Elikkäs tytöt/naiset miten teidän mielestänne 16v. jätkän pitää pukeutua kesällä, ollakseen tyylikäs ja tehdäkseen vaikutus?
Kertokaa millaisesta pidätte eniten..
Oma pukeutumiseni on luettava rakkausosiosta, siitäkin saa antaa kommentteja.
Vielä sen verran että minulla ei ole mikään unelmakroppa, en tosin läskikään ja pituutta on 174cm..
Kiitokset kaikista kommenteista.
Sitten toinen kysymys tytöt pidättekö jos joku tuntematon jätkä(ei kovin komea) tulee juttelemaan teille?
Ja minkälainen on teistä hyvä aloitusrepliikki? "Moi miten menee"?
Jätkien tyyli.. ja muijien pokaaminen
7
1259
Vastaukset
- LaaLaa
unelma pukeutuminen jätkälle on jotkut tiukat farkut, (levikset tai blendit tai jack&jones) ja tiukka t-paita kesällä..valkoinen tietenkin paras väri, ja senkin pitää olla tiukka.
Ja sitten siitä, että jos joku tulee juttelee, niin sen verran että pitää ymmärtää sitten ettei kiinnosta, eli ei väkisin tunge seuraan ja juttelee asiallisesti.
Ja hyvä aloitusrepliikki voi olla periaatteessa mkä vaan, se riippuu niin paljon tilanteesta.
tässäpä tämä. - mun mielipide
Ekaks tosta pukeutumistyylistä, se on just sellanen mistä mä tykkään kundeilla. Älä turhaan osta farkkuja, älä ainakaan mitään säkkihousuja. Kampausvinkkejä sen verran että tärkeintä on ainaski mulle hiusten puhtaus. Jos haluut käyttää geelii, nii älä ainakaan laita sitä liikaa.
Pituutta sulla on just sen verran ku mitä mä haluisin poikaystävälleni. Ja jo ihan kivan kropan saa tekemällä vähän vatsalihaksia.
En osaa oikeen sanoo noista kesävaatteista, mut kai sä jo muutenkin käytät shortseja jos on kuuma. Paidaks vaikka joku kauluspaita ja ainaki ylin nappi auki. Ja tässä muuten yks tapa jolla ainaki mä ja suurin osa mun kavereista kierretään sut kaukaa:Housujen lahkeet sukkien sisässä. Yöks! Mutta et toivottavasti harrasta tollasta =)...
Tottakai tytöt tykkää jos tullaan juttelemaan, ainahan se imartelee! Ja vaikka kyseinen kundi ei vastaiskaan sitä unelmien prinssiä niin ei se tyttö sua nolaa "lemppaamalla" tosi julkisesti, ellei se sit oo joku hirvee biatch. Kyllä toi "moi, miten menee?" ainakin mulle kelpais ihan hyvin, tai sit jos oot esim. jossain konsertissa niin voit heittää jotain kevyttä juttuu vaikka jostain bändistä tms.
Tässä oli nyt vähän naisellista näkökulmaa, vastailen mielelläni jos keksit jotain muuta kysyttävää :) - Julia
Nimi: Julia
Otsikko:mun mielipide
:) - Ellu
pukeutumisesta:suht tiukat farkut,hihaton t-paita ja mä pidän erityisesti jos jätkällä on kalastajan lakki!=)mut älä käytä pyöräilyhousuja!(mun ja mun kamujen mielestä on tosi yököttävää jos jätkä kelaa kaupungilla pyöräilyhousuilla...)
ja sit iskemisestä:ei mitään tavanomaista:"kuka on noin kauniin tytön yksin liikkeelle päästäny?"
vaan jotain sähäkämpää!en nyt äkkiä keksi esimerkkiä,mut koeta pärjäillä ja iskemisen iloa kesään;)- nainen
Itse sun ikäsenä pidin ihmisistä, jotka kehitti oman tyylin. Ei tartte seurata massaa vaan keksiä omaa. Kaikkia vaatteita ei tartte ostaa merkkiliikkeistä. Osta vaatteita, jotka istuu hyvin ja joista itte tykkäät. Siisteys on tärkeintä. Muijat tykkää ja ehkä suurin osa tahtookin pojan tekevän alotteen, muttei mitään avutonta. Jubailet vaan, mitä mieleen tulee. Esittämisellä eyt pötki pitkälle.
- prinsessa
mun mielestä noihin vaate tyyleihin pitäs lisätä vielä rusketus...ainakin minä pidän siitä jos mies on ruskee silleen sopivasti!minua ainakin oksettaa miehet jotka on melkein alasti jossain kylillä ja ovat valkosia kun jää karhut...kivan auringon alun voit ottaa vaikka takapihalla tai uimaranalla,mutta kaupungille valkosena...??sitten sandaalit ja ei löysät mut ei kireet housut shortsit....tiukkaa t-tai hihatonta-paitaa!!kaulus paitakin menee kuhan et ole napittanut sitä ylös asti kiinni!!mutta vaikka näissä jutuissa mitä myö naiset sanoittaisiinkin....niin eniten me kumminkin tykätään siitä että on itsevarma itsestää ja pystyy kantamaan kroppansa ja vaattensa...itse oksentamatta...hyvä itsetunto on kaiken valtti!!
- laura
tietenkin ois jees,jos keksisit itse oman ainutlaatuisen tyylin!mun huomio ainaki kiinnittyy persoonallisiin jätkiin!=)
mutta mutta..älä ainakaan heitä päälle mitään lökäpöksyjä!ei oo kivan näkösii,kaikilla on ne nykysin ja on ne varmaa aika hot tämmössil ilmoil..toinen paha virhe on käyttää sandaalien kanssa sukkia!siinä vaiheessa mult ainaki lentää palkki!ja muista dödö ja peseytyminen!ei oo meinaan kiva haistella hielthaisevaa jätkää.
tääl on aika hyvin tullu jo pukeutumisvinkkei!eli jotku kivat shortsit,valkonen kiree t-paita on just nam!ja jos on kroppaa mitä näyttää,niin sit tietty ilman paitaa on kaikkein paras...arskalasit on just jees ja saa melkein jätkän ku jätkän näyttää namilta!rullaluistimilla paikast toiseen liikkuva jätkä on helmi,tai sit jollain hienolla maastopyörällä...joku kaulakoru!sekin ois ihan kiva.mitäs täs osais sanoo!pukeudu niinku tykkäät!persoonallisuus kumminkin rulettaa!!!!
ja tietenkin tytöt tykkää,ku joku jätkä tulee juttelee.mut varmista eka,ettei tyttö liiku frendin kaa tai lössissä,sillä saatat muuten tulla nolatux.älä käytä missään nimes mitään tyhmii iskufraasei!siin vaihees lentää jo palkki.heitä sen sijaan jotain tosi olennaista ja tavallista!ja muista,ettet mee millekkään trendipellelle juttelee,ellet ite liiku samoilla aalloilla..!!mutta;tää on tosiaankin vaan mun mielipide,eikä tartte kommentoida!
hauskaa ja kokemusrikasta kesää kaikille!!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170