Viikonvaihteen Iltalehdessä Lappeenrantalainen tyttö, aika sexy!
Onko hän eräässä paikallisessa vaatemyymälässä töissä, samaa näköä ainakin.
iltalehden iltatyttö
18
11618
Vastaukset
- lukija.
No eipä ainakaan iltalehden nettisivuilla yksikään iltatyttö ollut lappeenrannasta.
- aste28
no toi seksikkäänä pitäminen on jokaisen oma mielipide( =D ) ,mutta liike missä kyseinen tyttö on töissä on keskittynyt aivan muuhun alaan kun vaatteiden myyntiin.
Ja tästä on turha kaivaa esiin mitään kaksimielistä kun sitä ei ole. - pöpi
Nyt näkyy vasta tuon tytön kuva netissä... Ei näytä tutulta...
- kojo
Kaikkea rohkeaa kadehditaan,kun ei itse keksi mitään. Ihan tavallinen perhetyttö hän on ja onhan se ihan kiva katsoa oman kaupungin tyttöä valtakunnallisessa julkaisussa.
- Reiska
Pikkulinnut laulo et tuo blondi ois jossai rautakaupassa töissä. Eikös tää oo aikasemmiki pyllistelly iltätyttönä?
- kassa
Juu, niin näköjään on, pitää varmaan ruveta rakentamaan....
- ...
kassa kirjoitti:
Juu, niin näköjään on, pitää varmaan ruveta rakentamaan....
serkkuhan se siellä kuvassa oli...
- minä vain..
en oo kyllä ikinä nähnyt tuota typyä...en kyllä osaa sanoa...ihan perus-suomalaisen näköinenhän tuo oli...
- juupatijuupati
helkkari.. mä olen tainnu olla siinä jonossa just se pariton... jos kerta joka toiselle...
- ihan
kauhee lärvi.. ei mitään erikoista.. Mut kullakin makunsa..
- cadde
en kävis painaa... aika perus mut enemmän kuitekii ruman puoleinen... blondeista tykkään mut noissa kuvissa toi on kyl tosi harakan näköne..
- wessi
cadde kirjoitti:
en kävis painaa... aika perus mut enemmän kuitekii ruman puoleinen... blondeista tykkään mut noissa kuvissa toi on kyl tosi harakan näköne..
jooo no mut mitä baaris törmänny ni viel hirveemmän näköne vähemmän meikattuna =D
- Todistaja
wessi kirjoitti:
jooo no mut mitä baaris törmänny ni viel hirveemmän näköne vähemmän meikattuna =D
...paremma näköne kuvissa ku luonnossa!!
- Nelli
Samalla luokalla kauppiksessa oltiin, ihan mukava tyttö. On ennenkin ollu iltalehes ja vissiin seiskassa.
- mimmi
harvassa on Lappeenrannassa yhtä kauniita naisia,
aidot on, ei silikonit - höpö
Kateelliset kotkottaa..
Nainenhan on kuin unelma. Itse en pahemmin vaaleista lämpene mutta tuohan on kuin enkeli..
Antaisin...
- Uljas
Aivan ripuli.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804