Oon aloitteleva merkkien(eläimiä) keräilijä. Oon täs miettiny että minkälaisiin kansioihin olis paras laittaa merkkejä, kun sinne pitäis aina välillä lisätä merkkejä väliin. Onko myynnissä sellaisia kansioita joihin saa erillisiä sivuja mihin väliin vain. Niin kuin keräilykorttien keräilijöillä. (???)
postimerkkikansiot
4
1606
Vastaukset
- sivullinen
Enpä tiedä onko irtosivuja, en muista nähneeni. Kannattaa kysyä jostain kirjakaupasta tai postimerkkiliikkeestä. Tai paikallisesta keräilykerhosta.
Kaupoissa on kyllä myynnissä sellaisia kirjoja joissa on pienet taskut, niistä on helppo merkkejä siirrellä tarvittaessa. Mutta näitä kai olet nähnytkin? - Fani
Jokaiselle löytyy varmasti sopiva kansio. Kysyjä hakee varmaan kansiota, jossa sivut liitetään kansioon kuten muovitaskut mappiin. Siis metallisilla renkailla tms.
Ainakin Leuchtturm tekee mainitunlaisia kansioita. Sivuja löytyy joko kuvien merkeillä varustettuna tai ilman. Suosittelen sivuja, joissa on koko sivun mittaiset taskut. Ei siis mitään valmiiksi painettuja kuvia merkeistä.
Mustalta pohjalta hammastus erottuu hyvin, joten osta vain mustia lehtiä... - yks vaan
Löytäisitköhän tältä sivulta kiinnostavaa tietoa tuosta postimerkkikeräily kohdasta:
http://www.makupalat.fi/posti.htm - Mikko K
On olemassa jousiselkäisiäkansioita,tappikansioita ja rengaskansioita.Näihin saa lisäsivuja maittain ja ehkä myös tavallisia sivuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883