tähtäintä

osuma

Onko tietoo tai kokemuksia tekeekö Gamon kikrutähtäimillä mitään 3-9x40 - 4-16x50 ja siinä välissä olevilla mitään vai onko ne vain koristeita?

9

751

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa kokeillut

Gamon kiikari on parempi kuin esim vastaava Simmonsin Pro air. Kestää parempin rekyyliä ja valovoimaisempi.
      Meinasitko impukkkaan vai ruutiaseeseen?

• osuma

ilmakivääriin meinasin täytyypä tutkia putkia lähemmin..

• asiaa kokeillut
        osuma kirjoitti:

ilmakivääriin meinasin täytyypä tutkia putkia lähemmin..

Mulla on .177 cal Gamo 1250 Hunterissa sellainen. Varauksetta voin suositella. Hyvä hinta/laatusuhde.

• osuma
        asiaa kokeillut kirjoitti:

Mulla on .177 cal Gamo 1250 Hunterissa sellainen. Varauksetta voin suositella. Hyvä hinta/laatusuhde.

Samaan ilmakkoon olen hankkimassa putkee joko toi mitä suosittelit tai pykälää pienempää

• laatu?

Onkohan gamon tähtäimillä sukua kiina ilmiöön? Eli missäköhän ne on oikeesti tehty...

• julli

Siis sulla gamon kiikari kamossa on kestänyt ja pysnyt paikoillaan? Jos näin on pitää harkita gamo kiikaria isommasta päästä

• asiaa kokeillut
        julli kirjoitti:

Siis sulla gamon kiikari kamossa on kestänyt ja pysnyt paikoillaan? Jos näin on pitää harkita gamo kiikaria isommasta päästä

näin on. Erään toisen valmistajan laadukkaana tunnettu kiikari ei kestänyt. Kyllä sekin tosin paikallaan pysyi. Jalat tarttee olla kyllä laadukkaat kanssa, ja silti käyttää stopperia.

• julli
        asiaa kokeillut kirjoitti:

näin on. Erään toisen valmistajan laadukkaana tunnettu kiikari ei kestänyt. Kyllä sekin tosin paikallaan pysyi. Jalat tarttee olla kyllä laadukkaat kanssa, ja silti käyttää stopperia.

Kiitos! Menen tulevalla viikolla ostaan kiikari joten nyt on kokemukst ja tietot tervetuleita. Saa kertoa lisää jos on hyviä vinkkejä!!

• asiaa kokeillut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2741
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2150
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2030
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      252
      1674
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1433
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      299
      1374
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      77
      1305
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1196
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1115
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      1017
    Aihe