26.6-30.6 syntyneet Rapumiehet

vastausta odottava vesimies

Te kesäkuun lopulla syntyneet ravut (26.6-30.6),kuuluuko luonteenpiirteeseenne negatiivinen ajattelutapa? Löydättekö huonoja puolia asioista,mitä ette ole vielä tehnytkään.Itse olen vesimiesnainen ja puolisoni on rapu.Olen positiivinen luonne kaikinpuolin.Yritän löytää asiosta aina jotain hyvääkin,enkä tuomitse etukäteen,niinkuin rakas Rapuni.Muuten hän on helppo elämänkumppani,mutta joskus ärsyttää hänen negatiivinen asenne. Yksi esim.ulkomaille häntä on turha pyytää,koska hän on kerran elämässä pettynyt Kreikan matkaansa. Siitä matkasta on varmaan 25 vuotta.Pohjoismaat on ok.Oh,mamma,mä sanon vaan...Että,näin meillä!!

7

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimies Hese

      Kyse on yksinkertaisesti elämänasenteesta eikä mistään horoskoopeista. Todennäköisesti työ ja kaveripiiri on muotoutunut miehistä jotka maalaavat aina jonkun kielteisen mielikuvan joka asiasta. Tämän tyyppiset ihmiset on yksi laji, niitä löytyy joka vuoden ajoista.

    • ........

      28.6 syntynyt mieheni ei ole negatiivinen, ja matkustelemme monta kertaa vuodessa ulkomaille :)

      • Raputytteli

        Joop.. Mun rapumieheni on kans aika negatiivinen.. Ite yritän kyllä löytää asioista positiiviset puolensa, kun hän taas saa kaiken niin negatiiviseksi et se lannistaa mutkin... en tiedä onko horoskoopista vai mistä kyse, mut syntymäpäivä osuu tolle akselille, tosin niin mullakin..


    • Mooneclipse

      Olen rapu (synt. 28.06). Enkä omaa negatiivista ajattelua asioita kohtaan ja mielelläni matkallekkin jonnekkin lähtisin jos rahaa olisi.

      En tästä ravun luonteesta sitten tiedä, mutta itselläni ainakin taipumusta asioiden "huomiseen" siirtämiseen ja useat asiat ottaa helposti itseensä.

      Uskoisin, että ukollasi on viitseliäisyyden puutetta tai jotain.

      • atkboy

        Heippa, pitäisiköhän heittää teille ykden kyseiseen ajanjaksoon syntyneen miehen mielipide myöskin.
        Kenties olen sitten jotenkin poikkeavaa sorttia koska en valitettavasti löytänyt yhtäkään piirettä itsestäni teidän keskustelussa.
        Pidän itse valtavasti matkailusta ja käyn etelässä noin 2 kertaa vuodessa, sekä matkailen asuntoautolla välillä ympäri suomea ja eurooppaa.
        Kun itselläni on elämä potkinut päähän niin enpä ainakaan ole lannistunut taikka ajatellut asioita negatiivisesti. elän sinkkuna erittäin onnellista ja antoisaa elämää lasteni kanssa. parisuhteessa olin lähes 15 vuotta.


    • Oikukas raputar itse

      Mulla on 30.6 syntynyt rapu-mies, ja tunnistan hänessä tuon kielteisyyden ja turhien huolten kantamisen. En usko, että horoskooppimerkistä kiinni vaan elämänkokemuksista ja siitä, että on pienenä jäänyt vaille isänsä kannustusta. Jännää on seurata, miten herkästi menee puolustuskannalle ja tulkitsee asiat monesti turhaan itselleen kielteisiksi vaikkei niin tarkoittaisi. En tiedä, miten riisua ihmistä liiasta hyökkäävyydestä ja kielteisyydestä, se kun iän myötä tuntuu vain vahvistuvan. Ulospäin toki sosiaalinen tarinankertoja mutta läheisten kanssa tulee nämä hankalat piirteet usein esiin.

      • aatsipoppaa3

        empä mä jaksa uskoa että horoskoopista kiinni on.mun äiti 55 v on neitsyt eikä negatiivisempaa ihmistä ole vastaan kävellyt. :Dmä ite oon raputyytö ja just se meiän perheessä, joka jaksaa nähdä valonpilkahduksia melkeen asiassa ku asiassa,oon heinäk 7. syntynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe