Niin et

täss

olis kaikenlaisii kysymyksii??
1. Minkä ikäisenä te tunnette, että voi sanoa, että on aikuinen?
2. Millä netti sivuilla te käytte? (osoite)
3. Mikä on hyvä "tyyli" kysyä pojalta alkaako hän olemaan??? esim. tekstaten,kasvotusten ym.?
Kiitos jos vastasitte kaikkiin kysymyksiin! :)

4

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. 25veenä oon aikuinen.
      2. vain niillä sivuilla, mitkä sijaitsee suomi24.sen linkeillä ;). Hmmm... no oon kattonu myös kavereiden kuvii ja nii edellee, et vähä oon ollu muallaki.
      3. en tie vastausta, kun en kysyis ite koskaa nii, kosk mää oon niin vanhanaikanen, et mun mielest pojan kuuluu kyssyy niin tytölt. ;)

Sori, jos otin vähän leikkisäst nää kysymykset, mutta totta puhuin silti. =D

• ---->

1) Yhdyn edelliseen puhujaan...tai siis hänen kommenttiinsa, että ihminen yleensä (tai keskimäärin ainakin) oikeasti aikuistuu siinä kaksvitosen hujakoilla. Tytöt toisinaan hieman aiemminkin. Mutta mielestäni liikaa ei saa aikuistua ikuna! Terve aikuinen osaa olla myös hassuttelevan lapsellinenkin.

2) Milloin missäkin...mikä nyt sattuu huvittamaan/kiinnostamaan aito tiedonhaku tietty! Esimerkkeinä pelisivut, kirjallisuuteen liittyvät, paranormaalit ilmiöt ja ufo-saitit...ja joskus kurkkaan mitä kaikkea hassua ihmiset ovat toilailleet funny videos-sivuilta (ja muilta samankaltaisilta)...ja olen minä toki "eksynyt" joskus sellaisillekin sivuille missä esiintyy nakuja typyjä, hih... (kukapa voisi välttyä niiltä? harmittaa se helppous lasten kannalta)

3) Tämä olikin sitten se kaikkein vaikein...hmm... oikeaa vastausta on kai mahdoton sanoa. Jotenkin vaan pitäs oikeessa tilanteessa töksäyttää jotakin, että olis kiinnostunut. Mutta jos ei oo edes niin pitkällä vielä niin tietty kannattaa pyytää kaveria kahville tai jonnekin (se jo kertoo kiinnostuksesta), jossa sitten voi tutustua paremmin. Sitten vaan päätteeks kysymys jatkosta, että huvittaisiko... Joskus se alkaa ihan itsestään, joskus pitää vaan rohkeasti kysyä melko suoraan. Ihmisiä on niin erilaisia. Mutta siis lopullinen vastaus: mielellään kasvotusten, mutta ei tuo tekstarikaan ihan hoopo juttu ole jos ihan vallan ujostuttaa... =)

• eräitä

Aikuisuus alkaa yleensä kun ottaa vastuuta (edes omasta elämästään) ja kykenee kantamaan sen. Ei mielestäni mitään ikähaarukkaa. Joidenkin täytyy aikuistua jo kovin nuorina elämänkohtalon vuoksi ja jotkut ei kykene ottamaan edes itsestään vastuuta vielä nelikymppisinäkään.

Hyvä tyyli on tutustua ihmiseen ihan kaikessa rauhassa ja kun yhdessä tunnette, että ois kiva jatkaa, siihen ei paljon allakkamerkintöjä tarvita. Aina uudelleen ja uudelleen tulee tapaamisia. Itseasiassa muut saattaa huomata sen ensin, että teidät näkee yhdessä vakituiseen.
      Minäkin oottaisin, että poika rohkaisee mielensä toteamukseen ensin.

• neiti_nallekarhu

1. Olisin sanonut juuri jotain 23-27-vuotiaana, mutta kun luin edellisen vastauksen, mieleni muuttui. Eli kyllä se on enemmän siitä kiinni, miten pärjää omillaan... Aikuinen tulee toimeen ihan omillaan, nuori ja lapsi taas ei.

2. täällä Suomi24:ssä enimmäkseen.

3. EI TEKSTIVIESTIÄ. Itse lähettelin vuosi sitten oikein innoissani yhdelle pojalle tekstiviestejä ja ei siitä sitten oikeen mitään tullut. Jos haluaa tehdä "tunnustuksen", niin luulen, että se olisi parhainta tehdä kahvilakerran päätteeksi (jos on huomannut, että synkkaa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4563
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3145
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      55
      2748
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2360
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1569
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1474
    Aihe