Viivin kohtalo!
Oli tyttö nimeltä Viivi ja hänen kohtalonsa joka ei piitännut Viivin tunteista.
Viivi oli lähdössä kaupunkiin tekemään testin! Testistä läpäisy tarkoittaisi pääsyä kaupungin jengiin!
kun viivi oli jengin eessä pomo vaa tokaiki "no aletaa hommii" Viivi tiesi että kukaan jengiläisistä tytöistä ei saanut olla neitsyitä ja tietysti hän meni möläyttämään että ei kai haittaa mut oon vie neitsyt!
jengiläiset katsoivat toisiinsa ja sanoi että jaa ny syn täytyy tehäkkin kaks testii eka on et meet tonne kauppaa ja pöllit sielt kaikille jotai ja sit tuut takas ja mennää asemalle...!
Viivi tietysti meni kauppaan ja pölli sieltä kaikkea...!
kun he olivat päässeet asemalle pomo käski yhden jengiläisen pojan Viivin luo ja sano et sähän pöllit se on ok mut sun täytyy vie menettää neitsyytes!
poka otti Viiviä ranteesta ja vei aseman taakse!
Viivi arvasi mitä oli tekeillä ja halusi pois...!
Poika ei antanut Viivin mennä vaan alkoi riisua häntä,
vaikka Viivi vastusteli pojan käsiä farkkujensa vetoketjussa!
Viivi huusi apua mutta kukaan ei tullut apuun,hän kuuli kuinka jengiläiset alkoivat lähestyä ja kuuli myös kun ilmastointi teippiä revittiin jengiläiset tulivat laittamaan teipin Viivin suun eteen ettei kukaan kuulisi hänen huutojaan.
Jengiläiset sanoivat pojalle että hoida homma nopeasti ei meillä koko yötä oo aikaa!
Vaikka Viivi oli vasta 13 vuotias ja poika oli jotain 19vuotta poika halusi hoitaa homman ettei häntä potkittaisi pois jengistä! Poika sanoi Viiville "lopeta toi rimpuilu se ei auta jos et menetä neitsyyttäsi nyt et pääse jengii!!!"
Viivi katsoi poikaa surkeana ja hiljensi rimpuilua...lopulta hän ei jaksanut rimpuilla ja poika sai vaatteet pois.Poika laittoi Viivin maahan ja avasi veto ketjunsa ja teki sen mitä Viivi ei olisi halunnut hän huusi jengiläisille että sisällä on oottakaa vähä aikaa ei mee kauvaa!
Kun poika oli pukenut housunsa hän laittoi Viiville siteet käsiin kun ensin oli pukenut Viiville paidan ja housut....! Jengillä oli vuokralla asunto johon he veivät Viivin yöksi rauhoittumaan...!
Kun yö oli mennyt Viivi heräsi kännykkänsä soittoon mutta ei voinut vasta koska se oli hänen äitinsä äiti kuitenkin kysyisi missä Viivi oikein on mitä siihen olisi voinut vastata...?
Kun jengiläiset tulivat asuntoon pomo edellä hän sanoi että sä oot ny jengissä, vaikka Viivi oli halunnut jengiin vuosia hän ei ilahtunut koska tiesi että hän joutuisi hommailemaan uudestaan sen pojan kanssa!
pomon nimi oli tauski ja sen pojan nimi oli syke!
Tauski sano et Viivin pitää vaa enää alkaa olee Syken kaa koska Syken mielest Viivi oli hyvä!
No Viivin piti tietysti suostua koska hän tiesi että Tauski oli hakannu yhen Viivin ikäisen tytön sairaara kuntoon kun tämä ei ollut suostunut tekemään testiä!
Tauski otti Viivin kädestä ja antoi sen Sykelle!
Viivi oli peloissaan han ei tiennyt mitä tehdä Syke sanoi "Viivi mee kotiis ja sano äitilles et meet leirille ja tarttet 50euroo"
Viivi sai vain tokaiskua "miks?"
Syke"no sä tuut tietty mun juo pariks viikoks saat avaimet"
Viivi lähti käymään kotona ja sanoi mitä Syke käski,äiti suostui ja antoi Viiville 50 euroo ja sanoi että laita sitten vaatteet kokoon!
Viivi meni pakkaamaan ja äiti tuli kysymään kauvanko se kestää Viivi sanoi että pari viikkoa!
Äiti sanoi että ole sitten kiltisti!
Kun Viivi oli ulkona Syke tuli hakemaan Viivin Syke sanoi "moi, hyppääs kyytiin mennää mun luo voidaan taas vaikka tehä kaikkee kivaa"
Viivi kysyi"miks mun pitää olla sun kaa?"
Syke katsoi Viiviä ja sanoi " koska sä oot hyvä"
Viivi "siis vaa sen takii?"
Syke" älä ny viitti olla noin kiree ota rennosti"
Viivi tunsi olevansa jollakin laikka helpottunut kun on päässyt jengiin ja sillain mulla taas toisaalta hän sai maksaa sen neitsyydellään jonka hän olisi halunnut pitää Viivi näki Syken auton taka-penkillä kaljaa ja siideriä!
Viivi kysyi Sykeltä että "eikö mun ikä haittaa mitään?"
Syke vain naurahti ja jatkoi ajamist!
3 vuoden kuluttua!
Viivi heräsi Syken vierestä ja herätti Syken
ja sanoi "Kulta, haetaa mun loput kamat kotoo"
Syke heräili ja alkoi pukea kun he olivat lähdössä Viivi suuteli Sykeä ja lähti hakemaan kamojaan Syke odotti autossa kun Viivi tuli autoon Syke poinoi kaasua ja sitten mentiin kun he oliva päässeet perille Viivi alkoi tehä ruokaa Sykelle ja itselleen. Syke tuli keittiöön ja kietoi kätensä viivin lantion ympäri
ja sanoi"oma pikku vaimoni" Viivi sanoi että "älähän nyt Syke, en mä oo sun vaimo vie ei me olla naimisissa!"
Syke sanoi "mut jos oltais!" Viivi: "nii'in"
kun ruoka oli valmis he söivät ja lähtivät jengin asunnolle!
kun he tulivat ovesta Viivin muistiin tuli se kauhea muisto kolmen vuoden takaa Viivin oli päästävä asunnosta pois!
Viivi säntäsi ulos Syke huusi perään mutta Viivi juoksi,hän tiesivain sen että hänen piti juosta.
Hän oli metsässä kaukana kaikesta poissa kaikesta ja hän ei edes tajunnut sitä!
Hän muisti kaiken mitä noin kolma vuotta sitten oli tapahtunut! Hän olisi halunnut palata ajassa taakse päin mutta se oli mahdotonta Viivi kuuli kun linnut lauloivat iloisesti ja eläimet kummastelivat outoa näkyä.
Viivi tunsi olonsa paremmaksi mutta kun hän kuuli huutoja jossa huuhuiltiin hänen nimeään.
Viivi lähti juoksemaan taas hän juoksi niin lujaa kun vain voi han juoksi ja juoksi hän oli aivan tajuissaan mutta hän ei tuntenut jalkojaan mitenkään hän näki vain ohi meneneviä puita ja pusikoita.
Viivistä tuntui kuin olisi lentänyt.
Hän pysähtyi pienen autio talon luokse hän meni sisään ja huhuili mutta kukaan ei ollut paikalla
joten hän jäi sisään hänen silmistään olkoi vuotaa vettä hän itki muistoille jotka sattui kovaa!
Talon ovi aukeni ja ja sisään astui poika matti hän kysyi Viiviltä kuka oot..?
Viivi kertoi kuka on ja miksi on täällä...
Matti sanoi että Viivi saa jäädä tänne niin kauvaksi aikaa kuin haluaa!
Viivi kiitti mutta kieltäytyi, Viivi halusi muuttaa ruotsiin isänsä luo mutta sinne hänen olis menävä kävellen koska hänenllä ei ollut rahaa,poika sanoi että laivalla pääsee aika halvalla ja antoi Viiville 300 euroa sillä pääset ruotsiin.
Viivi otti rahan ja lähti kohti uutta elämäänsä!!
viivin kohtalo osa 1
6
7513
Vastaukset
- Paska
Paskin novelli minkä oon koskaa lukenu!
- tuskaa
Yhden ainoan kieliopillisesti oikean lauseen taisin löytää koko tarinasata. Kannattaa opetella pilkkujen ja pisteiden käyttö, ja kunnon kappalejaotus (ei, kappalejakoa ei voi pistää kesken lauseen...), ennen kuin alkaa kirjoittelemaan tosissaan...
Nyt lukukokemus oli alusta asti taistelemista kirjoitusvirheitä vastaan ja itse tarina jäi taka-alalle.
Lisäksi, puhekieli EI toimi kirjoitettuna ollenkaan. Älä käytä puhekieltä. - Mihin jäi kielioppi?
Mitäpäs jos opettelisit kirjoittamaan? Ja eikös tämä palsta ole kielletty alle 18-vuotiailta? Tuo vaikutti noin 10-vuotiaan tekstiltä.
- Hyvä juttu.
Mun mielestä tämä oli aika hyvä kertomus. Ihmettelen vain mitä Viiville tapahtui Ruotsissa.
- neiti**
no toi oli vast eka en tie jaksanko kirjottaa enään kun kukaa ei niits tykkää... mut noi kirjotus virhee tuli koska mun piti äkkii kirjottaa... syy:salaisuus. ja oon 14w
- niin...
neiti** kirjoitti:
no toi oli vast eka en tie jaksanko kirjottaa enään kun kukaa ei niits tykkää... mut noi kirjotus virhee tuli koska mun piti äkkii kirjottaa... syy:salaisuus. ja oon 14w
Taisi äiti nurkan niskan takana :DDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565