Nyt heittää pää tyhjää... Liikaa hoidettavana asioita työn ohella, joten pyydän apua teiltä.
Sain vastuulleeni taiteilla jonkun kortin kaverini häihin (kyse on kimppalahjaan menevästä kortista). Jonkunlainen runo pitäisi siihen keksiä, mutta olen selannut ja selannut, mutta mikään ei ole vielä iskenyt. Aika lyö kortille, koska pitäisi sivussa keretä monia muita asioita tekee?
Löytyisikö ideoita?
Kyse on nuorestaparista, jotka ovat tunteneet jo siitä huolimatta pitkään. Kait se on ollut jotain rakkautta ensisilmäyksellä ja vaalittu aina tähän päivään asti :)
APUA: Hääparille runo
3
4571
Vastaukset
- tässä
Tämä pienen lahjan myötä Teille toivotamme:
Onni sekä menestys nyt olkoon seurananne!
Rakkautenne hoitamiseen käytättehän aikaa
siitä seuraa molemmille onnen huumaa, taikaa.
Halatkaa vaik joka päivä useamman kerran
siitä voimaa tulee ihan säkillisen verran.
Eteenpäin on elämässä hyvä teidän jatkaa
yhdessä kun käsikädes teette tätä matkaa.
Paljon Onnea Hääparille toivottaa (porukat)
Ole hyvä vaan...- Anna
Olen joskus kirjoittanut hääparille Anna-Mari Kaskisen runoista tällaisen säkeen:
"Se alkaa aivan hiljaa
kuin tuuli keväinen.
Ja äkkiä vain huomaat
on siinä ihminen.
Hän unelmasi jakaa.
Hän heti ymmärtää.
Hän viipyy vierelläsi
ja elämääsi jää." - -mie-
Anna kirjoitti:
Olen joskus kirjoittanut hääparille Anna-Mari Kaskisen runoista tällaisen säkeen:
"Se alkaa aivan hiljaa
kuin tuuli keväinen.
Ja äkkiä vain huomaat
on siinä ihminen.
Hän unelmasi jakaa.
Hän heti ymmärtää.
Hän viipyy vierelläsi
ja elämääsi jää."Kiitoksia, tosta jälkimmäisestä pidin ja varmaan löytää tiensä korttiinkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891