MITÄ SERKUMPI, SITÄ HERKUMPI

lasselahjakas

Olen nykyisin 35 vuotias, mutta tapahtuman ajankohtaan olin vasta 15 vuotta täyttänyt. Minulla on kaksi saman ikäluokan naispuolista serkkua, joiden kanssa vietimme kesälomia yhdessä. Tiina oli tuolloin 15 v ja Kati oli 16 v. Olimme kesää viettämässä meidän kaikkien yhteisessä mummolassa maalla Hämeessä. Olin seksuaalisesti vielä aika kokematon, olin oppinut itsetyydyttämään 12-13 vuotiaana oikeastaan vahingossa ja sitten 14 vuotiaana olin jo ekaa kertaa tytön kanssa eräänä juhannuksena kerrostalon rappukäytävässä. Kyseessä oli samanikäinen tyttö ja homma oli "räpellystä." Mutta aika ja elämä opettaa, sain sitten paikkakuntamme emäntäkoulun tytöiltä tukiopetusta ja niin pääsin seksin saloista kiinni myöhemmin aktiivisesti. Nyt kuitenkin kesään serkkujen kanssa. Asuimme erillisessä kesämökissä, jossa oli useampi makuuhuone ja parvitilat. Kullakin meillä oli omat huoneemme. Eräänä iltapäivänä, kun palasi järveltä, ei tyttöjä näkynyt missään ja mummokaan ei tiennyt, missä he olivat. Etsiskelin, mutta en löytänyt. Sitten kävelin mökille, jossa asuimme, joka oli mummolasta reilun puolen kilometrin päässä. Huhuilin mökin pihalla, mutta ketään ei näkynyt tai kuulunut ja ovi oli lukossa. Lähdin kiertämään mökkiämme, kun huomasin, että tyttöjen makuuhuoneen ikkunasta, joka oli raollaan, kuului ääniä. Olin jo sanomassa jotakin, kun kuitenkin vilkaisin ikkunasta sisään ja jähmetyin paikalleni. Tiina ja Kati makasivat Katin huoneen parisängyllä. Molemmat olivat alasti, kummallin jalassaan vain raidalliset polvisukat, jotka tuohon aikaan olivat muotia ja Tiina nussi katia isolla, arvioni mukaan 20 cm:n lantioon kiinnitettävällä mustalla tekokalulla. Kati huohotti ja oli kontallaan, kun Tiina takaapäin teki naimaliikkeitä. Enpä olisi uskonut, että serkkutytöt, jotka olivat niin siveellisen tuntuisia, olivatkin keskenään opetelleet tällaista. Otin kullini housuista ja aloin runkkaamaan, kun katselin samalla tyttöjen toimintaa. Molemmat tuntuivat olevat kiihottuneita ja asento vaihtui niin, että Tiina nussi normaalista lähetyssaarnaaja-asennosta Katia, joka tuntui olevan lähellä orgasmia. äänet olivat kiimaisia ja tunsin, että minullakin tulee pian. Niinpä hidastin omaa tahtiani ja jäin seuraamaan tyttöjen toimia. Nyt vasta tajusin, että lantiodildo oli kaksipuolinen ja Tiina sai samalla itsekin munaa sisäänsä samalla, kun nai Katia. Molemmat huohottivat ja huusivat kiimastaan eivätkä tulleet vilkaisseeksikaan ikkunaan päin. Minä runkkasin tyttöjen tavoin, laueten mökin seinään. Tytöt suutelivat toisiaan nainnin yhteydessä ja Tiina imi myös katin rintoja. yhtäkkiä molemmat huohotuksen keskellä tuntuivat taipuvan orgasmiin, kun huudot alkoivat myös kiihtyä. Kaksi nuorta serkkuani, alasti, polvisukissaan nussimassa toisiaan tekokyrvällä, olipa se jotakin. Kun he hiljalleen rauhoittuivat ja alkoivat irroittaa Tiinalta lannedildoa, pussailivat he toisiaan ja kikattivat samalla. Kati sanoi Tiinalle, että lasse tulee kohta varmaan, nyt täytyy lopetella, mutta jatketaan taas huomenna, kun se lähtee veneilemään ja kalastamaan. onkohan Lasse jo saanut pimppiä, ymmärtääkö se asiasta vielä mitään, kysyi Tiina Katilta. Kati sanoi, että luulisi jo ainakin runkkailevan, mutta mene ja tiedä. Hyvä tietää ajattelin ja päätin, että huomenna lähden vain nimellisesti veneelle ja kalaan tytöille niin sanoen, mutta tulen suoraan odottamaan, mitä tuleman pitää ikkunan alla. kiersin mökin ja palasin takaisin huudellen tyttöjen nimeä ja kopistelin lukittua ovea. Molemmat tulivat avaamaan ja sanoivat, tuliko kalaa vai missä olit, me oltiin lepäämässä. Kerroin, että olin veneessä, kalaakin tuli, mutta nyt pitäis mennä saunaan ja silleen. Tytöt olivat pukeneet päälleen vain shortsit ja t-paidat sen lisäksi heillä oli ´tennarit ja sukat.

Kati sanoi, että voisi lämmittää saunan, johon totesimme Tiinan kanssa, että teepä se, me jäämme mökille laittamaan pikku purtavaa.

Niin teimme ja kun Kati oli mennyt, jäimme Tiinan kanssa kahden. Juttelimme niitä näitä ja puhe livahti myös seksiin. Tiina kysyi minulta, olenko jo ollut naisten kanssa, johon vastasi hieman punastellen, että kyllähän sitä on tullut oltua.
Kyrpäni alkoi paisua housuissa uudelleen, en kuitenkaan puhunut mitä olin nähnyt. Tiina sanoi, että alkaako pojalla seisoon ja tuli viereeni hieroen shortsien päältä kulliani. Sanoin, että saa siihen koskeakin, jolloin Tiina kumartui ja avasi shortsini, vapauttaen kullini ulos. Vaikka olin nuori, minulla oli jo tuolloin aika iso kulli, nykyisin se on 20 cm pitkä ja erityisen paksu, iso se oli jo tuolloin. Tiina sanoi, että oho, onpas pojalla kullilla kokoa, en oo ennen nänyt yhtä isoa ja hän otti kullini suuhunsa, mutta se mainasi tehdä tiukkaa 16 vuotiaalle serkulleni. Aloin hiplaamaan hänen hiuksiaan ja sitten menimme lattialle, jolloin vedin hänen shortsinsa pois ja menimme 69-asentoon, jossa pääsin nuolemaan hänen karvatonta posliiniksi ajettua pilluaan. Olin kirjoista lukenut ja jonkun tytön kanssa opetellut klitoriksen käsittelyä, joten aloin nuolla ja näykkiä häntä pillusta ja klittasta. Tiina huusi ja välillä melkein puri kulliani imiessään sitä mahtavasti ja välillä nuollen kullini vartta ja kivespussejani. Sanoin Tiinalle, että saanko nussia, johon hän sanoi, että noin isoa kullia hän haluaa koettaa ilman muuta, naapurin poikamiesisäntä Mäkelän Reino oli häntä viimeksi nussinut ja Reinolla oli ollut paljon pienempi, vaikka olikin jo 28 vuotias. Ihmettelin, milloin Tiina oli Reinon kanssa ehtinyt olla, jolloin hän kertoi, että oli tavannut Reinon ollessaan pellolla kävelyllä ja keräämässä kukkia. Reino oli ollut peltojaan katsomassa, miten kasvu etenee ja olivat siellä pientareella tavanneet, istuneet ja juttu oli ajatunut seksiin, josta oli ollut seuraus, että Reinon kanssa Tiina oli sekstaillut parin tunnin jakson. Tiina sanoi, että tule päälleni ja niin laitoin kullini hänen pillunsa huulille ja aloin työntyä hiljalleen sisään häneen. Hän oli kireä, vaikka olikin äsken saanut dildoa, mutta kiiman liukastama vittu alkoi antaa periksi ja pääsin pohjaan asti. Tiina uikutti jalat olkapäilleni nostettuna, t-paita päällään ja polvisukat jalassaan. Aloín hiljalleen nussia ja hitailla liikkeillä sekä klittaa hieromalla Tiina alkoi huohottaa ja huutaa, että lisää, nussi mua kovaa, jolloinkiihdytin vauhtia ja tiina sai orgasmin ja huusi sekä huohotti ja jalat koukistelivat kehoni ympärillä. Laukesin niin, että vedin kullin ulos ja spermat tuli Tiinan pillun yläpuolelle, melkein t-paidalle. Tiina sanoi,että kiitti Lasse, otetaan varmasti uusiksi ja sitten hän istui lattialle, otti raitasukat jalastaan,pyyhki niihin spermani pillunsa ympäriltä ja sanoi, että pyykkiin nämä olivat jo menossa kahden päivän käytön jälkeen, nyt menevät spermasi kanssa.
Kati tuli saunalta pian tämän jälkeen ja kertoi saunan olevan valmiina sekä ihmetteli, miksi istuimme lattialla ja Tiinan sukat mytyssä Tiinan kädessä. Tiina sanoi, että sukat olivat niin likaiset ja hikiset, että heitän pyykkikoriin, tee sinäkin omillesi samoin, nyt lähdetään saunaan kaksi, Lasse jää odottamaan vuoroaan.

Näin he tekivät ja minä jäin mökille. Mietin nopeita tapahtumia ja taas kullini alkoi seistä. Sain siitä kimmokkeen ottaa Tiinan sukat pyykkikorista, haistelin niitä ja niissä olevaa nuoren naisen jalkahien tuoksua, ihailin upeita raitoja, jolloin huomasin, että myös Katin sukat olivat pyykkikorissa. Otin nekin käteeni, aloin pöyhiä pyykkikoria ja huomasin, että siellähän oli tyttöjen reilun viikon pikkupöksyt ja sukat. Otin sukkia viereeni lattialle, istuin, haistelin niitä ja laskin spermani sukkiin. Tällä tavoin minusta 16 vuotiaana tuli aktiivisen nainnin lisäksi myös itsetyydytyksen yhteydessä myös sukkafetisisti. Tuona iltana ja koko kesän sain nauttia serkkutyttöjen kanssa seksistä eri muodoissaan, mutta tilanteen tullen myös runkkailin ja tyydytin itseni tyttöjen likaisiin sukkiin. Onko muilla kokemusta normaalista seksistä ja vahvasta naisten sukkiin liittyvästä fetisismistä ??

terkuin Lasse

15

5607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musu

Enpä ole sairaampaa kuullu!

• risto

Jatka vain kirjallista uraasi, kiihottava ja makee juttu. fetisistejä olemme kaikki, myönnämme tai emme, taipumus ja mieltymys meillä kaikilla on johonkin vaatekappaleeseen tai ruuminosaan yms.
      Sukkafetisistit taitavat olla pienempi ryhmä, mutta eiköhän ole paljon pikkuhousuista kiinnostuneita miehiäkin.

• marko

jos kerta kopioit muitten tekemii tekstejä, ni ainakin voisit siitä ilmottaa!!!!!!!

• Anonyymi

Ethän sinä Marko osaa edes kirjoottaa joten kukas sun tekstiä vois kopijoira. Koeta ny käyttäytyä ja pyyrä äitees kirjoottamahan taas lisää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä Marko osaa edes kirjoottaa joten kukas sun tekstiä vois kopijoira. Koeta ny käyttäytyä ja pyyrä äitees kirjoottamahan taas lisää...

Spedellä paloi käämit buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spedellä paloi käämit buaahaa

Niinkö teki. Hähähää mitäs poltit tai mitä ne sitten onkaan. Sähkömoottoreista löytyy käämit. Miten spede ne sullakkin on saatko apuvirtaa elintoimintoihis.

• Anonyymi

Buaahaa!
      Johan alkoi taas spedeily!

• Anonyymi

Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

• Anonyymi

Spede kerros nyt mitä ne isojen poikien lehdet on mitä luet ahkerasti.

• Anonyymi

Hähähää spede mitäs luet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hähähää spede mitäs luet.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tiedät hähähää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe