Tässä ollaan yhden kaverin kanssa "kinattu", että onko poikana olo helmpompaa kuin tyttönä ja nyt tämä kaverini antoi minulle listan siitä miksi poikana oleminen on helpompaa kuin tyttönä.. itse siis olen poika ja kaverini on tyttö. Nyt mun pitäis laatia lista miks tyttönä oleminen on helpompaa kuin poikana! Olisko mitään ajatuksia? Vähän apua mun listaan :D
Pieni kysely....
9
836
Vastaukset
- ...
No tyttönä saa helpommin munaa kun poikana vaikeemmin pillua
No pervoi noi vastaukset...
Mutta joka tapauksessa. Tyttönäoleminen on vaikeempaa. Kiistaton juttuhan tuo.
kunpa oisin poika ;) huoh.
- jejjee
ei voi olla esimerkiks mitään painetta minkä kokonen muna on. ei voi olla erektiohäiriöitä.
treffeille ku mennää ni poika tarjoo kaiken. poikien tarvii useimmiten tehdä aloite tutustumisessa, poikien tarvii aina avata kohteliaana tytölle ovi, auttaa takin riisumisessa, ostaa sormukset ym. :)) - jamppa
Oisko mahollista saaha tänne se lista? Ihan mielenkiinnosta meinaan...
Mut täs jotain:
1) tytöt saavat helpommin tahtonsa läpi lapsena vanhemmiltaa (tosin pojat sitte vastaavasti teineinä)
2) tytöt saa helpommin kesäduunei
3) tytöt saa usein kouluis helpommin parempii numeroita, vaikkei koemenestys sitä välttämättä osottaskaa
4) on ihan totta tuokii...että tytöt ja naiset saa helpommin aina halutessaan seksii (etenki nätit tai jos ei hirveest ronklaa)
5) jos oot vähänki hyvännäkönen saat aikuisena helpommin: duunin, tahtos läpi, asias kuuluville, apua eri tilanteis, jne jne...
Täs oli ny jotai.PAKKO vastata viel tähän, sillä ei noi nyt pidä alkuunkaan paikkansa!
1. äidit suosii enemmän poikii ku tyttöjä lapsesta alkaen
2. pojat saavat ettimättäkin kesäduunei
3. POJAT SAAVAT HELPOMMIN OPETTAJILTA PAREMPIA NUMEROITA KUIN TYTÖT. tyttöjen täytyy nähdä vaivaa saman numeron eteen, minkä poika saa vaivattakin.
4. ei oo totta, mut ei sen välii vaik oiski totta.
5. no ehkä tää on totta. (Ku tulee kokemusta asiasta, niin voin sit sanoo toisinpäin ;))
Ehkä munki on tehtävä lista, jotta uskoisitte, että tää asia on kiistattoman selvä.
1. pojat pääsee helpommin kaikkialle, sillä vahtimestarit ei uskalla väittää poikii vastaan
2. pojat saa kinat periksi, kun tytöt pelkää tappeluita, kun ovat heikompia
3. poikien ei tarvitse esim. yhdynnässä pelätä tulevansa raskaaksi tai muita jälkitraumoja ;x
4. pojat saavat riehua koulussa enemmän kuin tytöt. (jos tyttö yltyy riehumaan, sitä katsotaan pitkään.)
5. jos jollakin matkalla tulee kusihätä, poika voi lirauttaa sen melkein missä vaa. (heh)
Kaikissa kohdin poikain elämä on niin paljon yksinkertaisempaa, että kyllä sen jeppiksen tyttöystävä oli ihan oikeessa tässä asiassa!
- TyttöTuo
Joillakin tytöillähän on kauheat paineet ulkönäön suhteen. Esimerkiksi täällä nuorten keskusteluissa ja muissa pojat haaveilevat iso rintaisista ja tiukassa timmissä olevia tyttöjä!
Tyttöjen (naisten) Pitää sheivata karvoja, nyppiä kulmakarvoja, kestää kuukautisia, synnyttää.. Ei tietenkään tarvitse noita kaikkia , mutta usea näin tekee ja miehet usein vaativat kauneudenhoitoa. Jos ollaan siis vaikkapa parisuhteessa niin minä ainaki olen saanut kuulla,että voisit ajella noita karvoja tms..
Ja sitten montako naisjohtajaa isoissa firmoissa oN??
Ei varmaan yhtään.
No siinäpä minun purkaukseni :D on vähän vaikeaa tekstiä,mutta hälläväliä
Minusta miespuolisena olisi helpompaa, mutta en silti haluaisi olla miespuolinen :)- Tota...
Ei kysytty varmaan näin päin mitä sä vastasit :)
Ja haluan kommentoida hieman vielä vastauksiasikin.
Miehilläkin on noita paineita ulkonäön suhteen. Esimerkiksi täällä nuorten keskusteluissa ja muissa tytöt haaveilevat pitkästä ja hyvin treenatusta pojasta joka on myös kookas fyysisesti, tiedäthän.
Sitten tuohon naisjohtaja juttuun. Naisia on kyllä korkeissa viroissa. Ja kumpaahan sukupuolta mahtaa olla nykyinen presidentti.
Että tällästä.
- .....
Kyllä miespuolisena on vaikeampaa. Riippuu tietenkin tapauksista.
- valitettavasti
Sua ei voi auttaa tässä asiassa koska poikana olo on helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664