Espoon Krav Maga ry järjestää peruskurssin, näytös ja ilmoittautumistilaisuus sunnuntaina 21.08.2005 klo 17.00 Tapiolan tennispuistossa (Tuulikuja 1).
Peruskurssin harjoitukset kolmesti viikossa;Tiistaisin, torstaisin sekä sunnuntaisin klo 17.30 - 18.30
Lisätietoja paikanpäältä tai soittamalla:
Seuran konttori: 09-412 5201
Jani Suvanto: 040-500 84 52
Guy Grönfeldt: 0400-444 501
Espoossa peruskurssia
3
865
Vastaukset
- kyselen
Ei ainakaan heidän omilla nettisivuilla ole vielä mitään tiedotteita syksyn tapahtumista.
- Mainoksen nähnyt
Tennispuistossa näin mainoksen, siellä oli ilmoitus seinällä ja lokerikossa nippu noita mainoksia, joista otin itselleni yhden ja kirjoitin tuohon.
Itse en asiasta sen kummemmin tiedä, olin tuolla ihan tennistä pelaamassa.
Jokin itsepuolustusjuttu, kuten Krav Maga kuitenkin kiinnostaisi, siksi tuon mainoksenkin otin.
Itse kun asun siinä lähistöllä, niin menen varmaan joka tapauksessa katsomaan. Soittamalla tai jos sieltä kotisivuilta löytyy muita yhteystietoja niin niistä kyselemällä saa varmaan varmistettua jos aikoo kauempaa tulla katsomaan, ettei turhan päiten vaivaudu paikalle.
- kijoitta sama kuin edellisessä
että tieto on oikea. Halusin vaan informoida ystävääni, jota laji kiinnostaa. Mene ihmeessä tutustumaan lajiin. Itse olen harrastanut muualla Magaa ja laji kyllä vei mennessään. Siellä on Suomen yksi parhaista opettajista, Jani Suvanto.
Tervemenoa sinä ja toivottavasti myös ystäväni innostuu lajista, lupasi mennä katsomaan ja mahdollisesti vaihtaa tai otta jujutsun lisäksi Krav Magan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741