Oletteko törmänneet vanhaan Sulka -puuveneeseen. Eli vieläkö niitä liikkuu ja rakennetaanko uusia? Onko purjehduskokemuksia?
Sulka- vene
9
3222
Vastaukset
- ex-puuveneilijä
Alottelin kiintoköliveneilyn sillä 70-80-lukujen taitteessa. Taisi olla no. 83. Tosi kiva vene! On vähän niinkuin pienoismalli Folkkarista ;)
'Törmäsin' jokunen vuosi sitten uuteen sellaiseen muistaakseni kOtkan meripäivillä. Olivat veneenrakennusopistossa rakentaneet sellaisen... noin 10 v. sitten. Upea!
Sulkia näkee joskus. Yksi vähän kuluneen näköinen kellui ainakin vielä pari kolme vuotta sitten Merisataman laiturissa.
Ellen erehdy Itä-Helsingissä (Laajasalossa) Brandön saaren länsipuolella on poijussa eräs hyväkuntoiselta vaikuttava yksilö. Näin viimeksi eilen ;) - ....
Raumalla oli vielä ainakin pari päivää sitten sulka myytävänä. Siellä se seisoi pukin päällä! Tosin oli kuidutettu, eli periaatteessa pilattu. Mitä nyt keulasta koputtelin niin oli kuitu ainakin kiinni puussa, mutta eihän kuidutetut ole hienoja!
- Epämukavasti
Eikö tuollaisessa ammeessa ole epämukava istua? Luulisi käyvän reisiin ja persuuksiin.
http://urly.fi/L8L - Albin79
Viime kesänä Saimaalla Puuveneen vuoksi tapahtumassa Puumalassa.
Tuli nuoruus mieleen , taisi olla uustuotantoa - Anonyymi
Minulla on kunnostettu(kuiduttamaton) Sulka. Nähtävillä Loviisan venemessuilla Small Ships Racen yhteydessä ja Kotkan Meripäivillä viikkoa myöhemmin. Vene etsii hyvää kipparia.
- Anonyymi
Löytyikö uusi seilori tälle paatille?
Voisi kiinnostaa. Toki viestistä on jo yli vuosi mutta aina kannattaa kokeilla!
- Anonyymi
"Vene etsii hyvää kipparia."
Vai peräti PÄÄLLIKKÖÄ? Olet kai siinä tapauksessa tutustunut uuteen kusipäiseen pilkunnussimislakiin?
Muista kauppakirjaa tehdessäsi varmuuden vuoksi lisätä tällainen pykälä:
Ostaja hyväksyy ja on tietoinen siitä, että ottaessaan vastaan ko. huviveneen omistajuuden, saattaa hän joutua vastaamaan muiden vesiliikennerikkomuksista.
Ja sitten tietysti muut vastuunpakoilun pykälät:
Ostaja hyväksyy veneen siinä kunnossa kun se bla bla bla... jne. - Anonyymi
Kai niitä uusia tehdään jos ostaja ilmaantuu. Mene venenäyteelyyn puuveneosastolle kyselemään jos joku veneveisäjä kiinnostuisi tekemään. Ei ole halpa mutta lopputulos on hieno.
- Anonyymi
Kaksi Sulkaa kelluu Loviisan Laivasillan laiturissa erinäisten muiden klassisten kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255