mulla on paha astma ja mä poltan :S mitä seurauksia näistä voi tulla? ja voiko mulla puhjeta keuhko syäpä helpommin? kiitän vastauksista etukäteen.
tupakoija
5
899
Vastaukset
- omakoht.
Itse olen astmaatikko ja olen polttanut 15 vuotta.
Astmaani liittyy kuitenkin keuhkojeni vähäinen mutta jatkuva limaneritys.
Tämä astmaatikolle tyypillinen oire on kuitenkin pitänyt keuhkoni puhtaina, eikä lääkärikään uskonut, että olisin tupakoinut jo 15 vuotta. - taudin saanut
--esim.tämä sivu http://www.tupakka.org/asp3/default2.asp?pgc=617&agc=0&gc=945
- saa syövän
Ei siihen astmaa tarvita. Tupakanpoltto altistaa ehdottomasti syövälle. Tupakoitsijan riski saada syöpä on moninkertainen tupakoimattomaan verrattuna. Esim. keuhkosyövän saavat lähes yksinomaan tupakanpolttajat.
Lopeta ihmeessä se itse tuhoaminen.- tupakoiva astmaatikko
tupakoivan astmaatikon tauteja on keuhkoahtaumatauti!joka ei parane!kuolema yleensä vaikeahko ja puhkee kun on puhkeakseen.
olin astman takia sairaalassa juuri ja tapasin ahtaumatautia sairastavia esim:50v.mies=elinaikaa luvattu 1-2v.
mies 50-60v.elinaikaa oli enään joitain kuukausia!
nainen 40v.keuhkoahtaumatauti!
kaikki tupakoi!ja tässä vain tämä joiden kanssa itse juttelin ja tapasin!
h
harkinnassa itsellä hyvin vakavasti lopettaminen!
sivuilta www.tohtori.fi löytyy jotain kirjoitusta keuhkoahtaumataudista.
- turhaapelotteluu
Onks näin. Eiks astmalääkkeet vaikuta sen verras tehokkaasti, ettei tupakoinnista olis haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872