Mistäköhän voisi pääkaupunkiseudulla ostaa kuivattua liperiä eli lipstikkaa? Markettien valokoimista en sitä ole löytänyt.
Mistä kuivattua liperiä?
9
3849
Vastaukset
- lafka ku
Pirtintäysi Jyväskylässä, kysy sieltä, muitakin ihania mausteita makusi mukaan.
lipstikkaa voi muuten kasvattaa kukkapenkissä tai parvekkella purkissa jos ei ole sitä penkkiä. - kels
Niillä on usein tiskin alla tai ne järjestää niitä sovitulle päivälle, jos ne muutenkin myyvät yrttejä.
Varmaan Hakaniemen torikin.
Stockmannin herkkussa on loistavat yrttivalikoimat oletko käynyt katsomassa? - varmaankin
Hassulta tuntuu, että joku haluaisi kuivattua lipstikkaa ostaa. Se on niin helppo kasvi, että kasvatat sitä vaikka parvekkeella. Ja kyllä, ehdit vielä tänä kesänäkin, jos vain saat oksan tai pari jonkun kaverin puutarhasta.
Mainio kasvi, mutta valtaa helposti koko puutarhan.- allergikko
Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.
- skäribo
allergikko kirjoitti:
Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.
Teepä perheesi kanssa pieni syysretki tänne ulkosaaristoon. Meillä lipstikka on melkein riesa, saa varmasti vaikka rekkalastillisen lipstikkaa ihan ilmaiseksi, jos vain jaksat kantaa kotiin!
- Liperinystävä
allergikko kirjoitti:
Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
www.mausteporssi.fi - allergikko
Liperinystävä kirjoitti:
Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
www.mausteporssi.fi...
- Sopramulino
niin kuivattu Liperi on parasta jauhaa Ylämyllyllä.
http://www.liperi.fi/fi/cfmldocs/?CFID=6782303&CFTOKEN=15654467 - Sopramulino
niin kuivattu Liperi on parasta jauhaa Ylämyllyllä.
http://www.liperi.fi/fi/cfmldocs/?CFID=6782303&CFTOKEN=15654467
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779