Onnistujat erikseen! Jo malle tasolleen pääseminen on puoli onnistumista.
Etenkin suomalaisille rakas laji keihäs on toistuvasti osoittanut
sekä naisissa että miehissä: Ei ole toipilaitten ihmeparannuslaji.
Omista MM- kisoista karvas jälkimaku
5
275
Vastaukset
- EI minulle
onko sulla asennevamma, että Suomen on voitettava aina
ei se ole mahdollista
Rahaa kyllä kului liian paljon, 30 000 000 euroa
mistähän neki on poisKuitenkin tuhansille vapaaehtoistyöntekijöille hatunnosto.
Urheiluhulluus on yhtä lajia hulluutta.
Menestyksemme jäi vaatimattomaksi - ei siitä mihinkään pääse.
Hyvää, että euroja Suomeen tuli enemmän kuin meni.
Ei MM-kisoja järjestetä omien menestymistä varten!
Päämääränä on järjestää hyvät kisat urheilijoille ja siinä onnistuttiin.
Olkaamme ylpeitä siitä, että olemme maailman parhaita kisajärjestäjiä. Ellei saatua taloudellista voittoa pystytä jakamaan se ei ole järjestäjien vika.
Suomi on urheiltu maailmankartalle. Urheilun kautta olemme kovia tyttöjä ja poikia. Olkaamme myös hyviä häviäjiä.
Jos SUL:n puheenjohtajana on mies, joka osaa vain moniottelun, palamatkan juoksu, kaksi kuulaa ja keihäs, itsetärkeilyn ja lähes täydellisen kielellisen osaamattomuuden, ei urheilijoiltakaan voi paljoa vaatia.- Komeat kisat!
Päälähetykset töllästä seurasin. Tämä ikämies maratoonari Yrjö, samoin kuin
naismaratoonarimme, opettajanainen. yrittivät sisulla maaliin asti.
Jos Ruuneperi IK tarkotat, tässä samaa mieltä. Urheilun tuhoaja. Valitettavasti. - Leny
Ainakin Tv-ruudusta oli nautittavaa seurata kisoja. Suomalaisiahan käytetään kuvaamassa muuallakin, koska osaamista löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459