Tuollaista on tullut kiikaroiduksi. Millainen on, onko ongelmia ollut ja miten ovat ratkenneet. Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia, paljonko olette jo sillä ajaneet, ostaisitteko vielä? Onkos tämä moottori vielä Isuzun peruja vai onko Opelin omaa tuotantoa? Ilmeisesti ahdettu suoraruiskutteinen? Onko jakopää ketjulla? Helinöitä, natinoita, kuluvia niveliä, ruostetta? Kestääkö ilmamassamittari?
Vastaukset 4
- tietääkseni
on Isuzun tuotantoa, ainakin omassa Astrassani vm. 01 1,7 DTI oli varustettu Isuzun koneella. Kone on erittäin varmatoiminen ja pieniruokainen. Kilometrejä oli kertynyt vähän alle 300000 km ja koneen kanssa ei ollut koskaan mitään ongelmia, toisin sanoen hyvä kone osta pois. Jakopää on hihnalla, mutta vaihtoväli oli 150000 km.
- Ostaja
Kuvittelin että noi suoraruiskutteiset olis kaikki Opelin omaa tuotantoa ja samaa sarjaa kuin 2.0 litraset. Vanhempi 1.7D oli kai etukammiodieselel ja siten luonnollisesti ihan eri peruja. Tossa DTI:ssä kai on cooleri jota ei DI:ssä ole vai kuinka?
- esaa1
Ostaja kirjoitti:
Kuvittelin että noi suoraruiskutteiset olis kaikki Opelin omaa tuotantoa ja samaa sarjaa kuin 2.0 litraset. Vanhempi 1.7D oli kai etukammiodieselel ja siten luonnollisesti ihan eri peruja. Tossa DTI:ssä kai on cooleri jota ei DI:ssä ole vai kuinka?
eli mulla on 00-mallin Farkkuastra ja siinä on
16-venttiilinen kansikin, jakopää hihnalla.
Olis muuten myytävänä, jos kiinnostaa.
- sanoa että
en suosittele.Olen ajanut firman(luojan kiitos)autolla nyt neljättä vuotta eikä juuri sellaista kuukautta ole ollut ettei mitään vikaa olisi ollut.Auto nitisee ja natisee joka paikasta,muovia kun on.Alusta ei tahdo kestää,elektroninen ohjaustehostin ei kestä,latausongelmia,naftan syötössä ongelmia jne. Jos ongelmia kaipaat niin osta mutta muuten suosittelen jotain muuta merkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406