Mikä on duplikaatti

Siivooja-

Mikä on duplikaatti? Ajoin tämän EasyCleanerin ja siellä on kohta Duplikaatit. Ajoin sen ja minulla tuli noin kilometrin pitkä lista. Voinko mä poistaa se ne kaikki ihan surutta vai onko olemassa riski, että koko systeemi kaatuu ja hajoo?

14

3125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejee

...niin monta kertaa sanottu.Duplikaatteihin ei kannata tottumattoman koskea.Älä siis poista.

• koikkalainen

Dublikaatti tarkoittaa tuossa yhteydessä identtistä kopiota tiedostosta.
      Varma tapa saada koneensa sekaisin jos ei tiedä joka tiedoston merkitystä.
      Älä koske yhteenkään.

• Siivooja..

No mites on laita samassa ohjelmassa kohdan "rekisteri"? Poistin ne, jotka siihen listaan tuli, mutta nehän saa takaisin sieltä kumoa kohdasta...Eikä senpuoleen ole kone edes vielä temppuillut vaikka poistinkin.

On van kone tullut niin pirun hitaaksi, että jotain pitäis tehdä...

• Siivooja.

No siis, lisäkysymys, miten mä voin sitten varmistua siitä, että tiedostot ovat identtisiä ja joista toisen voin poistaa eivätkä kummatkaan kopiot ole yhteydessä muihin ohjelmiin?

• Fox

Tuosta aina varoittelevat täällä: Älä koske dublikaatteihin.

• testannut

testannut ennen formatointia. Joten älä koske..

• Bobvirtanen

Oon poistanut kuva, video, pdf-ja mp3 tiedostoja ilman mitään hankaluuksia ! Exet ja dll. ät jättänyt varmuuden vuoksi 🙄 vaikea sanoa onko kone nopeutunut. Kokemus on että Cccleaner hoitaa hommat hyvin.

• Turba-uuno

Anna mennä vaan!!

• ccleaner.on.hyvä

Olen aina poistanut kaikki ja kone toimii hyvin joten anna palaa..

• surutta_pois

Sileeks vaan.

• Avaaja: Kuten yleensä "cleanereita" käyttäessä, poistamalla asioita käyttöjärjestelmästä jonka merkitystä et tiedä otat suuren riskin että joudut uudelleenasentamaan koko tietokoneen.

Joten jos sinulla ei ole kiire ja ei haittaa käyttää aikaa uudelleenasennukseen... Varmuuskopioi kaikki tärkeät tiedostosi ulkoiselle kovalevylle ja sen jälkeen voit leikkiä cleanereillä "turvallisesti" :)

• pup-pua

Aloittaja päätti hankkia uuden tietokoneen v. 2007 koska vanhassa oli pelkkiä dublikaatteja.

• tyhmyyshfggfgfgfgfg

Pojan juhlijat leikki tietokoneilla ja sitten ihmetellään kun joku menee vikaan.hahha
      Legot ovat halvempia levottomille. Eikä vedenkestäviä puhelimia kannata todellakaan viedä suihkuun tai upottaa vesiämpäriin. Eikä teillä ole kuin pelejä tietokoneilla,ei mitään tiedostoja..hah.

• iisiduppeli

On näköjään aloittelijoiden palstaa parhaimmillaan!
      Itse olen aina heittänyt kaikki duplit mäkeen ja kone notkistuu
      joka kerta tuplanopeaksi. Ei niiden poisto nykykoneitten tahtia haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe