mitä pitää purkaa että fuden tulppaan pääsisi käsiksi?saisiko jopa kuvien kera?
ei suostu mopedi käynnistymään niin millään..bensaa on tankissa ja muutenki kaikki pitäis olla ok mut ei lupaa edes.pitäis se tulppa kattoa ekana ennen ku viel mihinkään huoltoon.kellään muita hyviä ideoita missä vika olisi?
vaikuttaako tyhjä akku käynnistykseen?akku vähän loppussa ettei startti jaksa pyörittää.
kyllä se toimi viel toissa päivänä ku mä sen parkkiin ajoin.
fude apua!
4
1109
Vastaukset
- melda
Terve!
Lähteekö polkimella käyntiin?
Kannataa kysellä fudeista yms. www.saniliforum.tk- kinroad
Saattaa olla vika alipainebensahanassa. Vaikka tankki täynnä niin ei starttaa kun ei saa löpöä... mulla oli tollanen vika omassa kiinanihmeessä.
- baotia
kinroad kirjoitti:
Saattaa olla vika alipainebensahanassa. Vaikka tankki täynnä niin ei starttaa kun ei saa löpöä... mulla oli tollanen vika omassa kiinanihmeessä.
kato ettei sivujalka päällä,silloin ei tule kipinää,itse ajanut 6000km tänä kesänä,ilman mitään vikaa eli laatupelejä noi kiinalaiset.
baotia kirjoitti:
kato ettei sivujalka päällä,silloin ei tule kipinää,itse ajanut 6000km tänä kesänä,ilman mitään vikaa eli laatupelejä noi kiinalaiset.
homma selkis.se tukijalan tappokytkin rikki.otin piuhat akun luota irti ja alko toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685214Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2624309Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013940Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1812325Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651371Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61009Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii37953- 17939
- 94899