Remigton 597 22wmr .

äänenvaimennin??

Remigton 597 22wmr . Onko tiedossa äänenvaimentajan merkkiä joka todella toimisi.(nyk. ei vaimenna)

5

1079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Melkeinpä mikä tahansa .22-kaliiperisiin _keskisytytteisiin_ aseisiin tarkoitettu vaimennin vaimentaa taatusti tehokkaasti .22WMR:n laukausmelun. Lentoääntä ei tietenkään mikään vaimennin poista.

Olet ilmeisesti laittanut pyssyysi .22lr:lle mitoitetun piekkarivaimentimen, eikä ole ihme, ellei se toimi kovin hyvin. .22WMR on vähän väliinputoajakaliiperi, eikä sille ole erikseen mitoitettuja vaimentimia.

Hanki siis joku keskisytytteisille tarkoitettu vaimennin, esim. Ase Utran Jet-Z on tunnettu hyväksi, ja kyllä vaimenee. Kiväärivaimentimet tietenkin maksavat 100-300€ eli aika paljon enemmän kuin piekkarivaimentimet.

• Fasisti

Jos ammut yli äänennopeuden lentävillä patruunoilla ei vaimentimesi toimi. Ovathan käyttämäsi patruunat ominaisuuksiltaa V0

• ei ole
        Fasisti kirjoitti:

Jos ammut yli äänennopeuden lentävillä patruunoilla ei vaimentimesi toimi. Ovathan käyttämäsi patruunat ominaisuuksiltaa V0

aliäänipaukkuja. Mutta oikein mitoitettu äänäri kyllä poistaa terävyyttä laukauksesta

• aliäänipatruunoita
        Fasisti kirjoitti:

Niitä paukkuja löytyy kun etsii. Ja ainahan voi ladata itse ?

Jos haluat äänenvaimentimen toimivan äänenvaimentimena, eikä esimerkiksi pituutta lisäävänä koristena, niin latauksen pitää olla aliäänilataus. Tämä on varmaan ollut alkuperäisen kysyjän varsinainen ongelma.

• Pyssy-kuume

Onko kyseisessä mallissa (remington 597) lataushäiriöitä minkä verran ja mistä johtuu? Olen lukenut artikkelin, joka väitti lippaan toimivan viidellä kuulalla hyvin. Mutta ladatessa yli viidellä tuli paljon häiriöitä kivääriin, onko perää....???
      Onko kokemuksia kenelläkään millaista kasaa saa aikaan, ja millä panoksella??
      Ylipäätänsä kommentteja mitä hyvää ja huonoa???
      Kiitos!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe