Tässä sähköpostini, josta voit tiedustella kyseisestä ohjelmasta, annan latauslinkin sinulle. Ohjelma on sis. tiedosto ja on 28,5 MB:n kokoinen ja täysin maksuton, kuva näkyy sivuttain laitteen näytöllä:
[email protected]
N-Gagessa nyt TV-lähetykset!!!!!!!!
7
1179
Vastaukset
- Op-Joppi
Mä en saa bluetoothilla lähetettyä muistikortille, osaan lähetää vain N-Gage QD:seen, en tiä miten saa muistikortille!
- ,,,,.
ihan vaan ilmoituksena, että sähköpostisi ei toimi....
- Ganon.
Mä haluun sen...
- N-Kake
Mua kiinnostaisi tuo softa, mutta minua ihmetyttäää mistä se TV Lähetyksen Singaalin lähetys tulee, Nevadasta?? Ja näkyykö se kuva hyvin, vai oliko tämä palsta vain jotain pilaa??
- Sony PSP. ;)
Kuka sellaista "rakeista" kuvaa jaksaa katsoa?.
- kake24
Ainoastaan tuo on mahdollista realplayer viritelmällä GPRS yhteydenkautta olen itse katsonut ylen mobiiliuutisia mutta aika surkea tuo kuva on 40kbs yhteydellä. Ainoa mahdollisuus olisi katsoa nettitelevisioita bluethoot ja laajakaista viritelmällä, mutta realplayer ei tue kuin 40kbs yhteyttä. Ainoa mahdollisuus olisi jollain erinlaisella videoplayerillä katsoa joka tukee nopeampia yhteyksiä silloin kuva ei olisi niin suttuinen.
- dfadf
No ei tuo nyt kyllä pahemmin voi olla mahdollinen...
Tuo että gprs:n kautta netti-tv kyllä...
Hoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869