Mistäköhän voisi pääkaupunkiseudulla ostaa kuivattua liperiä eli lipstikkaa? Markettien valokoimista en sitä ole löytänyt.
Mistä kuivattua liperiä?
9
4145
Vastaukset
- lafka ku
Pirtintäysi Jyväskylässä, kysy sieltä, muitakin ihania mausteita makusi mukaan.
lipstikkaa voi muuten kasvattaa kukkapenkissä tai parvekkella purkissa jos ei ole sitä penkkiä. - kels
Niillä on usein tiskin alla tai ne järjestää niitä sovitulle päivälle, jos ne muutenkin myyvät yrttejä.
Varmaan Hakaniemen torikin.
Stockmannin herkkussa on loistavat yrttivalikoimat oletko käynyt katsomassa? - varmaankin
Hassulta tuntuu, että joku haluaisi kuivattua lipstikkaa ostaa. Se on niin helppo kasvi, että kasvatat sitä vaikka parvekkeella. Ja kyllä, ehdit vielä tänä kesänäkin, jos vain saat oksan tai pari jonkun kaverin puutarhasta.
Mainio kasvi, mutta valtaa helposti koko puutarhan.- allergikko
Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.
- skäribo
allergikko kirjoitti:
Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.
Teepä perheesi kanssa pieni syysretki tänne ulkosaaristoon. Meillä lipstikka on melkein riesa, saa varmasti vaikka rekkalastillisen lipstikkaa ihan ilmaiseksi, jos vain jaksat kantaa kotiin!
- Liperinystävä
allergikko kirjoitti:
Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
www.mausteporssi.fi - allergikko
Liperinystävä kirjoitti:
Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
www.mausteporssi.fi...
- Sopramulino
niin kuivattu Liperi on parasta jauhaa Ylämyllyllä.
http://www.liperi.fi/fi/cfmldocs/?CFID=6782303&CFTOKEN=15654467 - Sopramulino
niin kuivattu Liperi on parasta jauhaa Ylämyllyllä.
http://www.liperi.fi/fi/cfmldocs/?CFID=6782303&CFTOKEN=15654467
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 553670
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.443097Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512924Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,212700SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722383Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s581869Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1151708Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681150- 821121
- 511096