Pieni kysely....

Jeppis

Tässä ollaan yhden kaverin kanssa "kinattu", että onko poikana olo helmpompaa kuin tyttönä ja nyt tämä kaverini antoi minulle listan siitä miksi poikana oleminen on helpompaa kuin tyttönä.. itse siis olen poika ja kaverini on tyttö. Nyt mun pitäis laatia lista miks tyttönä oleminen on helpompaa kuin poikana! Olisko mitään ajatuksia? Vähän apua mun listaan :D

9

744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No tyttönä saa helpommin munaa kun poikana vaikeemmin pillua

      • No pervoi noi vastaukset...

        Mutta joka tapauksessa. Tyttönäoleminen on vaikeempaa. Kiistaton juttuhan tuo.

        kunpa oisin poika ;) huoh.


    • jejjee

      ei voi olla esimerkiks mitään painetta minkä kokonen muna on. ei voi olla erektiohäiriöitä.
      treffeille ku mennää ni poika tarjoo kaiken. poikien tarvii useimmiten tehdä aloite tutustumisessa, poikien tarvii aina avata kohteliaana tytölle ovi, auttaa takin riisumisessa, ostaa sormukset ym. :))

    • jamppa

      Oisko mahollista saaha tänne se lista? Ihan mielenkiinnosta meinaan...
      Mut täs jotain:
      1) tytöt saavat helpommin tahtonsa läpi lapsena vanhemmiltaa (tosin pojat sitte vastaavasti teineinä)
      2) tytöt saa helpommin kesäduunei
      3) tytöt saa usein kouluis helpommin parempii numeroita, vaikkei koemenestys sitä välttämättä osottaskaa
      4) on ihan totta tuokii...että tytöt ja naiset saa helpommin aina halutessaan seksii (etenki nätit tai jos ei hirveest ronklaa)
      5) jos oot vähänki hyvännäkönen saat aikuisena helpommin: duunin, tahtos läpi, asias kuuluville, apua eri tilanteis, jne jne...
      Täs oli ny jotai.

      • PAKKO vastata viel tähän, sillä ei noi nyt pidä alkuunkaan paikkansa!
        1. äidit suosii enemmän poikii ku tyttöjä lapsesta alkaen
        2. pojat saavat ettimättäkin kesäduunei
        3. POJAT SAAVAT HELPOMMIN OPETTAJILTA PAREMPIA NUMEROITA KUIN TYTÖT. tyttöjen täytyy nähdä vaivaa saman numeron eteen, minkä poika saa vaivattakin.
        4. ei oo totta, mut ei sen välii vaik oiski totta.
        5. no ehkä tää on totta. (Ku tulee kokemusta asiasta, niin voin sit sanoo toisinpäin ;))

        Ehkä munki on tehtävä lista, jotta uskoisitte, että tää asia on kiistattoman selvä.

        1. pojat pääsee helpommin kaikkialle, sillä vahtimestarit ei uskalla väittää poikii vastaan
        2. pojat saa kinat periksi, kun tytöt pelkää tappeluita, kun ovat heikompia
        3. poikien ei tarvitse esim. yhdynnässä pelätä tulevansa raskaaksi tai muita jälkitraumoja ;x
        4. pojat saavat riehua koulussa enemmän kuin tytöt. (jos tyttö yltyy riehumaan, sitä katsotaan pitkään.)
        5. jos jollakin matkalla tulee kusihätä, poika voi lirauttaa sen melkein missä vaa. (heh)

        Kaikissa kohdin poikain elämä on niin paljon yksinkertaisempaa, että kyllä sen jeppiksen tyttöystävä oli ihan oikeessa tässä asiassa!


    • TyttöTuo

      Joillakin tytöillähän on kauheat paineet ulkönäön suhteen. Esimerkiksi täällä nuorten keskusteluissa ja muissa pojat haaveilevat iso rintaisista ja tiukassa timmissä olevia tyttöjä!

      Tyttöjen (naisten) Pitää sheivata karvoja, nyppiä kulmakarvoja, kestää kuukautisia, synnyttää.. Ei tietenkään tarvitse noita kaikkia , mutta usea näin tekee ja miehet usein vaativat kauneudenhoitoa. Jos ollaan siis vaikkapa parisuhteessa niin minä ainaki olen saanut kuulla,että voisit ajella noita karvoja tms..

      Ja sitten montako naisjohtajaa isoissa firmoissa oN??
      Ei varmaan yhtään.

      No siinäpä minun purkaukseni :D on vähän vaikeaa tekstiä,mutta hälläväliä

      Minusta miespuolisena olisi helpompaa, mutta en silti haluaisi olla miespuolinen :)

      • Tota...

        Ei kysytty varmaan näin päin mitä sä vastasit :)
        Ja haluan kommentoida hieman vielä vastauksiasikin.

        Miehilläkin on noita paineita ulkonäön suhteen. Esimerkiksi täällä nuorten keskusteluissa ja muissa tytöt haaveilevat pitkästä ja hyvin treenatusta pojasta joka on myös kookas fyysisesti, tiedäthän.

        Sitten tuohon naisjohtaja juttuun. Naisia on kyllä korkeissa viroissa. Ja kumpaahan sukupuolta mahtaa olla nykyinen presidentti.

        Että tällästä.


    • .....

      Kyllä miespuolisena on vaikeampaa. Riippuu tietenkin tapauksista.

    • valitettavasti

      Sua ei voi auttaa tässä asiassa koska poikana olo on helpompaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      60
      2694
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2186
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      58
      2025
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      133
      1779
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1454
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1378
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1204
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      457
      1189
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1015
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1009
    Aihe