Kuulin eilen Sävelradiosta yhde biisin, joka kuulosti kivalta. En vaan tiedä sen nimeä. tietääköhän joku testä sen biisin nimeä, kun siinä lauletiin jotenkin tähän tapaan ,että : " Töihin jäi WC mökillä malaan puuceen..." ja sitten "vatsanahka paukkuu..." tms.
Siinä oli sellanen rempseä ja tarttuva melodia.
Mikähän laulu?
11
801
Vastaukset
- Mitään tietoa
Olisiko uutta Tapani Kansaa?.
Ei ole Tapsa kysessä.
Joku miesartisti sen kyllä laulaa saattaa olla joku bändikin kyseessä. En yhtään tiedä edes sitä ,että onko kyseessä uusi vai vanha biisi.- *******************'
Kyllä se uutta Tapani Kansaa on mut Justiinax ei vaan kehtaa sanoa totuutta.
*******************' kirjoitti:
Kyllä se uutta Tapani Kansaa on mut Justiinax ei vaan kehtaa sanoa totuutta.
Mä kyllä tykkäsin siitä biisistä ihan oikeesti. Enkä mä nyt tiedä menikö ne sanat tarkalleen noin, mutta jotenkin sinnepäin... ja olihan siinä nyt tietysti muitakin sanoja,mutta tuo oli se kertosäe.
Jos Tapsaolisi tuon laulun laulanut, niin kyllä mä sen äänen olisin tunnistanut.
- Saapas
Mitäs ihmeellistä on jos laulaa paskahuussin maalamisesta maalla. Ja että vatsanahka paukkuu. Sitähän se tekee jos syö liikaa maan tuotteita tai muuta masuunsa. Laulakoon siitä sitten Tapsa Kansa tai joku muu!
- mukava kesäbiisihän tuo...
Veikkaisin Mikko Salmea ja Biisi: 24 varjossa. Kerran olen vain kuullut radiosta, mutta vaikuttaisi siltä.
Saatat hyvinkin olla oikeassa. Kiitti tiedosta.
Jos tämä kyseinen laulu on joku tämänvuoden kesäbiisi, niin ei se ole läheskään niin ärsyttävä, kuin Mamban :" Vielä on kesää jäljellä".- solsolsol
Justiinax kirjoitti:
Jos tämä kyseinen laulu on joku tämänvuoden kesäbiisi, niin ei se ole läheskään niin ärsyttävä, kuin Mamban :" Vielä on kesää jäljellä".ton lällätyksen,,,
- kesäbiisi
Justiinax kirjoitti:
Jos tämä kyseinen laulu on joku tämänvuoden kesäbiisi, niin ei se ole läheskään niin ärsyttävä, kuin Mamban :" Vielä on kesää jäljellä".Mamban biisi on hyvä.Sanatkin on hyvät,mieluummin kuuntelen sitä kuin että joku maalaa paskahuussia ja vatsanahka paukkuu,kuvottavaa.
- Tero Vaara ---fani
hyvä Tero ja muutkin pojat
- anna.h
Mamba on ok bändi. Vielä on kesää jäljellä -videolla on eräs symppis käärmeenhoitaja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566