Espoon Krav Maga ry järjestää peruskurssin, näytös ja ilmoittautumistilaisuus sunnuntaina 21.08.2005 klo 17.00 Tapiolan tennispuistossa (Tuulikuja 1).
Peruskurssin harjoitukset kolmesti viikossa;Tiistaisin, torstaisin sekä sunnuntaisin klo 17.30 - 18.30
Lisätietoja paikanpäältä tai soittamalla:
Seuran konttori: 09-412 5201
Jani Suvanto: 040-500 84 52
Guy Grönfeldt: 0400-444 501
Espoossa peruskurssia
3
819
Vastaukset
- kyselen
Ei ainakaan heidän omilla nettisivuilla ole vielä mitään tiedotteita syksyn tapahtumista.
- Mainoksen nähnyt
Tennispuistossa näin mainoksen, siellä oli ilmoitus seinällä ja lokerikossa nippu noita mainoksia, joista otin itselleni yhden ja kirjoitin tuohon.
Itse en asiasta sen kummemmin tiedä, olin tuolla ihan tennistä pelaamassa.
Jokin itsepuolustusjuttu, kuten Krav Maga kuitenkin kiinnostaisi, siksi tuon mainoksenkin otin.
Itse kun asun siinä lähistöllä, niin menen varmaan joka tapauksessa katsomaan. Soittamalla tai jos sieltä kotisivuilta löytyy muita yhteystietoja niin niistä kyselemällä saa varmaan varmistettua jos aikoo kauempaa tulla katsomaan, ettei turhan päiten vaivaudu paikalle.
- kijoitta sama kuin edellisessä
että tieto on oikea. Halusin vaan informoida ystävääni, jota laji kiinnostaa. Mene ihmeessä tutustumaan lajiin. Itse olen harrastanut muualla Magaa ja laji kyllä vei mennessään. Siellä on Suomen yksi parhaista opettajista, Jani Suvanto.
Tervemenoa sinä ja toivottavasti myös ystäväni innostuu lajista, lupasi mennä katsomaan ja mahdollisesti vaihtaa tai otta jujutsun lisäksi Krav Magan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483452- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 652505
- 422414
- 131784