Kone siis painaa 84 kg,vaikka on 3-pyttynen.Mikä on siis tämä mystinen CES (koodi käytössä vain 70 hv 2t mallissa)? Yamaha 50 hv painaa enemmän kuin tämä CES malli,eli onko kyseessä joku kierros/kisakone?
Mikä Yamaha 70Ces?
11
7426
Vastaukset
- sergei
näitä nimenomaan kisapeleinä,eli ovat jo vaikeasti löydettävissä.en muista luokkaa mutta on joku poistuva sellainen,suomessa vissiin ajetaan ja jossain muualla,siinä yksi syy miksi suomalaisia MM porukoita löytyy.hae luokka joka on olemassa muttei juuri muita kiinnosta ja ajele.:)
- Ya-man
Se on 3-pyttynen, 850 cm*,lyhytrikinen, ilman trimmiä, ei tuoreöljyvoitelua ja alapää on G-potkuriakselilla, siis saman kokoista jota 40-50:sessä käytetään. Tehty kisakäyttöön ja ajettu esim. F4 rataveneluokassa. Niistä on otettu yli 100 heppaa ulos.
- Benqqu
Kone on ilman trimmiä ja ilman autolubea- selittänee painon.
Korkeavireinen ja äänekäs kone jota on tehty vaan lyhytrikisenä. Itse olen pitänyt 7000 kierrosta ylärajana.
Käytetty tosiaankin enimmäkseen F4 (tai S-850) luokan kilpailuissa, Nopeusennätys tuollaisella taitaa olla noin 165 km/h F4-veneellä.
- japo
konetta käytetään myös alle 1litraisten avomeri luokassa siinä on jo vakiona yli 70hv erittäin helppo virittää suunniteltiin aikoinaan jonsson/evinrude stingerin tappajaksi
- AlpoK
kun mulla on 60 hv 850cc Yammu 2t ilman trimmiä ja autolubea ja lyhytrikisenä vm 84..Onko tämä kanssa joku special edition CES-juttu vaiko ei?
- B_Bobby
AlpoK kirjoitti:
kun mulla on 60 hv 850cc Yammu 2t ilman trimmiä ja autolubea ja lyhytrikisenä vm 84..Onko tämä kanssa joku special edition CES-juttu vaiko ei?
Kyseessä lienee 2 pyttyinen vanhempi Yamaha. Seuraavana vuonna tuli 3 pyttyiset. Itsellä ollut ko. malli pitkärikisenä. Painoa en tosin muista.
- AlpoK
B_Bobby kirjoitti:
Kyseessä lienee 2 pyttyinen vanhempi Yamaha. Seuraavana vuonna tuli 3 pyttyiset. Itsellä ollut ko. malli pitkärikisenä. Painoa en tosin muista.
2-pyttynen vaan 3-pyttynen,ja siis lyhytrikinen, ei autolube ja ilman trimmiä ja 60 hv.Onko siis harvinainenkin?
- ,, kaksi..
..sylinterinen Yamaha 60 CET -83?
- museoon
,, kaksi.. kirjoitti:
tai ankkuriksi.
- .sen.
museoon kirjoitti:
tai ankkuriksi.
.näinkin!
- ipi
,, kaksi.. kirjoitti:
Periaate on sama kuin uudemmissa kolmipyttysissäkin. Rakenteesta johtuen röpelömpi käynti. CDi-sytty, trimmi ja kippi. Vahva kone, niitä on vielä paljon suomen rannoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703