Onko tietoo tai kokemuksia tekeekö Gamon kikrutähtäimillä mitään 3-9x40 - 4-16x50 ja siinä välissä olevilla mitään vai onko ne vain koristeita?
tähtäintä
9
751
Vastaukset
- asiaa kokeillut
Gamon kiikari on parempi kuin esim vastaava Simmonsin Pro air. Kestää parempin rekyyliä ja valovoimaisempi.
Meinasitko impukkkaan vai ruutiaseeseen?- osuma
ilmakivääriin meinasin täytyypä tutkia putkia lähemmin..
- asiaa kokeillut
osuma kirjoitti:
ilmakivääriin meinasin täytyypä tutkia putkia lähemmin..
Mulla on .177 cal Gamo 1250 Hunterissa sellainen. Varauksetta voin suositella. Hyvä hinta/laatusuhde.
- osuma
asiaa kokeillut kirjoitti:
Mulla on .177 cal Gamo 1250 Hunterissa sellainen. Varauksetta voin suositella. Hyvä hinta/laatusuhde.
Samaan ilmakkoon olen hankkimassa putkee joko toi mitä suosittelit tai pykälää pienempää
- laatu?
Onkohan gamon tähtäimillä sukua kiina ilmiöön? Eli missäköhän ne on oikeesti tehty...
- julli
Siis sulla gamon kiikari kamossa on kestänyt ja pysnyt paikoillaan? Jos näin on pitää harkita gamo kiikaria isommasta päästä
- asiaa kokeillut
julli kirjoitti:
Siis sulla gamon kiikari kamossa on kestänyt ja pysnyt paikoillaan? Jos näin on pitää harkita gamo kiikaria isommasta päästä
näin on. Erään toisen valmistajan laadukkaana tunnettu kiikari ei kestänyt. Kyllä sekin tosin paikallaan pysyi. Jalat tarttee olla kyllä laadukkaat kanssa, ja silti käyttää stopperia.
- julli
asiaa kokeillut kirjoitti:
näin on. Erään toisen valmistajan laadukkaana tunnettu kiikari ei kestänyt. Kyllä sekin tosin paikallaan pysyi. Jalat tarttee olla kyllä laadukkaat kanssa, ja silti käyttää stopperia.
Kiitos! Menen tulevalla viikolla ostaan kiikari joten nyt on kokemukst ja tietot tervetuleita. Saa kertoa lisää jos on hyviä vinkkejä!!
- asiaa kokeillut
julli kirjoitti:
Kiitos! Menen tulevalla viikolla ostaan kiikari joten nyt on kokemukst ja tietot tervetuleita. Saa kertoa lisää jos on hyviä vinkkejä!!
Osta 1-osainen rekyylivaimennettu jalusta. esim. tällainen https://www.hantaurus.fi/shoplib/secure/po_menu.php?mid=113&op=o&s=a&a=a&SL[ha]= PRZwVARDfFwj32/NT4DVuYcsbc&SL[hat]=mid,op,s,a#
Toivottavasti linkki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017