Kokemuksia

Lasse

Onko kellään kokemuksia Varkauden Peugeot huollosta?

Siis kyseessä Veljekset Laakkonen Oy, Varkaus.

4

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PösöKuski

      Olen käynyt siellä usean vuoden ajan, siitä asti kun pösö huolto muuttui Varkaudessa Laakkoselle olikohan 93-95 muistaakseni.
      Ihan asiallista palvelua sanoisin, auto tulee ainakin kerralla kuntoon vaikka osaavat ne rahastaa siinä missä muutkin merkkikorjaamot.
      Joskus yrittäneet lisätä huoltolaskuun normaali huollon hintaan kuuluvia töitä erikseen maksettavaksi esim. erään kerran pyysin erikseen
      tarkistamaan vaihteistoöljyt ettei "unohdu" kun vetoakseleiden juuressa oli hikoilua,
      ko. työ kuuluu muutenkin silloin teettämääni määräaikaishuoltoon mutta niinpä vaan
      kaveri yritti laskuttaa öljyn tarkistuksen erikseen, huomautin asiasta ja hän kyllä korjasi asian heti mutta jäi kaivertamaan mieltä ilmiselvä "kusetus" yritys.

      Joskus löytynyt huollon jäljiltä kiristämättä jääneitä lemmareita huohotinputkista, rasvaisia lokasuojia yms. "pientä".

      Varaosamyynti palvelee varsin hyvin ja asiantuntevia kavereita töissä.

      Myyjät ovat hieman töykeähköjä välillä jos esim. kyselee huollon ajaksi autoa lainaksi mutta
      onhan nuo antaneet kuitenkin...

      Mulla on tosin vanha Pösö, en tiedä jos olis uusi alla olisiko palvelu sitten parempaa...

      Pitäsikö antaa noilla varauksilla kuitenkin vaikka kolme tähteä kaikenkaikkiaan...

    • Kaveri

      Että takuukorjauksiin suhtaudutaan nihkeästi siellä.

      • Make

        Pitää paikkansa toi väite! Itse olen viemässä autoani neljättä kertaa samaa vikaa tutkittavaksi, mutta onneksi menee vielä takuuseen.

        Muuten paikasta:
        Varaosat hyvää palvelua!
        Huolto on todella huonoa...


    • Kari

      Peugeot-myynti on asiallista ja hyvin palvelevaa Varkaudessa.

      Varaosistakaan ei valittamista, tosin olen ostanut vain yhden kerran osia sieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe