitti:

kiitos! en llut varma asiasta ja saan marsun tällä viikolla... kiitos

• tinna80

käytetään pikkuisiin tassusiin (ainakin talvisin) Tummelia. Hyvää ja halpaa :)

• 2marsua

Täällä käytetään pienien jalkojen rasvaukseen lehmien tissi rasvaa. (tummelia)

• ...

mää oon näyttelyis kuullu et huulirasvallakin voi...

• Nanha

Itse käytin marsulle koirien tassutar-nimistä anturavoidetta. Se toimii muuten hyvin ihmisenkin kantapäihin, näin vinkkinä. Tahmaa tosin hieman, ei imeydy ihan sekunnissa. Se on vähän sellaista natusan-tyyppistä.

• <33marsu<33

tummelia suosittelen,ainakin jossain marsu-sivustolla luki et tummeli ja helosan ovat todella hyviä marsun tassurasvoiksi :)

• fridde

paras mitä olen marsuihini käyttänyt on helosan :D

• Asukki

Helosan on hyvää ja sopii hyvin myös ihan ihmistenkin kuivien jalkojen rasvaukseen. Ainakin meidän lähi S-marketissa myydään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2647
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1900
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1361
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1047
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1030
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1009
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      934
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe