Espoossa peruskurssia

Mainoksen nähnyt

Espoon Krav Maga ry järjestää peruskurssin, näytös ja ilmoittautumistilaisuus sunnuntaina 21.08.2005 klo 17.00 Tapiolan tennispuistossa (Tuulikuja 1).

Peruskurssin harjoitukset kolmesti viikossa;Tiistaisin, torstaisin sekä sunnuntaisin klo 17.30 - 18.30

Lisätietoja paikanpäältä tai soittamalla:

Seuran konttori: 09-412 5201
Jani Suvanto: 040-500 84 52
Guy Grönfeldt: 0400-444 501

3

932

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselen

Ei ainakaan heidän omilla nettisivuilla ole vielä mitään tiedotteita syksyn tapahtumista.

• Mainoksen nähnyt

Tennispuistossa näin mainoksen, siellä oli ilmoitus seinällä ja lokerikossa nippu noita mainoksia, joista otin itselleni yhden ja kirjoitin tuohon.

Itse en asiasta sen kummemmin tiedä, olin tuolla ihan tennistä pelaamassa.

Jokin itsepuolustusjuttu, kuten Krav Maga kuitenkin kiinnostaisi, siksi tuon mainoksenkin otin.

Itse kun asun siinä lähistöllä, niin menen varmaan joka tapauksessa katsomaan. Soittamalla tai jos sieltä kotisivuilta löytyy muita yhteystietoja niin niistä kyselemällä saa varmaan varmistettua jos aikoo kauempaa tulla katsomaan, ettei turhan päiten vaivaudu paikalle.

• kijoitta sama kuin edellisessä

että tieto on oikea. Halusin vaan informoida ystävääni, jota laji kiinnostaa. Mene ihmeessä tutustumaan lajiin. Itse olen harrastanut muualla Magaa ja laji kyllä vei mennessään. Siellä on Suomen yksi parhaista opettajista, Jani Suvanto.
      Tervemenoa sinä ja toivottavasti myös ystäväni innostuu lajista, lupasi mennä katsomaan ja mahdollisesti vaihtaa tai otta jujutsun lisäksi Krav Magan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1036
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      832
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      663
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      606
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe