Tässä sähköpostini, josta voit tiedustella kyseisestä ohjelmasta, annan latauslinkin sinulle. Ohjelma on sis. tiedosto ja on 28,5 MB:n kokoinen ja täysin maksuton, kuva näkyy sivuttain laitteen näytöllä:
[email protected]
N-Gagessa nyt TV-lähetykset!!!!!!!!
7
1238
Vastaukset 7
- Op-Joppi
Mä en saa bluetoothilla lähetettyä muistikortille, osaan lähetää vain N-Gage QD:seen, en tiä miten saa muistikortille!
- ,,,,.
ihan vaan ilmoituksena, että sähköpostisi ei toimi....
- Ganon.
Mä haluun sen...
- N-Kake
Mua kiinnostaisi tuo softa, mutta minua ihmetyttäää mistä se TV Lähetyksen Singaalin lähetys tulee, Nevadasta?? Ja näkyykö se kuva hyvin, vai oliko tämä palsta vain jotain pilaa??
- Sony PSP. ;)
Kuka sellaista "rakeista" kuvaa jaksaa katsoa?.
- kake24
Ainoastaan tuo on mahdollista realplayer viritelmällä GPRS yhteydenkautta olen itse katsonut ylen mobiiliuutisia mutta aika surkea tuo kuva on 40kbs yhteydellä. Ainoa mahdollisuus olisi katsoa nettitelevisioita bluethoot ja laajakaista viritelmällä, mutta realplayer ei tue kuin 40kbs yhteyttä. Ainoa mahdollisuus olisi jollain erinlaisella videoplayerillä katsoa joka tukee nopeampia yhteyksiä silloin kuva ei olisi niin suttuinen.
- dfadf
No ei tuo nyt kyllä pahemmin voi olla mahdollinen...
Tuo että gprs:n kautta netti-tv kyllä...
Hoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 64811
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21716Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha515711Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551