onko moni vuotinen
päivänsine
7
633
Vastaukset
- juulia
Ei ole monivuotinen!!
- kukka
Siinä mielessä "monivuotinen", että ainakin minulla on jo toista vuotta! Osan kasvatin siemenistä ja osan ostin puutarhalta.
Mokasin omien taimien kanssa, kun vein ne liian aikaisin ulos ja liian pitkäksi aikaa. Vain muutama niistä säilyi hengissä.
Mutta yllättävää oli, että niistä omista taimista sellainen hento 30-senttinenkin tekee tosi kauniita kukkia, vaikka sen lehdetkin on vain parisenttisiä!!! - sisälläkin!
Tapahtuipa sellainen ihme, että keväällä istuttamistani siemenistä yksi taimi jäi sisälle. En voinut siirtää sitä ulos, koska se oli köynnöstänyt vartensa hyllykön ritilöihin. Veikkailtiin kaverin kanssa, ettei se nyt ainakaan sisällä kuki.
Mutta kukkiipas!!! Nyt se on alkanut lykätä nuppuja ja pari kukkaa jo aukaissutkin. Jos se olisi saanut olla vielä valoisammalla ikkunalla, niin ehkäpä olisi kukkinut jo aiemmin!! - Toimiva kasvi
Muuten jos haluatte laillista kohtuullisen turvallista tajunnantilan muuttelua ( turvallisempaa ku viina) niin murskatkaa noin 40-100 siementä jauheeksi ja sotkekaa vaikka hilloon, siitä sitten hilloleipiä --> enjoy the relaxing and euforic effect.... eikä edes aiheuta riippuvuutta toisin kuin vaikka joku piri.....
- jhoejcvnklkjf
Voi miten lapsellista ja turhaa. Sinunlaistesi vuoksi toiset joutuvat siemeniä metsästämään, kun kaupat eivät niitä uskalla myydä.
- päivänsinikko
Minulla kukkii päivänsini tosi ihanasti lasitetulla parvekkeella. Voisikohan odotella niihin kehittyvän siemeniä. En kyllä tarvitse tajunnan muutteluun, mutta ensikesänä saisin uudet päivänsinet kasvamaan. Minulla on tarpeeksi kipulääkkeitä tuskin lähtisin siemeniä popsimaan!!!!!!!!
- Päivänsini-ihana
Kukan kohtaan tulee pyöreä simenkota, joka ensin on vaalean vihreä ja kypsyy sitten ruskeaksi ja kuivaa itsestään. Joskus yöpakkaset pilaa vielä tuoreet siemenet. Niitä voi varuulta ottaa jo vihreinä sisälle kypsymään. Otat siis siemenet (vihreät tai jo ruskeammat) sisälle vaikka lautaselle ja annat kuivua. Pikkuisen painamalla pyöreää siemenkotaa siemenet erottuvat (yhdessä pallukassa n. 6 siementä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998