mitä tää musa on???????? pop,rok,hevi,hevimetallii...???????
minkä tyylist musaa tää red.... bändi soittaa???
6
1619
Vastaukset
- ...
funkrockia enimmäkseen. nyt on pistetty popiksi, saa nähdä mitä seuraavaksi, ehkä vetävät kajaalit naamaan ja alkavat kuuttailla.
- Dani
Varmasti kuolisin nauruun.
- Red Hot
funkahtavaa punkrockpopräppiä eli ei voi oikeastaan sanoa. Vaikutteita on paljon eri musiikki genreistä ja Eri levyillä on hyvinkin erilaista musiikkia.
- Mrs Kiedis
Everything! Just perfect mix.
- edes tuon
Alicia Keysin kuvan pois profiilistasi. Typerää.
- Thanks_for_Nothing
Eli haastattelussa Chili Peppersien Anthony ja John sanoi että ne soittaa omasta mielestään punkrockfunkkia...eli jotain sellasta ne soittaa.Tosin alkuaikoina se oli aika paljon funk painotteista ja nyt enemmän rock.Kannattaa kuunnella -80 ja -90 ja 2000-luvun chili peppers-levyjä niin huomaa miten niiden musa tyyli on tavallaan muuttunut.En nyt sano että huonompaan suuntaan,mutta muuttunut kuitenkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876