mitä pitää purkaa että fuden tulppaan pääsisi käsiksi?saisiko jopa kuvien kera?
ei suostu mopedi käynnistymään niin millään..bensaa on tankissa ja muutenki kaikki pitäis olla ok mut ei lupaa edes.pitäis se tulppa kattoa ekana ennen ku viel mihinkään huoltoon.kellään muita hyviä ideoita missä vika olisi?
vaikuttaako tyhjä akku käynnistykseen?akku vähän loppussa ettei startti jaksa pyörittää.
kyllä se toimi viel toissa päivänä ku mä sen parkkiin ajoin.
fude apua!
4
1103
Vastaukset
- melda
Terve!
Lähteekö polkimella käyntiin?
Kannataa kysellä fudeista yms. www.saniliforum.tk- kinroad
Saattaa olla vika alipainebensahanassa. Vaikka tankki täynnä niin ei starttaa kun ei saa löpöä... mulla oli tollanen vika omassa kiinanihmeessä.
- baotia
kinroad kirjoitti:
Saattaa olla vika alipainebensahanassa. Vaikka tankki täynnä niin ei starttaa kun ei saa löpöä... mulla oli tollanen vika omassa kiinanihmeessä.
kato ettei sivujalka päällä,silloin ei tule kipinää,itse ajanut 6000km tänä kesänä,ilman mitään vikaa eli laatupelejä noi kiinalaiset.
baotia kirjoitti:
kato ettei sivujalka päällä,silloin ei tule kipinää,itse ajanut 6000km tänä kesänä,ilman mitään vikaa eli laatupelejä noi kiinalaiset.
homma selkis.se tukijalan tappokytkin rikki.otin piuhat akun luota irti ja alko toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544564Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02091Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95883
- 64776