Nyt heittää pää tyhjää... Liikaa hoidettavana asioita työn ohella, joten pyydän apua teiltä.
Sain vastuulleeni taiteilla jonkun kortin kaverini häihin (kyse on kimppalahjaan menevästä kortista). Jonkunlainen runo pitäisi siihen keksiä, mutta olen selannut ja selannut, mutta mikään ei ole vielä iskenyt. Aika lyö kortille, koska pitäisi sivussa keretä monia muita asioita tekee?
Löytyisikö ideoita?
Kyse on nuorestaparista, jotka ovat tunteneet jo siitä huolimatta pitkään. Kait se on ollut jotain rakkautta ensisilmäyksellä ja vaalittu aina tähän päivään asti :)
APUA: Hääparille runo
3
4523
Vastaukset
- tässä
Tämä pienen lahjan myötä Teille toivotamme:
Onni sekä menestys nyt olkoon seurananne!
Rakkautenne hoitamiseen käytättehän aikaa
siitä seuraa molemmille onnen huumaa, taikaa.
Halatkaa vaik joka päivä useamman kerran
siitä voimaa tulee ihan säkillisen verran.
Eteenpäin on elämässä hyvä teidän jatkaa
yhdessä kun käsikädes teette tätä matkaa.
Paljon Onnea Hääparille toivottaa (porukat)
Ole hyvä vaan...- Anna
Olen joskus kirjoittanut hääparille Anna-Mari Kaskisen runoista tällaisen säkeen:
"Se alkaa aivan hiljaa
kuin tuuli keväinen.
Ja äkkiä vain huomaat
on siinä ihminen.
Hän unelmasi jakaa.
Hän heti ymmärtää.
Hän viipyy vierelläsi
ja elämääsi jää." - -mie-
Anna kirjoitti:
Olen joskus kirjoittanut hääparille Anna-Mari Kaskisen runoista tällaisen säkeen:
"Se alkaa aivan hiljaa
kuin tuuli keväinen.
Ja äkkiä vain huomaat
on siinä ihminen.
Hän unelmasi jakaa.
Hän heti ymmärtää.
Hän viipyy vierelläsi
ja elämääsi jää."Kiitoksia, tosta jälkimmäisestä pidin ja varmaan löytää tiensä korttiinkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179