Enää ei voi puhua YK-miehistä, kun naisetkin pääsee...mutta onko teillä enää niin kivaa kuin minulla oli joskus 1984-85 UNDOF-joukoissa? Jummi-jammi, että vedettiin viinaa ja bissee ja sekoiltiin lomilla ja paneskeltiin maksullisia daameja! Mutta ikäväkseni olen kuullut, että moralistit nykyään ovat saaneet vallan ja meno on latistunut...miten on, nuoremmat rauhanturvaajat?
Heippa kaikki YK-henkilöt!
8
2497
Vastaukset
- hiude
olla kovakin käivärä! todennäkösesti ollu "alhaalla" vaan unissas...
- supaukko
ne on oikeesti sotilasoperaatioita.Olen ollut kollaalla,libskeissä ja sikaniskalla.Viinanhuuruiset läskimahat karsitaan jo suomessa.Jos seula vuotaa,sulkalento on nopeampi kuin uskotkaan.Ei pärjää enään vanhalla yk-judanssilla.Sorry;)
- RTL
Hyvät pärjää aina. Ne kuka osaa supailla lomilla parhaiten, ne on myös palveluksessa parhaita. Jees jees miehet ei vaunun alle ketjuja saa kun on tarvis! Se on nähty ja koettu mutta onneksi ei muodostunut ongelmaksi kun kaverit itsekkin ymmärsi hakeutua esikuntahommiin.
- Ikihiude
Kolmen reissun kokemuksella (ei vielä paljon) voin sanoa et kaikkein pahimmat örveltäjät ja sikailijat eivät pystyneet hoitamaan myöskään omia operatiivisiä tehtäviään. Lomalla ja vapaalla saa ja (pitää) juodakkin välillä et pysyy mieli virkeenä niinku suomalaiseen miehen luonteeseen kuuluukin. Mut just noi paskan puhujat "et on viina juotu ja pantu hampaattomia mummoja" ei ole oikeesti ees nähny rauhanturvaamista parhaimmillaan ja sääliks käy heitä. Olen itekkin kyllä siellä viinaa juonu mut parhaimmat muistot on kuitenkin operatiivisesta..
..trotyylin ja fosforin käryä ei voita mikään!- Ja hauskaa oli
Ensin 68:lla, sitten Damasissa. Oli juotava, oli maksullisia naisia ja oli oma filippinikin.
Vääpelinä kotiin. - Khân Arnabah
Ja hauskaa oli kirjoitti:
Ensin 68:lla, sitten Damasissa. Oli juotava, oli maksullisia naisia ja oli oma filippinikin.
Vääpelinä kotiin....Niin Damasissa ei kyllä ainakaan vuonna 1991 ollutkaan muuta tekemistä kuin ryypätä, onneksi vältyin niiltä komennuksilta. Ja mitä tulee Damasin Hirttiksen tyttöihin, vieläkin puistattaa ne paikat. Katsomassa tuli käytyä, mutta paikat ja tytöt nähtyäni, ei paljon tehnyt mieli koskea...
- Rami
....kaikki mitä faitterin hommista muistat?
Otan osaa,ihme että muistat tuotakaan!
Kuitenkin,hyvää jatkoo elämääsi,ehkä ikä tuo mukanaan muutakin kuin "pötäilyn" ;-)) - VOI VOI
Nämä on juuri niitä "ressuarmeijan" lieveilmiöitä! Täällä alhaalla ressut luulevat olevansa ammttisotilaita ja ammattimiehiä(esim. sähkömiehiä) mutta kumpaankaan ei paukut riitä. Yleinsä ekaa kertaa kotoa poissa ja lapsen sielu miehen ruumiissa vankina, silloin lopputulos Sikapötärin kaltainen! Kohdataan säälien ja samalla miettien oliko Sikapötäri ollutkaan missään missiossa, vai oliko kaikki vain märkää.....unta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389