Kuulin eilen Sävelradiosta yhde biisin, joka kuulosti kivalta. En vaan tiedä sen nimeä. tietääköhän joku testä sen biisin nimeä, kun siinä lauletiin jotenkin tähän tapaan ,että : " Töihin jäi WC mökillä malaan puuceen..." ja sitten "vatsanahka paukkuu..." tms.
Siinä oli sellanen rempseä ja tarttuva melodia.
Mikähän laulu?
11
861
Vastaukset
- Mitään tietoa
Olisiko uutta Tapani Kansaa?.
Ei ole Tapsa kysessä.
Joku miesartisti sen kyllä laulaa saattaa olla joku bändikin kyseessä. En yhtään tiedä edes sitä ,että onko kyseessä uusi vai vanha biisi.- *******************'
Kyllä se uutta Tapani Kansaa on mut Justiinax ei vaan kehtaa sanoa totuutta.
*******************' kirjoitti:
Kyllä se uutta Tapani Kansaa on mut Justiinax ei vaan kehtaa sanoa totuutta.
Mä kyllä tykkäsin siitä biisistä ihan oikeesti. Enkä mä nyt tiedä menikö ne sanat tarkalleen noin, mutta jotenkin sinnepäin... ja olihan siinä nyt tietysti muitakin sanoja,mutta tuo oli se kertosäe.
Jos Tapsaolisi tuon laulun laulanut, niin kyllä mä sen äänen olisin tunnistanut.
- Saapas
Mitäs ihmeellistä on jos laulaa paskahuussin maalamisesta maalla. Ja että vatsanahka paukkuu. Sitähän se tekee jos syö liikaa maan tuotteita tai muuta masuunsa. Laulakoon siitä sitten Tapsa Kansa tai joku muu!
- mukava kesäbiisihän tuo...
Veikkaisin Mikko Salmea ja Biisi: 24 varjossa. Kerran olen vain kuullut radiosta, mutta vaikuttaisi siltä.
Saatat hyvinkin olla oikeassa. Kiitti tiedosta.
Jos tämä kyseinen laulu on joku tämänvuoden kesäbiisi, niin ei se ole läheskään niin ärsyttävä, kuin Mamban :" Vielä on kesää jäljellä".- solsolsol
Justiinax kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla oikeassa. Kiitti tiedosta.
Jos tämä kyseinen laulu on joku tämänvuoden kesäbiisi, niin ei se ole läheskään niin ärsyttävä, kuin Mamban :" Vielä on kesää jäljellä".ton lällätyksen,,,
- kesäbiisi
Justiinax kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla oikeassa. Kiitti tiedosta.
Jos tämä kyseinen laulu on joku tämänvuoden kesäbiisi, niin ei se ole läheskään niin ärsyttävä, kuin Mamban :" Vielä on kesää jäljellä".Mamban biisi on hyvä.Sanatkin on hyvät,mieluummin kuuntelen sitä kuin että joku maalaa paskahuussia ja vatsanahka paukkuu,kuvottavaa.
- Tero Vaara ---fani
hyvä Tero ja muutkin pojat
- anna.h
Mamba on ok bändi. Vielä on kesää jäljellä -videolla on eräs symppis käärmeenhoitaja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483