Heippa kaikille! Haluaisin vain kysyä sellaista asiaa, kun minun toiselta kaniltani 8jonka karva on kuin pumpulia) lähtee nyt ihan HIRVEÄSTI karvaa! Olen harjannut ja nyppinyt joka päivä!(siitä lähtee tuppoja, takapuolen päältä suurimmaksi osaksi...)
Mistä tämä voi johtua? Kanille siis jää lyhyempi karva siihen alle, että ei kaljuksi tule, mutta mietityttääpä vain.. Vitamiinia saavat pelletin mukana, ja nyt olen antanut myös veteen hiukan vitamiinia. Pupu syö ja juo kunnolla ja normaalisti, on virkeä ja "leikkisä" ;)
kanin karvanlähtö..
3
374
Vastaukset
- 333
mun kanilt lähtee kans ihan sikana karvoja, ja just sielt takapääst eniten! en tajuu!!niit on kivasti semmosii tuppoja ympäri häkki ym, mut se silti syö ihan normaalisti... en tajuu!! =P
- anskuy
Hei! Mulla on kani ja se on normaalia että lähtee karvoja, koska niillä on nyt just karvanlähtöaika jolloin entinen karva lähtee ja uusi tulee tilalle...ei mitään vaarallista vaan ihan tavallista.:)
- malla
Se on ihan normaalia, että sitä karvaa lähtee TODELLA paljon. Mein pupu ei tykkää harjaamisesta, mutta isojen tuppojen nyppiminen varmaankin helpottaa oloa tms., koska siitä puppana tykkää paljon :)
Kannattaa vaan yrittää tottua siihen jokavuotiseen karvanlähtöön ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707