Aprilia RX TEHARI

racing

18

8977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rippe

      kait sä tajusit että tossa on myynnissä vaan putki eikä änäriä ollenkaan? siihen tulee se sama hinta ku ostat änärin kans :D ja kyl toi on pirun tehokas

      • racing

        joo kyl tajusin mul makso siis pelkkä putki sen 270€ siihen toi kuvasa oleva änäri... mut kyl se onki kylän nopein =)


      • rippe
        racing kirjoitti:

        joo kyl tajusin mul makso siis pelkkä putki sen 270€ siihen toi kuvasa oleva änäri... mut kyl se onki kylän nopein =)

        juu. toi on kyl musta toi vanhempi malli mikä kuvassa on. mut kyl se kuulema iha yhtä hyvä on. mulla on kyllä se uudempi ja menee kovempaa ku kaveril jolla on vanhempi malli. en sitte tiiä :)


      • racing
        rippe kirjoitti:

        juu. toi on kyl musta toi vanhempi malli mikä kuvassa on. mut kyl se kuulema iha yhtä hyvä on. mulla on kyllä se uudempi ja menee kovempaa ku kaveril jolla on vanhempi malli. en sitte tiiä :)

        se ei oo kuvan putki siin jossai luki et kuvat on suuntaa antavia...toi on uusin mikä on tehty =)


      • rippe
        racing kirjoitti:

        se ei oo kuvan putki siin jossai luki et kuvat on suuntaa antavia...toi on uusin mikä on tehty =)

        ookei. no mulla on ainaki ne hitsausjäljelt paisarissa. en tiiä sitte et kui uus se on mut hyvä se ainaki on :D


      • Collusion
        rippe kirjoitti:

        ookei. no mulla on ainaki ne hitsausjäljelt paisarissa. en tiiä sitte et kui uus se on mut hyvä se ainaki on :D

        Voin suositella myös turbokitin tehoputkea, hintaa sillä on 135e halvimmillaan. Ei varmasti eroa arrowista paljonkaan ja on paljon halvempi. Toki Gianelli voisi olla ihan hyvä putki, mutta siitä minulla ei ole kokemusta.


      • rippe
        Collusion kirjoitti:

        Voin suositella myös turbokitin tehoputkea, hintaa sillä on 135e halvimmillaan. Ei varmasti eroa arrowista paljonkaan ja on paljon halvempi. Toki Gianelli voisi olla ihan hyvä putki, mutta siitä minulla ei ole kokemusta.

        no siis kaverilla on turbokitti ja muute samat virit ku mulla mut mul menee joku sataseen ja hänel just 90.. et on niis jotai eroo


      • stontsa_^^_
        rippe kirjoitti:

        no siis kaverilla on turbokitti ja muute samat virit ku mulla mut mul menee joku sataseen ja hänel just 90.. et on niis jotai eroo

        kyllä se riippuu vähä tosta menopelistäkii mulla on turbokitin putki ja menee sillä 92km/h mitään muuta viriä ei ole....


      • ripa
        stontsa_^^_ kirjoitti:

        kyllä se riippuu vähä tosta menopelistäkii mulla on turbokitin putki ja menee sillä 92km/h mitään muuta viriä ei ole....

        nonii i. ei mullakaa muuta ku arrowi tehari ja menee gps 100. :P


      • stontsa_^^_
        ripa kirjoitti:

        nonii i. ei mullakaa muuta ku arrowi tehari ja menee gps 100. :P

        aijaa no perkula pitää ruveta säästää arrowiin...


      • ripa
        stontsa_^^_ kirjoitti:

        aijaa no perkula pitää ruveta säästää arrowiin...

        jep, minusta tää arrowi on paras tehari.


      • apriliarxracing69
        ripa kirjoitti:

        jep, minusta tää arrowi on paras tehari.

        arrow on tehareiden eliittiä ;) gianellihan on melkeen sama putki. Turbokitissä on ihan hirveet äänet ja kierroksia pitää olla 8000 ennen ku siitä irtoo mitään tehoa. arrowilla ja gianellillä on paljon enemmän alavääntöä


      • MoPopoitsu_95
        apriliarxracing69 kirjoitti:

        arrow on tehareiden eliittiä ;) gianellihan on melkeen sama putki. Turbokitissä on ihan hirveet äänet ja kierroksia pitää olla 8000 ennen ku siitä irtoo mitään tehoa. arrowilla ja gianellillä on paljon enemmän alavääntöä

        mummo kerto että viritetyllä mopolla ajamine on kielletty


      • kusetti
        MoPopoitsu_95 kirjoitti:

        mummo kerto että viritetyllä mopolla ajamine on kielletty

        sillä vaan yleisillä teillä viritetyllä mopolla ajaminen on kielletty.
        ja kyllä toi arrowi on paras


      • hhehehee
        apriliarxracing69 kirjoitti:

        arrow on tehareiden eliittiä ;) gianellihan on melkeen sama putki. Turbokitissä on ihan hirveet äänet ja kierroksia pitää olla 8000 ennen ku siitä irtoo mitään tehoa. arrowilla ja gianellillä on paljon enemmän alavääntöä

        mitä kaikkii tehareit käy aprilia rx -01??


      • juhani96
        hhehehee kirjoitti:

        mitä kaikkii tehareit käy aprilia rx -01??

        kaikki peeveen pakoputket käy suoraan ja saa super tehot. kannattaa ottaa polkupyörän eturatas ja tanko siihen että on turvallista ajaa


    • apikka

      jos laittaa aprilia rx 03:seen gianellin niin tarviiko vaihtaa vakio kaasatiin isompaa suutinta ku se kaasari on 14mm vai meneekö ihan vakio kaasuttimella?

      • kannattaa vaihtaa

        Kannattaa vaihtaa jos on vielä vakio suutin (52) sopiva suutin löytyy vakio kaasarille ja teharille väliltä (56-62)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe