...eriol:illa? siis ihmisten rasvalla?
Voiko tassut rasvata...
12
1772
Vastaukset
- Emppu123
eli siis vain erioil:illa?
- Sunnikka
Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä. - minä
Sunnikka kirjoitti:
Tarkastelin kyseisen rasvan ominaisuuksia valmistajan kotisivuilta ja siellä ainakin sanotaan, että Erioil olisi haitallista nieltynä.. (Marsu saattaa nuoleskella tassujaan)
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)
- mie vaan
minä kirjoitti:
Minä ostan Helosania eläinkaupasta,hevosten puolelta on paljon halvempaa kuin apteekissa:)
mitä sw sieltä maksaa?
siis eläinkaupasta.... - Emppu123
Sunnikka kirjoitti:
Suosittelisin varmuuden vuoksi hyväksi koettua ja todettua Helosan-rasvaa, jota saa ostettua apteekista. Tassujen rasvaamisen jälkeen pidä marsua hetken aikaa sylissä, jotta rasva ehtii jonkin verran imeytyä.kiitos! en llut varma asiasta ja saan marsun tällä viikolla... kiitos
- tinna80
käytetään pikkuisiin tassusiin (ainakin talvisin) Tummelia. Hyvää ja halpaa :)
- 2marsua
Täällä käytetään pienien jalkojen rasvaukseen lehmien tissi rasvaa. (tummelia)
- ...
mää oon näyttelyis kuullu et huulirasvallakin voi...
- Nanha
Itse käytin marsulle koirien tassutar-nimistä anturavoidetta. Se toimii muuten hyvin ihmisenkin kantapäihin, näin vinkkinä. Tahmaa tosin hieman, ei imeydy ihan sekunnissa. Se on vähän sellaista natusan-tyyppistä.
- <33marsu<33
tummelia suosittelen,ainakin jossain marsu-sivustolla luki et tummeli ja helosan ovat todella hyviä marsun tassurasvoiksi :)
- fridde
paras mitä olen marsuihini käyttänyt on helosan :D
- Asukki
Helosan on hyvää ja sopii hyvin myös ihan ihmistenkin kuivien jalkojen rasvaukseen. Ainakin meidän lähi S-marketissa myydään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253785Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1081617
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221272Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99860Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85733