26.6-30.6 syntyneet Rapumiehet

vastausta odottava vesimies

Te kesäkuun lopulla syntyneet ravut (26.6-30.6),kuuluuko luonteenpiirteeseenne negatiivinen ajattelutapa? Löydättekö huonoja puolia asioista,mitä ette ole vielä tehnytkään.Itse olen vesimiesnainen ja puolisoni on rapu.Olen positiivinen luonne kaikinpuolin.Yritän löytää asiosta aina jotain hyvääkin,enkä tuomitse etukäteen,niinkuin rakas Rapuni.Muuten hän on helppo elämänkumppani,mutta joskus ärsyttää hänen negatiivinen asenne. Yksi esim.ulkomaille häntä on turha pyytää,koska hän on kerran elämässä pettynyt Kreikan matkaansa. Siitä matkasta on varmaan 25 vuotta.Pohjoismaat on ok.Oh,mamma,mä sanon vaan...Että,näin meillä!!

7

1458

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimies Hese

Kyse on yksinkertaisesti elämänasenteesta eikä mistään horoskoopeista. Todennäköisesti työ ja kaveripiiri on muotoutunut miehistä jotka maalaavat aina jonkun kielteisen mielikuvan joka asiasta. Tämän tyyppiset ihmiset on yksi laji, niitä löytyy joka vuoden ajoista.

• ........

28.6 syntynyt mieheni ei ole negatiivinen, ja matkustelemme monta kertaa vuodessa ulkomaille :)

• Raputytteli

Joop.. Mun rapumieheni on kans aika negatiivinen.. Ite yritän kyllä löytää asioista positiiviset puolensa, kun hän taas saa kaiken niin negatiiviseksi et se lannistaa mutkin... en tiedä onko horoskoopista vai mistä kyse, mut syntymäpäivä osuu tolle akselille, tosin niin mullakin..

• Mooneclipse

Olen rapu (synt. 28.06). Enkä omaa negatiivista ajattelua asioita kohtaan ja mielelläni matkallekkin jonnekkin lähtisin jos rahaa olisi.

En tästä ravun luonteesta sitten tiedä, mutta itselläni ainakin taipumusta asioiden "huomiseen" siirtämiseen ja useat asiat ottaa helposti itseensä.

Uskoisin, että ukollasi on viitseliäisyyden puutetta tai jotain.

• atkboy

Heippa, pitäisiköhän heittää teille ykden kyseiseen ajanjaksoon syntyneen miehen mielipide myöskin.
        Kenties olen sitten jotenkin poikkeavaa sorttia koska en valitettavasti löytänyt yhtäkään piirettä itsestäni teidän keskustelussa.
        Pidän itse valtavasti matkailusta ja käyn etelässä noin 2 kertaa vuodessa, sekä matkailen asuntoautolla välillä ympäri suomea ja eurooppaa.
        Kun itselläni on elämä potkinut päähän niin enpä ainakaan ole lannistunut taikka ajatellut asioita negatiivisesti. elän sinkkuna erittäin onnellista ja antoisaa elämää lasteni kanssa. parisuhteessa olin lähes 15 vuotta.

• Oikukas raputar itse

Mulla on 30.6 syntynyt rapu-mies, ja tunnistan hänessä tuon kielteisyyden ja turhien huolten kantamisen. En usko, että horoskooppimerkistä kiinni vaan elämänkokemuksista ja siitä, että on pienenä jäänyt vaille isänsä kannustusta. Jännää on seurata, miten herkästi menee puolustuskannalle ja tulkitsee asiat monesti turhaan itselleen kielteisiksi vaikkei niin tarkoittaisi. En tiedä, miten riisua ihmistä liiasta hyökkäävyydestä ja kielteisyydestä, se kun iän myötä tuntuu vain vahvistuvan. Ulospäin toki sosiaalinen tarinankertoja mutta läheisten kanssa tulee nämä hankalat piirteet usein esiin.

• aatsipoppaa3

empä mä jaksa uskoa että horoskoopista kiinni on.mun äiti 55 v on neitsyt eikä negatiivisempaa ihmistä ole vastaan kävellyt. :Dmä ite oon raputyytö ja just se meiän perheessä, joka jaksaa nähdä valonpilkahduksia melkeen asiassa ku asiassa,oon heinäk 7. syntynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1320
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      674
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      458
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    14. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      445
    17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      85
      441
    18. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52