Missä Kari Tapio?

Loviisa

Oli tarkoitus mennä varta vasten katsomaan Kari Tapion keikkaa Kangasniemelle viime lauantaina - mutta eipäs hän sinne tullutkaan....
Kuulemma oli jo perjantaina ilmoittanut sairastumisesta ja tilalle oli toki hommattu toiset artistit. Mutta kun kaikkia ei Mira Kunnasluoto jaksanut kiinnostaa, niin aika moni autolastillinen (me siinä mukana) kääntyi lavan portilta pois.
Tietääkö kukaan mikä Karille on tullut - kai kuitenkin oikeasti sairastunut???

23

2204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???!

On ollut oikeasti sairaana, artistillakin on oikeus sairastaa ja hyvissä ajoin oli perunut Syvälahden keikkansa. Kannattaa soittaa tanssipaikalle etukäteen ja varmistaa esiintyjät.

• Loviisa

Näin oletinkin, että oli ihan oikeasti sairas! En kuulu niihin, jotka ensimmäisenä kuvittelevat jotakin muuta.
        Lähinnä mietin, onko jotakin vakavampaakin? Ainakaan en ole huomannut mitään otsikoita lehdissä tms.
        Minulla vaan ei ole ollut tapana soitella lavoille ja kysellä esiintyjistä. Tuo ilta tietysti harmitti, kun se oli suunniteltu jo viikkakausia etukäteen ja olisi ollut melkeinpä kesän ainut lavatanssireissu puolison kanssa - hän kun ei juuri muista artisteista välitä.

• Stefanus

On jo ajatuksenakin aika älytön alkaa lavoilta varmistaa esiintymisien tulemista. käytännössä esiintyjät ovat paikalla. Mitä siitä tulee, jos vaikkapa 700 ihmistä soittaa lavalle ja kysyy, että kukahan tänä iltana esiintyy. Lehdessä kyllä mainittiin, että se ja .......

• ???!
        Stefanus kirjoitti:

On jo ajatuksenakin aika älytön alkaa lavoilta varmistaa esiintymisien tulemista. käytännössä esiintyjät ovat paikalla. Mitä siitä tulee, jos vaikkapa 700 ihmistä soittaa lavalle ja kysyy, että kukahan tänä iltana esiintyy. Lehdessä kyllä mainittiin, että se ja .......

...kaikki varmistaakaan, tanssijat ainakaan.

• Amppari

Nyt kun on ollut tälläistä sateista ja hieman kolkkoakin säätä, niin varmasti kaikenlaisia flunssaviruksiakin on paljon liikkeellä. Tuskin ja on kyse mistään dramaattisemmasta. Olisi siitä jo lehdessä ollut juttua.

• Kari fani

Tiedän syyn mutta en kerro sitä täällä.
        Toivon että lopetatte tuon turhanpäiväisen kirjoittelunne jo heti alkuunsa täällä tuosta aiheesta ja varsinkin tuo JUSTIINAX joka ei tiedä mistään mitään!

• lassotyttö

Toivonpa Karille pikaista tervehtymistä, että pääsisin taas kuuntelemaan tämän maestron upeaa ääntä ja katsomaan charmikasta olemusta...ja saamaan sellasen ihanan sähköiskun sydämeni seutuville..

• Iso Mies

...että Karia ei puolimielisten kirjoittelut artistina huononna, mies on ja pysyy huippuartistina. Hänkin on vain ihminen, ja jos hän peruu keikan niin syykin on inhimillinen. Flunssa tai jotakin. Ei Kari muuten.

Kari on päällikkö, ja häntä ei muuksi muuta mikään :-)

• Julle

Onneksi Kari tietää varmasti lääkkeet vilustumiselle!

• Kikka

Kari Tapiolla alkoi varmaan just menkat, eikä se siksi päässyt keikalle.

• bbbbbbbbbbb

No, eiköhän ne sullakin ala muutaman vuoden päästä.

• HIH!
        bbbbbbbbbbb kirjoitti:

No, eiköhän ne sullakin ala muutaman vuoden päästä.

Hyvä vastaus !Päivän paras ! :DD

• Ne mun viestit onkin täältä näköjään poistettu, mutta pyydän nyt vielä kuitenkin anteeksi sitä ,että epäilin Kari Tapion haksahtaneen ryyppämään ja siksi jääneen pois tuolta keikalta (myönnän ,että olin tyhmä).
      Katso-lehdessä kerrottiin että hän oli oikeasti ollut huonovointinen (rintakipuja) ja siksi jäi tuolta Syvälahden keikalta pois.
      Karille hyviä vointeja !!!

• anna.h

Toivon Karille pikaista paranemista, toivottavasti kaikki on kunnossa!!! Pelottaa.

• strangerinthecrowd
        anna.h kirjoitti:

Toivon Karille pikaista paranemista, toivottavasti kaikki on kunnossa!!! Pelottaa.

Olin eilen Kouvolan Tykkimäen Tanssipalatsissa kuuntelemassa Karin keikkaa. Hän vaikutti hyväntuuliselle ja hyväkuntoiselle. Joten toivotaan, että kaikki on nyt kunnossa ja hän saa olla mahdollisimman terveenä jatkossakin.

• anna.h
        strangerinthecrowd kirjoitti:

Olin eilen Kouvolan Tykkimäen Tanssipalatsissa kuuntelemassa Karin keikkaa. Hän vaikutti hyväntuuliselle ja hyväkuntoiselle. Joten toivotaan, että kaikki on nyt kunnossa ja hän saa olla mahdollisimman terveenä jatkossakin.

...Kouvolan kuulumisista, toivotaan Karille terveyttä ja kaikkea hyvää!

• strangerinthecrowd kirjoitti:

Hyvä, että Kari on toipunut ! :)

• leposyke

Kari lomailee syyskuun, joten tauko lienee enemmän kuin tervetullut...malttaisi poika nyt vaan levätä ja ladata akkuja, vaikka jossakin lämpimässä...sitten vain, ystävät, konserttia ja uutta levyä odottelemaan...

• Kari fani

Kiva kuulla että Kari oli keikalla ja vaikutti oklta.

Mitä kappaleita Kari esitti ja kirjoittiko nimmareita??
        Mä aattelin että jotain on pielessä kun olin Karia kuuntelemassa Riutanharjulla sillon 6.8 oli jotenkin oudon vaisu jne... ja lähti heti keikan jälkeen kotiin.

• Jalluvaan
        leposyke kirjoitti:

Kari lomailee syyskuun, joten tauko lienee enemmän kuin tervetullut...malttaisi poika nyt vaan levätä ja ladata akkuja, vaikka jossakin lämpimässä...sitten vain, ystävät, konserttia ja uutta levyä odottelemaan...

on Kari "Elwistä" menossa tapaamaan ja muita kantrihemmoja, Greislantihan se ol se paikan nimi..

• argh
        Kari fani kirjoitti:

Mä aattelin että jotain on pielessä kun olin Karia kuuntelemassa Riutanharjulla sillon 6.8 oli jotenkin oudon vaisu jne... ja lähti heti keikan jälkeen kotiin.

"... ja lähti heti keikan jälkeen kotiin."

No eiks toi oo ihan normaalia? Kun duunit on hoidettu, niin lähdetään himaan/hotelliin. Ei lappu-liisatkaan jää hengailemaan asiakkaiden kanssa työajan päätyttyä...

• strangerinthecrowd
        Kari fani kirjoitti:

Kyllä Kari jakoi nimmareita ja paljon oli ihmisiä jonottamassa hänen luo. Hän esitti mm. Aikaan täysikuun, Häämuistojen valssi, Syvä meri, Muisto vain jää.

• Kamomilla
        Jalluvaan kirjoitti:

on Kari "Elwistä" menossa tapaamaan ja muita kantrihemmoja, Greislantihan se ol se paikan nimi..

Kyllä, sinne menee Kari lomailemaan, mutta vasta juhlakonsertin jälkeen eli marraskuussa, luki jossain lehdessä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3335
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      121
      1355
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1285
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1038
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1031
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1016
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      931
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      910
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      865
    Aihe