mä olen kohta 40

AROSUSI-09

ja tiirailen tiukkafarkkusia teinityttöjä.onks tää hirveen yleistä?

22

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suna45

      mut älä koske;)))

    • jo täytin 40v,enkä ole vieläkään tiiraillut
      tiukkafarkkusia teinityttöjä,joten ei ole yleistä..:DDDDDDD

      • sitten ?

        tiirailet


      • sitten ? kirjoitti:

        tiirailet

        ei löydy edes eläinkirjasta.....


      • ggnojoP

        Mitä silloin tällöin panen merkille, on se, että
        ne kuuluisat "jenkka/lemmenkahvat valuvat parin
        kilon mötiköinä yli laidan...

        Kaunista, eikö vain... :D

        Jos he käyttävät niitä koko kasvuiän, eikös siitä
        jää Madonna-tarve ts. leikkaukseen on mentävä, kun
        ylijäämä ei suostu palautumaan ennalleen...


      • sinkku55
        ggnojoP kirjoitti:

        Mitä silloin tällöin panen merkille, on se, että
        ne kuuluisat "jenkka/lemmenkahvat valuvat parin
        kilon mötiköinä yli laidan...

        Kaunista, eikö vain... :D

        Jos he käyttävät niitä koko kasvuiän, eikös siitä
        jää Madonna-tarve ts. leikkaukseen on mentävä, kun
        ylijäämä ei suostu palautumaan ennalleen...

        En ymmärrä miksi ei ihmiset osaa pukeutua:))))
        Kaiken lisäksi vatsa roikkuu housujen yli tai hameen..
        Mut mehän ollaan lihavaa kansaa..

        Ei ole kaunista katseltavaa:)))))


      • katseltavaa
        sinkku55 kirjoitti:

        En ymmärrä miksi ei ihmiset osaa pukeutua:))))
        Kaiken lisäksi vatsa roikkuu housujen yli tai hameen..
        Mut mehän ollaan lihavaa kansaa..

        Ei ole kaunista katseltavaa:)))))

        se ei ole,kun maha rötköttää.voin sanoa että minä olen säilynyt suht`koht simpsakkana naisena,vaikka olenkin 40v.ei roiku maha eikä mikään....:)) p.s onko liikaa kehuttu?


      • suna45
        katseltavaa kirjoitti:

        se ei ole,kun maha rötköttää.voin sanoa että minä olen säilynyt suht`koht simpsakkana naisena,vaikka olenkin 40v.ei roiku maha eikä mikään....:)) p.s onko liikaa kehuttu?

        kehua itseäni vaikka olen 45 ,tai pikemmin onnitella,että olen sipsakka vaik pituutta onkin 172;)


      • Takila
        sinkku55 kirjoitti:

        En ymmärrä miksi ei ihmiset osaa pukeutua:))))
        Kaiken lisäksi vatsa roikkuu housujen yli tai hameen..
        Mut mehän ollaan lihavaa kansaa..

        Ei ole kaunista katseltavaa:)))))

        Nykymuotia on halveksua perinteistä kotiruokaa, nyt on muotia syödä hiilaripitoista roskaruokaa ja pukeutua muodin mukaa. Vyötärön pitää näkyä ja vaatteet ovat sellaiset että käsitämme niihin pukeutuvat lapsosiksi jotka ovat kasvaneet ulos edelliskesäsistä vaatteistaan.

        Oikea ruokavalio ja kauniit vaatteet ja meillä miehilläkin on jotain kaunista katseltavaa.

        kaikki saavat katsella mitä haluavat mutta minä katselen mieluiten kauniita sääriä ja reisiä kun farkkukangasta. Ja jos sääret ovat kauniissa saumanailoneissa voin kiinnittää katseeni pidemmäksikin ajaksi.


      • annina2
        sinkku55 kirjoitti:

        En ymmärrä miksi ei ihmiset osaa pukeutua:))))
        Kaiken lisäksi vatsa roikkuu housujen yli tai hameen..
        Mut mehän ollaan lihavaa kansaa..

        Ei ole kaunista katseltavaa:)))))

        Joo- sitä en minäkään ymmärrä, että täytyy olla päällä niin pieni paita, että napa näkyy. Luulisin, että tuokin muoti on tullut joidenkin laulajien ja julkkisten myötä. Ja housut on kanssa niin alhaalla vyötäröllä, että huh.


      • sinkku55
        annina2 kirjoitti:

        Joo- sitä en minäkään ymmärrä, että täytyy olla päällä niin pieni paita, että napa näkyy. Luulisin, että tuokin muoti on tullut joidenkin laulajien ja julkkisten myötä. Ja housut on kanssa niin alhaalla vyötäröllä, että huh.

        ihan vako näkyy kun vähänkin pyllistää:)))


      • saat
        suna45 kirjoitti:

        kehua itseäni vaikka olen 45 ,tai pikemmin onnitella,että olen sipsakka vaik pituutta onkin 172;)

        kehua itseäsi ja pitääkin!


      • Takila
        sinkku55 kirjoitti:

        ihan vako näkyy kun vähänkin pyllistää:)))

        Se voi olla eduksi kun vilauttaa
        jokin mies voi tarjoutua orjaksi
        kun neito hiean keimailee.

        vaikka minä valitsen kylläkin
        hameen halkiosta näkyvän reiden ja
        siillä vilahtavan kauniin sukkanauhan

        Niissä oli sentään jotakin
        mikä sytyttää miehen

        ei persvako sytytä
        siellähan voi olla vaikka ------


    • keskiyonkehraaja

      Ihmisiä on aina ilo katsella.
      -Iästä riippumatta.

      • Animus

        Kauniita ihmisiä tuppaan katselemaan, sukupuolesta tai iästä riippumatta. Olenpa muutaman kerran mennyt kehumaan. Kerran sen yhden keski-ikäisen naisen lyhyitä hiuksia, jotka sopivat hänelle aivan siis täydellisesti. Hänellä oli aluksi vaikeuksia ymmärtää etten ole lesbo ja yritä iskeä ;)) Ja kerran sitä vähän pulskempaa nuorta tyttöä, jonka kasvot oli kauneimmat mitä koskaan oon nähny. Ja kerran yhden naisen iloista ja onnellista olemusta.

        Juu, humalassa, eihän sitä suomalainen toista selvin päin kehu ;)))


      • AROSUSI-09
        Animus kirjoitti:

        Kauniita ihmisiä tuppaan katselemaan, sukupuolesta tai iästä riippumatta. Olenpa muutaman kerran mennyt kehumaan. Kerran sen yhden keski-ikäisen naisen lyhyitä hiuksia, jotka sopivat hänelle aivan siis täydellisesti. Hänellä oli aluksi vaikeuksia ymmärtää etten ole lesbo ja yritä iskeä ;)) Ja kerran sitä vähän pulskempaa nuorta tyttöä, jonka kasvot oli kauneimmat mitä koskaan oon nähny. Ja kerran yhden naisen iloista ja onnellista olemusta.

        Juu, humalassa, eihän sitä suomalainen toista selvin päin kehu ;)))

        tunnustamaan,minkä tein...oe voe..:)


    • ????

      Sulla ei sitten ole omia samanikäisiä lapsia, ja jos on niin mene hoitoon.

      • AROSUSI-09

        että ne mua hoitoon huolis:P


    • caramella

      ensinnäki ne nauraa ne tytöt sulle...ja kaikil yli 3-kymppisille ketkä kehtaa katella..

      katot ensin peiliin,ett saisikko tol naamal ketää nuorta naista...

      lol lol lol

      • lady in black

        mahtoi sanoa muuta kuin katsovansa?
        Kyllä pitää olla outoja mielleyhtymiä kun katsominenkin on jo kiellettyä?? minäkin vanha noita katselen ihaillen kaikenlaisia kauniita ja ihania ihmisvartaloita kokoon, ikään, sukupuoleen katsomatta. Paitsi en niitä "kahvoja" kellään, kun en omianiakaan paljon viitsi katsella jottei tule paha mieli.
        Mun mielestä ei ole millään tavalla outoa katsella kauneutta!


    • BööPöö

      ON ja ON, Wow W ja et on sit ... tekee jotain, ni ei tartte kirjoittaa, ok !
      Ei kait, Suomi jujut voi olla totta ? Täh ????

      • Anonyymi

        Kerran kehuin jonkun naisen kirkkaan punaisia Minna Parikan korkkareita,nainen oli ihan äimistynyt kun tunsin ne kengät,tokasin että no hieman olen asioista tietoinen ja se puoli kuuluu tietotaitooni,
        En yrittänyt iskeä iha nextemporee se homma tuli,hänkin oli siinä miesystävänsä kanssa katsomassa hieman parempaa autokalustoahuutokaupassa että ei ollu mahdollisuuttakaan iskeä heh!
        Mutta huomasin että hän jäi miettimään että ei kaikki miehet olekkaan tyhmiä eikä yritä heti päästä hameen alle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe