on kamalan vaikeaa,kun niin on monta mielipidettä kuin miestäkin.Ihmettelen miten joillakin on oikeus sanoa jostain aiheesta ,että se on huono.Jos aihe ei kiinnosta voihan sen jättää huomioimatta.
Aihevalinta
27
1382
Vastaukset
- maalarinainen
nuo keskustelunavausten aihevalinnat. Vähän samalta kuulostaa, kuin on partnereiden valinnan kanssa: Kuka on liian pitkä, kuka pätkä kuka liian sivistymätön tai sivistynyt tai ylimielinen, alemmuudentuntoinen, suora tai väärä, tavallinen tai erikoinen.
Yleisoletus on se, että oli mitä oli, niin ainakaan ei ole aito ja vilpitön, siis tällä keskustelupalstalla ja jos onkin vilpitön, niin on sitten naiivi ja kyvytön ymmärtämään, että tämähän on vain leikkiä ja jos leikkii, niin on empatiakyvytön ja kykenemätön ottamaan muita palstalaisia huomioon.... ;))
Osaamme taitavasti kaivaa kaiken negatiivisen, mitä pieneen päähämme mahtuu, aina esiin. Ainakin niin kauan, kun voimme kaivaa sen esiin muista kuin itsestämme.
Vasta sitten, kun kirjoittaa siten, että koko ajan välittyy tunne siitä, että evvk.... on hyvä kirjoittaja ja keskustelunavaaja?
Ken siihen pystyy, kirjoittakoon avaukset, minun puolestani, silloin ei tarvitse kenenkään miettiä, kokea itseään huonommaksi, eikä paremmaksi, eikä... laittaa itsestään mitään likoon.
Typerä on se, joka täällä muuta yrittää. Minulta kesti tuon oivaltaminen kohtuullisen kauan, mutta oivalsinpa lopulta ;))
Oivalluksen iloa sinullekin, silleen.- taikis
hiljalleen oivaltaja, tälle palstalle on todellakin vaikea tehdä avauksia, vaikka olisi omasta mielestään takataskussa hyviäkin keskustelunaiheita. Jos tekee avauksen rekatulla nikillä, on sisäpiirin pyörittäjä, jos salanikillä on petturi..
Onneksi on muitakin palstoja. taikis kirjoitti:
hiljalleen oivaltaja, tälle palstalle on todellakin vaikea tehdä avauksia, vaikka olisi omasta mielestään takataskussa hyviäkin keskustelunaiheita. Jos tekee avauksen rekatulla nikillä, on sisäpiirin pyörittäjä, jos salanikillä on petturi..
Onneksi on muitakin palstoja.mitään sensuuntaisia oivalluksia kehitelkö.
Kyllähän "totuus"on näin,että kaikista suurimman antipatian ja negaation saavat osakseen ne anonyymit,joiden päämäärä on keskustelujen 'torppaaminen'ilman mitään asiallista perustetta.
Ei kai sellaisten anneta olla esteenä avausten tekemisiin.
Itsekin availisin,mutta minusta ei ole keskustelujen"vetäjäksi"ja ketju on silloin isäntänsä näköinen,ts."piha ilman sadettajaa".
Ja aivan viimepäivinä palstalla on melkoisen rauhallista ollut kiusanteon suhteen.
ps, jopa me (?)mw34:t. olemme mahtuneet ilman minkäänlaista piikittelyä palstalle ja toivon mukaan edelleenkin sovimme.- lannenhunttari
emw34 kirjoitti:
mitään sensuuntaisia oivalluksia kehitelkö.
Kyllähän "totuus"on näin,että kaikista suurimman antipatian ja negaation saavat osakseen ne anonyymit,joiden päämäärä on keskustelujen 'torppaaminen'ilman mitään asiallista perustetta.
Itsekin availisin,mutta minusta ei ole keskustelujen"vetäjäksi"ja ketju on silloin isäntänsä näköinen,ts."piha ilman sadettajaa".
Ja aivan viimepäivinä palstalla on melkoisen rauhallista ollut kiusanteon suhteen.
ps, jopa me (?)mw34:t. olemme mahtuneet ilman minkäänlaista piikittelyä palstalle ja toivon mukaan edelleenkin sovimme.jos joku uskaltaa tuoda tanne 'muita tuulia'tahtoo 'oppositio' iskea joskus ikaankuin 'rumalla sanalla'
ei kai meidan kaikkien tarvitse olla asioista samaa
mielta?rikkauttahan se mielestani on, kun ollaan asioista eri' mielipuolta'. l-h.. - Marion.T
emw34 kirjoitti:
mitään sensuuntaisia oivalluksia kehitelkö.
ps, jopa me (?)mw34:t. olemme mahtuneet ilman minkäänlaista piikittelyä palstalle ja toivon mukaan edelleenkin sovimme.tullut onneksi vain minulle, tämä vihailijani ;DD on taas iskenyt, onneksi sentään vain minun kimppuuni :)))
En tiedä kuinka sivistynyttä on arvostella toisten ulkonöäköä, mutta kovasti tuo tuntuu olevan sitä mieltä että harakan näköinen olen - mikäs vikaa sitten harakassa on???
Otin arvostelun kohteliaisuutena :))) - lannenhunttari
Marion.T kirjoitti:
tullut onneksi vain minulle, tämä vihailijani ;DD on taas iskenyt, onneksi sentään vain minun kimppuuni :)))
En tiedä kuinka sivistynyttä on arvostella toisten ulkonöäköä, mutta kovasti tuo tuntuu olevan sitä mieltä että harakan näköinen olen - mikäs vikaa sitten harakassa on???
Otin arvostelun kohteliaisuutena :)))voi ylipaatansa arvostella kenenkaan ulkonakoa tietokoneen nikin perusteella.minun compuuterista
ei nay muuta kuin kirjaimia ja numeroita?
mutta minahan olenkin ajastani jaljessa... ja haluankin olla..
ala sure ..pane vuan nokka pystyyn.. - niin pyrstö
lannenhunttari kirjoitti:
voi ylipaatansa arvostella kenenkaan ulkonakoa tietokoneen nikin perusteella.minun compuuterista
ala sure ..pane vuan nokka pystyyn..tarttuu jne...
- Marion.T
lannenhunttari kirjoitti:
voi ylipaatansa arvostella kenenkaan ulkonakoa tietokoneen nikin perusteella.minun compuuterista
ala sure ..pane vuan nokka pystyyn..Ameriikasta ))
Kun klikkaat nikkiä, niin siitä pääsee galleriaan jossa on tietoja kirjoittajista - siis niitä tietoja joita kukin haluaa näkyville laittaa, ja siellä tuo mun pärstäkertoimenikin on :))
Piruuttani sen sinne laitoin, ja olen kyllä aika lailla siitä arvostelua saanut, mutta eihän kaikki ole mitään missejä.... - Taatto
Marion.T kirjoitti:
Ameriikasta ))
Kun klikkaat nikkiä, niin siitä pääsee galleriaan jossa on tietoja kirjoittajista - siis niitä tietoja joita kukin haluaa näkyville laittaa, ja siellä tuo mun pärstäkertoimenikin on :))
Piruuttani sen sinne laitoin, ja olen kyllä aika lailla siitä arvostelua saanut, mutta eihän kaikki ole mitään missejä....Pärstäkerroin, perkule nätti tyttö sieltä esiin kirmaisi. Pusun antaisin.
Marion.T kirjoitti:
tullut onneksi vain minulle, tämä vihailijani ;DD on taas iskenyt, onneksi sentään vain minun kimppuuni :)))
Otin arvostelun kohteliaisuutena :)))huomasin.
Mutta niinkuin tuossa ylempänä totesin,niin kyllä nämä "takiaiset",jotka takertuvat jonkun persoonaan niin,etteivät pääse tavastaan irti,ovat oikeasti niitä,jotka omilla ilkeilyllään saavat todellisuudessa lähes 100%:sti muiden palstalaisten antipatiat ja inhon kohdalleen,joten heitä kai tässä pitäisi sääliä.
jk.Oliskohan sellaisilla hekilöillä,jotka näin toimivat, se ainoa tapa jolla he tulevat,(tai ainakin he uskovat niin)huomioiduiksi täällä palstalla.
Itsetunnosta saattaa tässäkin "ilmiössä"olla kyse.- Marion.T
Taatto kirjoitti:
Pärstäkerroin, perkule nätti tyttö sieltä esiin kirmaisi. Pusun antaisin.
Näin virtuaaliseti iso halaus sinullekin :))
- Marion.T
emw34 kirjoitti:
huomasin.
Mutta niinkuin tuossa ylempänä totesin,niin kyllä nämä "takiaiset",jotka takertuvat jonkun persoonaan niin,etteivät pääse tavastaan irti,ovat oikeasti niitä,jotka omilla ilkeilyllään saavat todellisuudessa lähes 100%:sti muiden palstalaisten antipatiat ja inhon kohdalleen,joten heitä kai tässä pitäisi sääliä.
jk.Oliskohan sellaisilla hekilöillä,jotka näin toimivat, se ainoa tapa jolla he tulevat,(tai ainakin he uskovat niin)huomioiduiksi täällä palstalla.
Itsetunnosta saattaa tässäkin "ilmiössä"olla kyse.toistaiseksi vain mun kimpussani:))
Yhteen aikaanhan se kirjoitteli noita kommenttejaan melkein jokaisen kirjoituksiin - kaikki eivät kestä tuollaisia ilkeyksiä.
Tietenkin paras olisi aina olla vastaamatta, mutta kun tuo mun paha sisuni ei anna myöten, ja huumorillahan nuo jutut täytyy ottaa.
Onhan se hyvä että silläkin on joku, johon tuon piikittelyn voi kohdistaa - ei tarvitse mennä kadulle mummoja potkimaan, kun on palstalla valmis kohde :)))
Olenhan tuohon jo tässä puolessa vuodessa tottunut minkä olen palstalla ollut - eikä tuo nyt ole läheskään pahemmasta päästä olevia ilkeilijöitä.... - Et ole vieläkään tajunnut
Marion.T kirjoitti:
Otin arvostelun kohteliaisuutena :)))ettei provoihin ole pakko vastata ;DDD
- varsinkaan sinä,
Marion.T kirjoitti:
Ameriikasta ))
Piruuttani sen sinne laitoin, ja olen kyllä aika lailla siitä arvostelua saanut, mutta eihän kaikki ole mitään missejä....tosin hiemna paremman näköinen tuossa kuvassa kuin siinä entisessä kamalassa valkaistussa letissä ja naama kalkittuna!
- Marion.T
Et ole vieläkään tajunnut kirjoitti:
ettei provoihin ole pakko vastata ;DDD
kirjoitus osoitetaan, sen verran fiksu olen että en jätä sinuakaan yksin huutelemaan:)))
Olis sullakin niiiiin ikävää ihan yksin - siis sinun parastasi tässä ajattelen... :DDD
Hmm... tajuamista ei tosiaankaan ole kysymys,
vaikka en aina tajuakaan sinun tapaasi kohdella muita kirjoittajia.
Ikävä varmaan sinulla on raukkaparka.. - Marion.T
varsinkaan sinä, kirjoitti:
tosin hiemna paremman näköinen tuossa kuvassa kuin siinä entisessä kamalassa valkaistussa letissä ja naama kalkittuna!
joitakin kiksejä??
Minä en koskaan olisi niin tyhmä, että puuttuisin toisen ulkonäköön olisi hän minkä näköinen tahansa.
Harva meistä mikään kaunotar on, mutta kukaan ei myöskään ole ruma, jokaisella on ulkonäössään omat hyvät puolensa - varmasti myös sinulla.
Ja kuva on ja pysyy galleriassa senkun käyt välillä vilkaisemassa, niin saat taas makeat naurut...täytyyhän sullakin jotakin iloa elämässäsi olla :))
Olen todella pahoillani läheistesi puolesta - voin kuvitella sinut arvostelemassa heti selän takana jokaista mahdollista ystävääsi, ei se luonne täällä netissä miksikään muutu - tuollainen olet ihan reaalissakin, se on ihan varma.. Marion.T kirjoitti:
joitakin kiksejä??
Minä en koskaan olisi niin tyhmä, että puuttuisin toisen ulkonäköön olisi hän minkä näköinen tahansa.
Harva meistä mikään kaunotar on, mutta kukaan ei myöskään ole ruma, jokaisella on ulkonäössään omat hyvät puolensa - varmasti myös sinulla.
Ja kuva on ja pysyy galleriassa senkun käyt välillä vilkaisemassa, niin saat taas makeat naurut...täytyyhän sullakin jotakin iloa elämässäsi olla :))
Olen todella pahoillani läheistesi puolesta - voin kuvitella sinut arvostelemassa heti selän takana jokaista mahdollista ystävääsi, ei se luonne täällä netissä miksikään muutu - tuollainen olet ihan reaalissakin, se on ihan varma..sulla oli tosi upea kuva :)voi hirveetä jos minä oisin laittanu kuvani,siitä sitä vasta pystyis repimää juttua....:)
- Marion.T
mii-su kirjoitti:
sulla oli tosi upea kuva :)voi hirveetä jos minä oisin laittanu kuvani,siitä sitä vasta pystyis repimää juttua....:)
jopa tuohon rassukkaan on täällä tottunut. Enemmän alkaa säälittämään, että kuinka onneton ja yksinäinen ihminen tuollaisen takana on, en viitsi edes pahasti sille enää sanoa....
Ja tuo kuva ilmeisesti provosoi sitten tuollaista rassukkaa...
Voin kyllä totuuden nimessä ja ;DD takia sanoa että kuva on valotettu niin, että rypynpoikaset ovat aika lailla kadonneet :))) - Ethän sinä
Marion.T kirjoitti:
jopa tuohon rassukkaan on täällä tottunut. Enemmän alkaa säälittämään, että kuinka onneton ja yksinäinen ihminen tuollaisen takana on, en viitsi edes pahasti sille enää sanoa....
Ja tuo kuva ilmeisesti provosoi sitten tuollaista rassukkaa...
Voin kyllä totuuden nimessä ja ;DD takia sanoa että kuva on valotettu niin, että rypynpoikaset ovat aika lailla kadonneet :)))muusta täällä puhukaan ;DDDD
- Marion.T
Ethän sinä kirjoitti:
muusta täällä puhukaan ;DDDD
mielesi.
- täällä
varsinkaan sinä, kirjoitti:
tosin hiemna paremman näköinen tuossa kuvassa kuin siinä entisessä kamalassa valkaistussa letissä ja naama kalkittuna!
mutta toi sun vainos on saanut jo sairaalloiset piirteet.
Huomaa selvästi että olet psykiatrisen avun tarpeessa. Mene ajoissa hoitoon mielenterveyden ongelmien kanssa ei kannata odottaa liian kauaa. - Älä välitä tuosta
Marion.T kirjoitti:
kirjoitus osoitetaan, sen verran fiksu olen että en jätä sinuakaan yksin huutelemaan:)))
Olis sullakin niiiiin ikävää ihan yksin - siis sinun parastasi tässä ajattelen... :DDD
Hmm... tajuamista ei tosiaankaan ole kysymys,
vaikka en aina tajuakaan sinun tapaasi kohdella muita kirjoittajia.
Ikävä varmaan sinulla on raukkaparka..ihmisestä. Hän on selvästi sairas, ja tarvitsee pikaista hoitoa.
Kävin katsomassa kuvasi ja kaunis ja hymyilevä ihminen siellä oli.Näin miehenä ihastuin sinuun heti.
Sinulle voimia kestää tuo vaino uskon että olemme varmaan kaikki sinun puolellasi. Älä välitä tuosta kirjoitti:
ihmisestä. Hän on selvästi sairas, ja tarvitsee pikaista hoitoa.
Kävin katsomassa kuvasi ja kaunis ja hymyilevä ihminen siellä oli.Näin miehenä ihastuin sinuun heti.
Sinulle voimia kestää tuo vaino uskon että olemme varmaan kaikki sinun puolellasi.haastat sekä Marionista ja samansuuntaisesti ajattelen myös tästä häiriköstä.
Se vain on kurjaa,kun emme yhtään tiedä tämän häirikön elämäntilanteesta,ja minkälaisia vaikeuksia hän itse kokee ympäristönsä taholta.
Jokin hänenkin elämänsä on tehnyt katkeraksi ja jos hänellä ei ole muuta tapaa käsitellä pahaa mieltään,kuin tämä huomion haku pelkällä pilkalla ja luokkaavalla esiintymisellä.
Niin kaipa tämäkin vaan on pakko ottaa "hintana" siitä,että tämä ilmainen ja vapaaehtoinen palsta ja "kaikille" avoin.
Eikä ylläpidoltakaan voi odottaa sellaista valvontaa,että jokaisen kirjoittajan perässä on skoude.
Missän tapauksessa en hyväksy hänen käytöstään,siitä ei tässä ole kyse.
Itsekin olen saman häirikön huomiosta päässyt osalliseksi,sekä saanut kolme rek.nikkini "sisarnikkiä",mutta olen heidän kanssaan tehnyt sovun ja nykyisin mahdumme tasavertaisina palstalle, ainakin silloin,kun he rekisteröitynä ovat esillä.
Muutenhan en voi heidän esiintymisistä tietää.
Marion on onneksi vahva nainen ja kun häneltä "mitta"täyttyy,niin pelkkä ilmoitus ylläpidolle riittä ja varmasti "näytöt"häiriköinnistä ovat kiistattomat,että hänet voi koska tahansa laittaa eston taakse ja silloin poistuminen palstalta on totaalinen.emw34 kirjoitti:
haastat sekä Marionista ja samansuuntaisesti ajattelen myös tästä häiriköstä.
Se vain on kurjaa,kun emme yhtään tiedä tämän häirikön elämäntilanteesta,ja minkälaisia vaikeuksia hän itse kokee ympäristönsä taholta.
Jokin hänenkin elämänsä on tehnyt katkeraksi ja jos hänellä ei ole muuta tapaa käsitellä pahaa mieltään,kuin tämä huomion haku pelkällä pilkalla ja luokkaavalla esiintymisellä.
Niin kaipa tämäkin vaan on pakko ottaa "hintana" siitä,että tämä ilmainen ja vapaaehtoinen palsta ja "kaikille" avoin.
Eikä ylläpidoltakaan voi odottaa sellaista valvontaa,että jokaisen kirjoittajan perässä on skoude.
Missän tapauksessa en hyväksy hänen käytöstään,siitä ei tässä ole kyse.
Itsekin olen saman häirikön huomiosta päässyt osalliseksi,sekä saanut kolme rek.nikkini "sisarnikkiä",mutta olen heidän kanssaan tehnyt sovun ja nykyisin mahdumme tasavertaisina palstalle, ainakin silloin,kun he rekisteröitynä ovat esillä.
Muutenhan en voi heidän esiintymisistä tietää.
Marion on onneksi vahva nainen ja kun häneltä "mitta"täyttyy,niin pelkkä ilmoitus ylläpidolle riittä ja varmasti "näytöt"häiriköinnistä ovat kiistattomat,että hänet voi koska tahansa laittaa eston taakse ja silloin poistuminen palstalta on totaalinen.en myöskään palstalta poistu,mutta Turun saaristo ja länsirannikko kutsuu.
ps.Tienpäällä ja tällä terveydellä voi tietysti mitä vain sattua,mutta toivotaan,että poistumisesta ei tule "niin totaalista".
Hyvät päivänjatkot kaikille!!- Kunpa kerrankin
Marion.T kirjoitti:
mielesi.
olisit tosissasi anteeksipyynnöissäsi,ei miunua mmutta muita kohtaan joiden mielen olet pahoittanut ;DD
- sarkikala
saan haukkumisia kun avaan uuden aiheen ja kirjoitan siihen alustuksen. Tämä tapahtuu lähinnä 70 -palstalla
- Nainen
Luen paljon edelleen mitä täällä kirjoitetaan mutta en osallistu niinkuin ennne vakinikilläni,mielestäni tällä hetkellä 40 palstalla on paljon mielenkiintoisempia ja monipuolisempia aiheita kuin täällä!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806