Mistä kuivattua liperiä?

Allergikko

Mistäköhän voisi pääkaupunkiseudulla ostaa kuivattua liperiä eli lipstikkaa? Markettien valokoimista en sitä ole löytänyt.

9

4288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lafka ku

Pirtintäysi Jyväskylässä, kysy sieltä, muitakin ihania mausteita makusi mukaan.
      lipstikkaa voi muuten kasvattaa kukkapenkissä tai parvekkella purkissa jos ei ole sitä penkkiä.

• kels

Niillä on usein tiskin alla tai ne järjestää niitä sovitulle päivälle, jos ne muutenkin myyvät yrttejä.

Varmaan Hakaniemen torikin.

Stockmannin herkkussa on loistavat yrttivalikoimat oletko käynyt katsomassa?

• varmaankin

Hassulta tuntuu, että joku haluaisi kuivattua lipstikkaa ostaa. Se on niin helppo kasvi, että kasvatat sitä vaikka parvekkeella. Ja kyllä, ehdit vielä tänä kesänäkin, jos vain saat oksan tai pari jonkun kaverin puutarhasta.

Mainio kasvi, mutta valtaa helposti koko puutarhan.

• allergikko

Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.

• skäribo
        allergikko kirjoitti:

Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.

Teepä perheesi kanssa pieni syysretki tänne ulkosaaristoon. Meillä lipstikka on melkein riesa, saa varmasti vaikka rekkalastillisen lipstikkaa ihan ilmaiseksi, jos vain jaksat kantaa kotiin!

• Liperinystävä
        allergikko kirjoitti:

Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
        www.mausteporssi.fi

• allergikko
        Liperinystävä kirjoitti:

Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
        www.mausteporssi.fi

...

• Sopramulino
    • Sopramulino

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      690
      2688
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1356
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1234
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      112
      1215
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1138
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      99
      1017
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      943
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe