Epson CX3650

Monitoimilaite

Olen hankkimassa tulostinta ja verkkokaupasta osui silmiini em. monitoimilaite hintaan 78€ ja risat. Mitä mieltä ollaan onko tuo laite hyvä käyttötarkoituksiini? Elikkäs käyttöä olisi aika harvakseltaan, mutta silti laite olisi tarpeellinen. Varmaan pari-kolme paprua viikossa on meikäläisen tulostustarve, ja lähinnä aattelen sitä että kuin kalliiksi tollanen tulee käyttää ja kuivuuko muste noin harvalla käytöllä?

15

4853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasi

      on ihan hyvä.mulla ollu käytössä n.6 kk ja olen kopsaillu lähinnä leffojen ja cd-levyjen kansia.
      musteet vaan turhan kalliita mutta onneksi ei ole pakko ostaa epsonin omia.suosittelen finninkiä musteitten ostopaikaksi koska mulla ainakin oli ongelmia inkclubin musteitten kanssa, meinasivat kuivua kun ei käyttänyt vähäänaikaan, finninkin musteitten kanssa ongelmia ei ole ollut(voi olla käyttämättä vaikka viikkoja).

      aika halvalla saa jo tonkin masiinan itse maksoin tuplahinnan...

    • Epson 5400 ??????

      Minulla on Epson 5400 ostettu 10.6.04 on nyt toisen kerran huollossa. Värit menevät tukkoon jos on vähänkin pitempi tauko
      eli n. 5-6 pv. Värikasetit liian kalliita, musta 28 eur. muut n.18 eur. Maahantuoja vähättelee ja väistelee vastuutaan.
      Kone maksoi 169 eur. Minusta tuntuu että tämä on ns. "maanantai" kone. Ei kait auta muuta kuin kärsiä nahoissaan
      Seuraava koneeni ei ole EPSON. Ole varovainen Epsonin suhteen.
      Tutki muut markkinat ennenkuin ostat.

      • CX 5200

        minulla. Kierrän Epsonit kaukaa, vaikka halvalla saakin. Ehkä juuri siksi myyvät halvalla, kun ovat kertakäyttötuotteita.


      • mASA
        CX 5200 kirjoitti:

        minulla. Kierrän Epsonit kaukaa, vaikka halvalla saakin. Ehkä juuri siksi myyvät halvalla, kun ovat kertakäyttötuotteita.

        Tulostimeni epson stylus cx5400. Samat ongelmat kärsin nahoissani..


      • monitoimiroskaa

        Terve!

        Samankaltaisia ongelmia mulla kun hankin Canonin monitoimilaitteen. Siihen saa vaihtaa musteen joka toinen päivä!


    • TeeKoo

      Mikä myyntifirma myy Epson 3650 hintaan 78 eur. sentit ???
      Kävin juuri liikkeissä ja hinta oli 119.00 eur.
      Ilmoittele kunhan ehdit. Kiitos.

      • Alkup. kysyjä

        Verkkokauppa.com ja hakusanaksi Epson cx3650 nii johan löytyy. Hintaa on 78,90€ ja postikulut päälle. Toimitusaika näkyy vaan olevan 2-4 viikkoa, mut ite ajattelin että jos tuo vaan on hintansa väärti, niin joudan kyl odottelemaan. Onhan tässä jo tottunut odottelemaan, ku ensimmäisen koneen hankinnasta tulee kohta 15 vuotta, eikä ole ensimmäistäkään tulostinta vielä meikäläisellä ollut. :)


      • Tarja

        Tuskin kantsii postimyynnistä tilata,ku Anttilasta saa hintaa 89€,kävin just tänään katsomassa ko. konetta ja meinaan ostaa sen ens viikolla


    • Eppu Son

      Mulla on vanha Espson Stylus Color 440, vuosimallia...mitälie, 1999-2001. Hyvin on rynkyttänyt. Väilillä mustepatruunat kuivui, oli ongelmia (tietenkin halpapatruunoita, ei Epsonin omia), mutta kun XP käyttöön (oli ennen 95/98:ssa) ja löytyi ajurit niin toimii aivan perkeleen hyvin. Yhä. Vanha kone.

      Vaan kun skanneri jo niin vanha niin hankittava kai samalla kun skanneri nk. monitoimilaite. Epsonia en kyllä pelkää...parhaita kuvatulostimia.

    • Spede

      Ostin vuosi ja 2 kk sitten oman cx3650. Musteita on kulunut nyt kolme satsia, aika vähällä tulostamisella. Viimeisen mustevaihton jälkeen purkki ei enää tulostanut. Sen sijaan, tunnin huoltoajojen jälkeen ilmoitti, että nyt on muste loppunut, ilman että sain pisaraakaan paperille ! Sinne meni 80 euroa. Mustekasetit hölskyvät sliti täysinä,mutta ei auta, värkki on chipille tallentanut että muka tyhjiä.

      Soitin Epsonin tukeen ja takuuhuoltoon, viesti oli seuraava: takuu ei ole enää voimassa, riitelemällä voin ehkä saada takuukorjauksen. Todennäköisesti on mustepumppu hajonnut = ei kannata korjata, koska tulee kalliimmaksi kuin uuden hankinta.

      Lopputulos; ei muuta kuin ostamaan uusi kertakäyttömonitoimikone. Vielä en tiedä muuta kuin että merkki ei tule olemaan Epson.

      • tommi

        Samat kuviot täälläkin.Alkuperäiset kasetit
        riittivät vuodeksi, seuraavat alkuperäiset 80 eurolla noin puoleksi vuodeksi, vaikka patruunat
        hölskyvät vielä musteesta. Nyt tilasin ink clubin
        satsin 38 eurolla ja jos sen jälkeen ei toimi, niin
        heivaan kankaalle koko laitteen ja ostan sokkona
        jonkin toisen merkkisen, vaikka canonin. Onko kellään kokemuksia kalliimpien laitteiden toimintavarmuudesta, vai eikö millään rahalla
        saa nykyisin mitään kunnollista ?


    • Hakuonnistuu

      Hei

      Löytyiskö keneltäkään Epson Stylus CX5400 tulostimeen kuuluvia johtoja ym. tarvittavia (kaapeleita, sovittimia?)
      Vain kone tallessa ja nyt olisi tarve yrittää ottaa tulostin käyttöön.

      Ystävällisesti tiedustelen. Pääkaupunkiseudulta haku onnistuu!

    • isekin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe