Kysyisin sellaista asiaa että löytyykö joukostanne sellaista henkilöä joka on päässyt YK-joukkoihin mahdollisesta rikosrekisteristä (tai merkinnöistä poliisin tiedoissa) huolimatta. Haluaisin rauhanturvaajaksi mutta nuorempana tuli söhlättyä muutaman kerran käräjille asti (pahoinpitely). Valmistun juuri korkeakoulusta, en ole minkään sortin rikollinen tai vastaavaa. Entä vaikuttaako sotilasarvo, olen 23v RU.
kysymys
5
1176
Vastaukset
- Kähtävän nähnyt
Muistaakseni viimeistään viidessä vuodessa toilailusi poistuvat rekistereistä ja voit pyrkiä alas. Eri juttu sitten on että miten pärjäät kun hiukan kuumennetaan ja pinna kiristyy, voi vanhat toimintamallit tulla esiin. Kuumakallelle ei noi hommat sovi ja kotiutuslento on heti seuraavana keskiviikkona. No, jos olet rauhoittunut niin ei muuta kuin paperit sisään. 23-28 taitaa olla aika optimi-ikä lähteä reissuun.
- kokemus....
No ei se nyt ihan viidessä vuodessa unohdu, jos sulla on jotain isompia juttuja takana. Sakot tiellä ei haittaa, jos et oo saanu rangaistusta käräjillä. Käräjäoikeuden jälkeen saat sanoa hyvästi YK-uralle. Tietysti jos sait tuomion.... Nii joo, se estää myös pääsyn poliisiksi yms... Jotta kantsii miettiä kun seuraavan kerran haluttaa hölmöillä...
- fasu
Luulen että saat heitää hyvästit RT-hommille.
Sekin painaa että olet RU, meinaan on paikat vähissä ja hakijoita riittää.
Valitan, jotkut nuoruuden töppäilyt vaikuttaa aika pitkään.- supaukko
seuraavassa elämässä sitten....
- Khân Arnabah
Olen täysin samaa mieltä, varsinkin kun juuri olet RU! Silloin muutenkin hankalampi päästä, eikä ne töppäilyt taida ihan noin vain poistua. Mulla näkyi silloisessa "nuhteettomuustodistuksessa" 15-vuotiaana mopolla kypärättä ajo, vaikka aikaa tapahtumasta oli kulunut tuolloin 7 vuotta.
Nykyisin kai ei tuota nuhteettomuustodistusta tarvitse hakea, vaan poliisi antaa ne suoraan koulutuskeskukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799