mitä pitää purkaa että fuden tulppaan pääsisi käsiksi?saisiko jopa kuvien kera?
ei suostu mopedi käynnistymään niin millään..bensaa on tankissa ja muutenki kaikki pitäis olla ok mut ei lupaa edes.pitäis se tulppa kattoa ekana ennen ku viel mihinkään huoltoon.kellään muita hyviä ideoita missä vika olisi?
vaikuttaako tyhjä akku käynnistykseen?akku vähän loppussa ettei startti jaksa pyörittää.
kyllä se toimi viel toissa päivänä ku mä sen parkkiin ajoin.
fude apua!
4
1096
Vastaukset
- melda
Terve!
Lähteekö polkimella käyntiin?
Kannataa kysellä fudeista yms. www.saniliforum.tk- kinroad
Saattaa olla vika alipainebensahanassa. Vaikka tankki täynnä niin ei starttaa kun ei saa löpöä... mulla oli tollanen vika omassa kiinanihmeessä.
- baotia
kinroad kirjoitti:
Saattaa olla vika alipainebensahanassa. Vaikka tankki täynnä niin ei starttaa kun ei saa löpöä... mulla oli tollanen vika omassa kiinanihmeessä.
kato ettei sivujalka päällä,silloin ei tule kipinää,itse ajanut 6000km tänä kesänä,ilman mitään vikaa eli laatupelejä noi kiinalaiset.
baotia kirjoitti:
kato ettei sivujalka päällä,silloin ei tule kipinää,itse ajanut 6000km tänä kesänä,ilman mitään vikaa eli laatupelejä noi kiinalaiset.
homma selkis.se tukijalan tappokytkin rikki.otin piuhat akun luota irti ja alko toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537660- 614310
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403953Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233892Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423240Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253185Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383158- 482853
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492474