Mistä kuivattua liperiä?

Allergikko

Mistäköhän voisi pääkaupunkiseudulla ostaa kuivattua liperiä eli lipstikkaa? Markettien valokoimista en sitä ole löytänyt.

9

4298

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lafka ku

Pirtintäysi Jyväskylässä, kysy sieltä, muitakin ihania mausteita makusi mukaan.
      lipstikkaa voi muuten kasvattaa kukkapenkissä tai parvekkella purkissa jos ei ole sitä penkkiä.

• kels

Niillä on usein tiskin alla tai ne järjestää niitä sovitulle päivälle, jos ne muutenkin myyvät yrttejä.

Varmaan Hakaniemen torikin.

Stockmannin herkkussa on loistavat yrttivalikoimat oletko käynyt katsomassa?

• varmaankin

Hassulta tuntuu, että joku haluaisi kuivattua lipstikkaa ostaa. Se on niin helppo kasvi, että kasvatat sitä vaikka parvekkeella. Ja kyllä, ehdit vielä tänä kesänäkin, jos vain saat oksan tai pari jonkun kaverin puutarhasta.

Mainio kasvi, mutta valtaa helposti koko puutarhan.

• allergikko

Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.

• skäribo
        allergikko kirjoitti:

Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.

Teepä perheesi kanssa pieni syysretki tänne ulkosaaristoon. Meillä lipstikka on melkein riesa, saa varmasti vaikka rekkalastillisen lipstikkaa ihan ilmaiseksi, jos vain jaksat kantaa kotiin!

• Liperinystävä
        allergikko kirjoitti:

Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
        www.mausteporssi.fi

• allergikko
        Liperinystävä kirjoitti:

Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
        www.mausteporssi.fi

...

• Sopramulino
    • Sopramulino

niin kuivattu Liperi on parasta jauhaa Ylämyllyllä.
      http://www.liperi.fi/fi/cfmldocs/?CFID=6782303&CFTOKEN=15654467

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1220
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1148
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      990
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      950
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      741
    8. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      44
      734
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe