Virtasen peltikattomaali

pettynyt

Onko kokemuksia Virtasen peltikattomaalista? Itse maalasin ja jo seuraavana vuonna alkoi hilseily.

9

11483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äijä

Entä maalausolosuhteet (liian kuuma/kylmä/kostea)?
      Luitko käyttöohjeet? Noudatitko niitä?

• pettynyt

Kaikki vaiheet "viimesen päälle" hyvällä ilmalla hyvään aikaan tehty. Silti lähti. Lähinnä kysyn kokemuksia en neuvoja.

• Mies karkkilasta
        pettynyt kirjoitti:

Kaikki vaiheet "viimesen päälle" hyvällä ilmalla hyvään aikaan tehty. Silti lähti. Lähinnä kysyn kokemuksia en neuvoja.

Huomasin tossa naapurin taloyhtiössä olevan kattomaalauksen käynnissä. Telalla levittivät panssarimaalia ja kello oli jotain yheksän jälkeen illalla. Eikö iltakosteus pilaa tehdyn työn, kun tuohon aikaan vielä maalailee? Liekö hyvä tapa muutenkaan tuo pelkkä telamaalaus?! Itse maalautin kattoni ja käyttivät telaa ja pinnan vetivät sivellen. Onko siveltimen käyttö turhaa?

• tietävä..
        Mies karkkilasta kirjoitti:

Huomasin tossa naapurin taloyhtiössä olevan kattomaalauksen käynnissä. Telalla levittivät panssarimaalia ja kello oli jotain yheksän jälkeen illalla. Eikö iltakosteus pilaa tehdyn työn, kun tuohon aikaan vielä maalailee? Liekö hyvä tapa muutenkaan tuo pelkkä telamaalaus?! Itse maalautin kattoni ja käyttivät telaa ja pinnan vetivät sivellen. Onko siveltimen käyttö turhaa?

Ei ne oo pelkällä telalla vetäneet, tai ainakaan jos ammattimaalareita ovat. Telamaalaus ei takuulla pysy. Joo kyllä se sivellin veto on ehdottoman tärkee.

• ammattimaalari
        Mies karkkilasta kirjoitti:

Kyllä tähän aikaan vuodesta viimeinen kellonaika jolloin panssarimaalia voi levittää on siinä 17.00 kieppeillä.

Jos pojat/tytöt ovat ysin pintaan illalla maalia kattoon levittäneet, niin saattaapi lähteä irti pohjasta kohtsilleen. ainakin katto on täynnä harmaita pilkkuja kosteudesta.

Levittää voi maalin telalla tai ruiskulla, mutta kyllä se pintaan kannattaa hieroa pensselillä.

• Yrittäjä123

Virtasen peltikattomaalit ovat melkosta ylistystä ihan turhaan sitä samaa skeidaa niinku kaikki muutkin ja jälkipyykkikin on vaan sun vika vaikka olisit kuinka noudattanu ja pessy ja puunannut heidän kamoilla oli eka ja vika kerta kiitos

• Anonyymi

Näytti vaan takuutyönä tehneen ammattilaisetkin uudestaan, melkein naapuriin katon. Ei ollut Virtasen maali.

Riippuu siis muistakin asioista.

• Anonyymi

Talvi takana. Maalit pysyneet hyvin katossa. Itse pohjat ja pensselimaalaus. Ylistys? Juu, kun ruosteenesto on samassa, niin hintaa säästyi reilusti.

• Anonyymi

Riittääkö tosiaan 1 kerta virtasen maalia ennen maalaamattomaan pintaan?

Tikkurillan panssarimaalilla maalanneena vaati öljy ja vesi 2 kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6535
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe