...eriol:illa? siis ihmisten rasvalla?
Voiko tassut rasvata...
12
1708
Vastaukset
- Emppu123
eli siis vain erioil:illa?
- Sunnikka
Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä. - minä
Sunnikka kirjoitti:
Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)
- mie vaan
minä kirjoitti:
Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)
mitä sw sieltä maksaa?
siis eläinkaupasta.... - Emppu123
Sunnikka kirjoitti:
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.kiitos! en llut varma asiasta ja saan marsun tällä viikolla... kiitos
- tinna80
käytetään pikkuisiin tassusiin (ainakin talvisin) Tummelia. Hyvää ja halpaa :)
- 2marsua
Täällä käytetään pienien jalkojen rasvaukseen lehmien tissi rasvaa. (tummelia)
- ...
mää oon näyttelyis kuullu et huulirasvallakin voi...
- Nanha
Itse käytin marsulle koirien tassutar-nimistä anturavoidetta. Se toimii muuten hyvin ihmisenkin kantapäihin, näin vinkkinä. Tahmaa tosin hieman, ei imeydy ihan sekunnissa. Se on vähän sellaista natusan-tyyppistä.
- <33marsu<33
tummelia suosittelen,ainakin jossain marsu-sivustolla luki et tummeli ja helosan ovat todella hyviä marsun tassurasvoiksi :)
- fridde
paras mitä olen marsuihini käyttänyt on helosan :D
- Asukki
Helosan on hyvää ja sopii hyvin myös ihan ihmistenkin kuivien jalkojen rasvaukseen. Ainakin meidän lähi S-marketissa myydään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486227
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371261- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320971Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835