Hottentotin sanat KIIRE

Empä löytänyt mistään sellaisen lastenlaulun sanoja kuin Hottentotti, ja haluaisin saada ne kummitytölle. Mutta asialla olisi vähän kiirus kun lähdetään sinne huomenna. Joten jos siulla on nämä sanat tai tiiät mistä ne löytyisi ni auttaisitko...

8

21282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''

      löytyy ainakin jostain suuresta toivelaulukirjasta ja partiolaisten laulukirjasta. molempia taas löytää ainakin kirjastosta. yritin netistä etsiä mutta en löytänyt.

      • Huuakotti

        Asui kerran Afrikassa Chickadua joella pikkupoika Huua Kotti musta,kuin pesty noella.Ei ollut puettu paljain Kallen tavoin,kulki melkein paljan navoin.Siten kulki Huua Kotti,hän oli oikea Hottentotti.Naapurina kuningas asui Bambumajassansa sekä kuninkaan rouva ja tytär ynnä koko kansa.Kuninkaan varpaassa oli känsä sekä rengas nenässänsä.Hän oli paksu kuin kaskelotti,mutta oli hauska Hottentotti.

        SIINÄPÄ EKA SÄKEISTÖ!!TOIVOTTAVASTI OLI TUOSTA JOTAIN HYÖTYÄ!


      • Korjaus
        Huuakotti kirjoitti:

        Asui kerran Afrikassa Chickadua joella pikkupoika Huua Kotti musta,kuin pesty noella.Ei ollut puettu paljain Kallen tavoin,kulki melkein paljan navoin.Siten kulki Huua Kotti,hän oli oikea Hottentotti.Naapurina kuningas asui Bambumajassansa sekä kuninkaan rouva ja tytär ynnä koko kansa.Kuninkaan varpaassa oli känsä sekä rengas nenässänsä.Hän oli paksu kuin kaskelotti,mutta oli hauska Hottentotti.

        SIINÄPÄ EKA SÄKEISTÖ!!TOIVOTTAVASTI OLI TUOSTA JOTAIN HYÖTYÄ!

        pikkupoika huua kotti musta,kuin pesty noella...ota siis tuo kuin tuosta välistä pois!!!


    • Ole hyvä

      Hottentottilaulu
      Thorbjørn Enger

      Asui kerran Afrikassa Chickadua-joella
      pikkupoika Huua Kotti musta, kuin pesty noella.
      Ei ollut puettu Kallen tavoin,
      Kulki melkein paljain navoin.
      Siten kulki Huua Kotti,
      hän oli oikea hottentotti.
      Naapurina kuningas asui bambumajassansa
      sekä kuninkaan rouva ja tytär ynnä koko kansa.
      Kuninkaan varpaassa oli känsä
      sekä rengas nenässänsä.
      Hän oli paksu kuin kaskelotti,
      mutta oli hauska hottentotti.

      Metsän peitossa kylä oli aivan joen rannassa,
      usein nähtiin norsulauma ja leijonan jälkiä sannassa.
      Metsään ei siis mennyt kukaan,
      ellei ottanut keihästä mukaan.
      Aina sen myöskin Huua otti,
      hän oli kunnon hottentotti.
      Kerran yöllä kylä nukkui, kuului kumma kahina.
      Heräsi nyt Huua heti: Mikä on tuo rahina?
      Silloin Huua oivalsi:
      Nyt on jotain hullusti!
      Tiesi myöskin Huua Kotti:
      ei se voi olla hottentotti.

      Ei leijonaksi myöskään voinut Huua sitä luulla,
      Papu-heimon kuiskaukset tännekin voi kuulla.
      Tekeillä on ryöstöretki,
      kohta hyökkäyksen hetki.
      Meistä on jo tehty motti,
      nukkuu joka hottentotti.
      Hän ryömii ulos kuulostelleen käsi korvan takana
      ja ryömii sitten rummulle, oli kalpea kuin lakana.
      Hän otti rummun suurimman,
      ja kaikki kuuli kuminan.
      Rummutti niin Huua Kotti:
      Ylös joka hottentotti!

      Rosvojoukko rynnistää jo kylää kohti tuolta,
      valmiina on hottentoti, enää ei nyt huolta.
      Hyökätessään rosvot näki:
      hereillä on kylän väki.
      Kohta jalat alleen otti,
      nauroi pikku hottentotti!
      Riemastui nyt kuningas ynnä koko kansa.
      Kokki kaatoi kaakaota heille pannustansa.
      Alkoivat he tanssia,
      kuningas myös mukana.
      Aamuun asti kesti hotti,
      Niin sitä tanssii hottentotti!

      Näin kuningas hän lausui: ”Huuan teen mä prinssikseni.
      Saat omaksesi jalkapallon sekä tyttäreni
      ja koko loppuikäsi
      sä kuninkaan oot kaveri.”
      Punastui jo Huua Kotti,
      vaikka oli musta hottentotti.

      Thorbjørn Enger
      suom. Jukka Virtanen

      • Eli suurkiitos noista sanoista =). Nytpä ei tuo asiakaan enää vaivaa. Ja saa kummityttö, kumminsa lempilaulun sanat. KIITOS =).


      • Iloinen kummi

        Kiitos näistä sanoista. Nykyään tätä laulua ei tahdo löytää mistään.


    • määtiiän

      Kyseessä on siis fetissi. Aloittaja saa fullbodygasmeja kun se lukee sanoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe