Remigton 597 22wmr . Onko tiedossa äänenvaimentajan merkkiä joka todella toimisi.(nyk. ei vaimenna)
Remigton 597 22wmr .
5
1079
Vastaukset
- AndyS
Melkeinpä mikä tahansa .22-kaliiperisiin _keskisytytteisiin_ aseisiin tarkoitettu vaimennin vaimentaa taatusti tehokkaasti .22WMR:n laukausmelun. Lentoääntä ei tietenkään mikään vaimennin poista.
Olet ilmeisesti laittanut pyssyysi .22lr:lle mitoitetun piekkarivaimentimen, eikä ole ihme, ellei se toimi kovin hyvin. .22WMR on vähän väliinputoajakaliiperi, eikä sille ole erikseen mitoitettuja vaimentimia.
Hanki siis joku keskisytytteisille tarkoitettu vaimennin, esim. Ase Utran Jet-Z on tunnettu hyväksi, ja kyllä vaimenee. Kiväärivaimentimet tietenkin maksavat 100-300€ eli aika paljon enemmän kuin piekkarivaimentimet.- Fasisti
Jos ammut yli äänennopeuden lentävillä patruunoilla ei vaimentimesi toimi. Ovathan käyttämäsi patruunat ominaisuuksiltaa V0
- ei ole
Fasisti kirjoitti:
Jos ammut yli äänennopeuden lentävillä patruunoilla ei vaimentimesi toimi. Ovathan käyttämäsi patruunat ominaisuuksiltaa V0
aliäänipaukkuja. Mutta oikein mitoitettu äänäri kyllä poistaa terävyyttä laukauksesta
- aliäänipatruunoita
Fasisti kirjoitti:
Niitä paukkuja löytyy kun etsii. Ja ainahan voi ladata itse ?
Jos haluat äänenvaimentimen toimivan äänenvaimentimena, eikä esimerkiksi pituutta lisäävänä koristena, niin latauksen pitää olla aliäänilataus. Tämä on varmaan ollut alkuperäisen kysyjän varsinainen ongelma.
- Pyssy-kuume
Onko kyseisessä mallissa (remington 597) lataushäiriöitä minkä verran ja mistä johtuu? Olen lukenut artikkelin, joka väitti lippaan toimivan viidellä kuulalla hyvin. Mutta ladatessa yli viidellä tuli paljon häiriöitä kivääriin, onko perää....???
Onko kokemuksia kenelläkään millaista kasaa saa aikaan, ja millä panoksella??
Ylipäätänsä kommentteja mitä hyvää ja huonoa???
Kiitos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265