En osaa oikein selittää,mutta yritän. eli mulla on photofiltre,image forge ja irfanview kuvankäsittely ohjelmat. Haluisin tehdä niin että liittäisin kaksi kuvaa yhteen,silleen vierekkäin... voisiko joku kiltti neuvoa ihan askel askeleelta? olisin kiitollinen!
Kaks kuvaa yhteen....?
4
1187
Vastaukset
- tuntemattomia
Kuitenkin normaalisti teet vain tarpeeksi suuren tyhjän kuvapohjan. Leikkaat/kopiot kuvat ja liität ne uudelle pohjalle vierekkäin.
Kaksi kuvaa saa vierekkäin näin: Valitse Image -> Create Panorama Image... ja esiin pomppaa uusi ikkuna. Klikkaa Add Images -nappulaa ja valitse valintaikkunasta ne kuvat, jotka haluat liittää toisiinsa. Kun olet saanut kaikki haluamasi kuvat Input images-listalle, klikkaa Create image-nappia ja homma on valmis.
- käsittelijä
Onnistuuko tuolla irfanviewillä myös useamman kuvan liittäminen haluttuun järjestykseen? Täytyisi nimittäin jollain ohjelmalla liitellä karttapaloja toisiinsa ja palat olisi pystyttävä liittämään toisiinsa täsmälleen oikeaan kohtaan
- ohje
Oletetaan että on kuva1 ja kuva2.
-avaa kuva1 ja avaa kuva2.
-valitse kaikki tai vedä valinta alue haluamaksesi(kuva2 näkyvissä)->Kopioi
-siirry kuvaan1
-valitse kohta liitä määräten->yhdistä kuvat
avatut kuvathan löytyy ikkuna sarakkeen alta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741